Miten paljon jälkiehkäisytabletit sekoittaa
Kuukautisrytmiä jne??? Mua rupes nyt pelottaa että vaikka ne menkat tulikin kaksi viikkoa tabun otobän jälkeen niin kuinka suuri mahdollisuus on siihen että olisinkin raskaana?
Kommentit (11)
Ei ole minulla sekoittanut kuukautisia ollenkaan katumuspilleri. Käy ostamassa varmuuden vuoksi apteekin testi.
Täytyy varmaan että ehtii sit avbortoida jos tarve
Ajatteleppa että lapsella on joku tarkoitus syntyä jos tulee jälkiehkäisypilleristä huolimatta maailmaan. Et kai halua olla sellaisen abortoija? Anna elää.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:51"]
Ajatteleppa että lapsella on joku tarkoitus syntyä jos tulee jälkiehkäisypilleristä huolimatta maailmaan. Et kai halua olla sellaisen abortoija? Anna elää.
[/quote]
Sinähän tiedät ap:n elämäntilanteen tarkalleen? Aloittajahan voi olla 16v tyttö!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:51"]
[/quote]
Sinähän tiedät ap:n elämäntilanteen tarkalleen? Aloittajahan voi olla 16v tyttö!
[/quote]
En ole 16v..olen 40v (nolona mylnnän)...kävin vieraissa kun oma ukko ri osoita kiinnostusta.....ja hölmönä huumassa annoin panna paljaalla... saa kivittää. Ap
auttakaa minuakin :( la-su välisenä yönä annoin erään miehen panna paljaalta muutaman työnnön, ei siis lauennut sisään tms. Ongelman tästä tekee se, että hän oli jonkin aikaa aiemmin lauennut pantuaan minua reisien väliin, hän kylläkin sen jälkeen pyyhki paikkansa, mutta silti se epäillyttää tietenkin... asento oli erittäin hankala, niin ettei mies päässyt täysin pohjaan, enemmänkin puoleen väliin vain, joten toivon että tämä vaikeuttaisi mahdollisen sperman kulkeutumista eteenpäin.. Kaikki tämä meni tapahtumaan koska olin typerä, kännissä ja helposti ylipuhuttavissa, opin kantapään kautta... Muakin saa kivittää... Sanokaa te viisaammat että onko tässä erityistä riskiä tulla raskaaksi? Pitäisikö ajaa ostamaan katumuspilleri 20 km päähän? olen 18v, ja vauva ei ole missään nimessä sopiva tähän elämäntilanteeseen.... Stressaa ja ahdistaa :(
Kannattanee käydä myös sukupuolitautitesteissä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:07"]
[/quote]
Ap ainakin kävi. Vatsakivutkin hellitti hieman, tais olla ummetusta :) no mutta leikki sikseen, menkkoja odtellessa... t. ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:07"]
[/quote]
Ap ainakin kävi. Vatsakivutkin hellitti hieman, tais olla ummetusta :) no mutta leikki sikseen, menkkoja odtellessa... t. ap
Mun muistaakseni ei kyllä yhtään sekoittanut. Siitä on kyllä jo vuosia aikaa, kun olen ottanut katumuspillerin.