Olen avaruuskarhu. Kysy jotain.
Viisas avaruuskarhu vastaa odotellessaan planeettojenvälisellä lentokentällä. Alus Plejadeille on kuulemma kaksi tuntia myöhässä, ja mulla on tylsää. Mulla on reaaliaikainen yhteys internettiin madonreikäportaalin kautta. Se on täällä kentällä ilmainen.
-Avaruuskarhu
Kommentit (34)
Tunnetko Spaghetti- hirviötä, on mun lemppari? <3
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:48"]
Minne kuulakärkikynät ynnä muut pikkuesineet katoavat?
[/quote]
Meidän nanodroidit ainakin sieppaa jatkuvasti esineitä tutkittavaksi... Ikävä kyllä suurin osa esineistä on ihan turhia. Esim. terveyssiteitä tulee tulvimalla kuulemma. Suurin osa päätyy siis ihan roskiin. Harmi, koska kuulakärkikynillä olisi varmaan käyttöä, samoin niillä kaikilla sukilla, joiden pareja nanodroidit vie.
-Avaruuskarhu
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:53"]
Onko Kyuu Eturautti sukua?
[/quote]
En tunne. Mutta tunnetko Paula Reppasen? Terveisiä sinne. Kävin Maassa nelisen vuotta sitten, ja öö... taisin syödä parit mustaherukat väärästä puskasta... Ei ollut tarkoitus, mutta me karhut ei mahdeta mitään marjanhimolle. Se olin siis minä.
-Avaruuskarhu
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:56"]
Tunnetko Spaghetti- hirviötä, on mun lemppari? <3
[/quote]
Serkku kuulemma tuntee yhden niiden planeetalta.. Vähän outoa väkeä, mutta oikeesti ihan hyväntahtoisia. Niillä on vaan vähän outoja tapoja.
-Avaruuskarhu
No niin, sain haettua marjasmoothien... Piti hakea se aseman vedenalaiselta puolelta. Onneksi olen hyvä sukeltamaan. Huomasin, ettei jonoa ollut, joten pystyin pidättämään hengitystä tarpeeksi kauan. Nyt kestää säleotusten hajuakin paremmin. Turvamies kävi jo hakemassa noi putkaan. Muka joku tekosyy, että kakaralla on ikää vasta 23... Ei käy kyllä yhtään kateeksi. Säleotukset kypsyy vasta 40-vuotiaana lain mukaan ja kuolee sit jo 55-vuotiaina. Niiden planeetalla tehdään eutanasia siinä iässä.
-Avaruuskarhu
Sinut minä olisin halunnut, avaruuskarhu <3
Käyttävätkö lajisi edustajat vain kahta pistettä lauseen lopussa kolmen sijaan?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:13"]
Sinut minä olisin halunnut, avaruuskarhu <3
[/quote]
No, lajien väliset romanssit eivät ole mielestäni paha asia, jos toinen on olento, jonka yhteiskunta on kehittänyt kielen, taiteen ja tieteenkin jossain määrin. Itselleni kynnyskysymys on se, miten vakavasti toinen suhtautuu marjastamiseen. Harva on nykyään tosissaan.
-Avaruuskarhu
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:14"]
Käyttävätkö lajisi edustajat vain kahta pistettä lauseen lopussa kolmen sijaan?
[/quote]
Me käytämme feromonituprahdusta keskimmäisestä otsarauhasesta. Kääntäjä tietty aina kääntää, miten tahtoo.
Tuo feromonijuttu on muuten se, miksi meidän on vetäydyttävä marjastamaan yksinämme. Kaikki ne lauseen loput väsyttävät, ja meidän on kerättävä niitä varten lisää voimaa marjoista.
-Avaruuskarhu
Sattuuko sinulla karhuna olemaan pedofiilisia taipumuksia?
Pidän enemmän sienestämisestä, ehkä se olikin sitten se juttu. Mutta hyviä marjasmoothie hetkiä sinne ;)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:26"]
Sattuuko sinulla karhuna olemaan pedofiilisia taipumuksia?
[/quote]
Ovela kysymys. Kuitenkin tuo on mahdotonta. Meidän yhteiskunnassamme alaikäiset pentuset pidetään omalla mantereellaan koulutettavana kunnes ovat täysi-ikäisiä. Näin kaikki lähtevät samalta viivalta, ja pentuja on helpompi valvoa, ja heidät on helpompi lajitella eri luokkiin. Näin keskenkasvuisia lajini edustajia viimeksi kun olin itse pentu. Tietenkin kaikilla meillä oli seikkailumme tuolloin, mutta ne ovat sellainen semitabu.
Meidän on lisäksi ohjelmoitu niin, että seksuaalinen halumme herää vain lääkkeillä halutessamme.
-Avaruuskarhu
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:26"]
Pidän enemmän sienestämisestä, ehkä se olikin sitten se juttu. Mutta hyviä marjasmoothie hetkiä sinne ;)
[/quote]
Sienetkin menettelevät. Muistelen edelleen lämmöllä maan herkkutatteja. Marjasmoothie menettelee nyt kun ilmastointi on hoitanut suurimman osan säleotusten hajuista pois.
-Avaruuskarhu
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:46"]
Missä on Starship Edelweiss? Mikä siellä on meno tällä hetkellä?
[/quote]
Nyt en ymmärrä. No, meno on aika tylsä. Haiseva, kuten kerroin. Noi säleotukset... Nyt ne niiden kakarat juoksee ympäri kattoa ja täällä haisee... Yhden delfinon neanderthalusorja oksensi justiinsa jonkun jaloille...
Kai te muuten tiesitte, että neanderhalilaiset eivät kadonneet! Säleotukset kaappasi ne orjiksi itselleen! Mutta niiden elämänlaatu parani, ja niiden koko laji olisi kadonnut, jos ne olisi jätetty vaan sinne.
-Avaruukarhu