Oletko keskivertoa älykkäämpi, tyhmempi vai oletko se keskiverto?
Ja perustelut miksi. Itse olen kai älykkäämpi, mutta se ei taida loistaa minusta ulospäin sillä olen kiusaamisen jäljiltä ujo.
Kommentit (27)
90% ihmisistä pitää itseään muita älykkäämpänä. Niin minäkin.
Suurin osa on keskivertoja. Mitä se todistaa? Että keskivertoihmiset menestyvät parhaiten. Ainakin jos evoluutioon on uskominen.
Ainakin matemaattis-looginen ajattelu on mulla parempaa kuin keskiverto tyypeillä. Kielellisestä lahjakkuutta on ihan keskivertosti. Motorista lahjakkuutta alle keskiverron. Yleissivistystä enemmän kuin keskiverto tyypeillä, kaveripiirissä olen ihan keskivertoa.
Yhteenvetona pidän itseäni älykkäämpänä kuin keskiarvo ihminen, onhan mun itsetunto ihan kohdillaan :D
Älykkäämpi. Tämä on testattu. Miksi muuten haluat tietää anonyymien kirjoittajien älynlahjoista, teetkö jotain tilastoa? Ehkäpä et, sillä varmaan tiedät, ettei tällainen anonyymi palsta ole kaikkein lluotettavin lähde.
Testien mukaan oon älykkäämpi, mutta en koe olevani mikään nero. Eikä se älykkyys mun elämässä mitenkään erikoisesti näy ulospäin, ei ole edes akateemista tutkintoa (vaikka yliopistolla tuli jonkin aikaa hilluttua). Kivahan se on, kun hoksaa jutut nopeesti ja muisti on hyvä. Sosiaalista älyä vois olla enemmänkin.