Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko keskivertoa älykkäämpi, tyhmempi vai oletko se keskiverto?

Vierailija
07.06.2014 |

Ja perustelut miksi. Itse olen kai älykkäämpi, mutta se ei taida loistaa minusta ulospäin sillä olen kiusaamisen jäljiltä ujo.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin keskiverto, nyyh. Jos olisin jaksanut opiskella enemmän ja haastaa älyäni... Niin.

Vierailija
2/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmempi varmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedonlyönnin seurauksena menin mensan testiin. äo 121, eli melko normaalit herneet. En pidä itseäni älykkäänä, terävä olisi oikea luonnehdinta.

Vierailija
4/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rationaalisesti arvioiden keskivertoa älykkäämpi.

Vierailija
5/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs, mutta myös äärettömän laiska. Onneksi näissä perusinsinöörin hommissa saa ihan OK palkkaa ja ei pakota aivonystyröitä niin sitten ollenkaan. Kouluissa ei esim. ikinä tullut luettua tai mitenkään valmistauduttua kokeisiin.

Vierailija
6/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäämpi.

Vierailija
7/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei palstaile kuin älyköt

Vierailija
8/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 18:54"]Täällä ei palstaile kuin älyköt

[/quote]

Heh, totta. Luultavasti tällä palstalla viihtyvillä on kyllä keskimääräistä alempi älykkyys. Älykkäillä ihmisillä on muuta tekemistä.

Vierailija
9/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon kriteereistä. Mulla on sellainen kutina, että en menestyisi mensan testissä kummoisestikaan, koska avaruudellinen hahmotuskykyni on suoraan sanottuna surkea: voin eksyä yhdessä korttelissa eikä ole ollenkaan mahdotonta, että kun tulen rakennuksesta ulos, lähden kävelemään väärään suuntaan. Toisaalta en minä ihan tyhmäkään voi ollla, kun olen duunariperheestä lukenut itseni laudaturin arvosanalla tohtoriksi, sitten tehnyt alallani harvinaisen kansainvälisen uran jajust äsken tuli taas palkankorotus suoritusten perusteella. En ole nopea enkä nokkela, mutta olen luova, innovatiivinen, syvällinen ja lisäksi aikaansaava. Keskimäärin en myöskään ole keskimääräinen, koska näissä hommissa se ei vaan käy. Mutta onko sitä sit järkevä mitata jollain, mitä kutsutaan "älykkyydeksi", on kokonaan toinen asia.

Vierailija
10/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä keskivertoa huomattavasti älykkäämpi ja samalla myös rutkasti tyhmempi. Olen usein oikeasti ihan helevetin tyhmä, harvemmin vaikutan älykkäältä. Eikä tuosta kapea-alaisesta älykkyydestä juuri todellista hyötyä olekaan. Voisi kyllä sanoa, että ennemmin olen vaan tyhmä. Mutta eipä tuo mun mielestä ihmisarvoa mittaa millään lailla, tai mitään muutakaan, millä on merkitystä. Musta esim. aito avoimuus merkitsee enemmän kuin se, mitä yleensä pidetään älykkyytenä.

Vierailija
11/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto taidan älykkyydeltäni olla, mutta uskon, että tunneälykkyydeltäni olen älykäs, ehkä jopa nero. (ja ihan ilman mitään sprassailuja tämä)

Vierailija
12/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

monessa asiassa tyhmempi ja joissain huippu älykäs.

Vierailija
13/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäämpi ainakin sillä tavalla, että pääsin Mensaan.

Vierailija
14/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:00"]

monessa asiassa tyhmempi ja joissain huippu älykäs.

[/quote]

varsinkin kielissä?

Vierailija
15/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskusteluja lukiessani tunnen olevani keskivertoa -tai ainakinvauva.fi:tä- äkykkäämpi...

Vierailija
16/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrisella polilla tehdyn arvion mukaan olen keskivertoa älykkäämpi ja erityisesti kognitiiviset taitoni ovat keskivertoa selvästi paremmat.

Minut testattiin koska koin pitkittyneen masennukseni vaikuttaneen muun muassa muistiini ja pilanneen pääni. Olen alisuoriutuja.

Vierailija
17/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskivertoa älykkäämpi. En mitenkään hirmupaljon mutta jonkin verran. Osaan esimerkiksi monia kieliä ja olin aina luokan paras ylä-asteella ja senkin jälkeen, aina parhaat arvosanat kaikissa aineissa. Mieheni taas on todella paljon keskivertoa älykkäämpi, hän on todella älykäs. Mutta hänellä onkin äo hieman yli 140. Siis ihan oikeasti on, en keksi tätä, on käynyt useissa testeissä ja kyllä hänen älykkyys on ihan huomattavissa.

Vierailija
18/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En utele toisen henkilökohtaisia asioita,

tapanani ei ole myöskään juoruilla kenenkään asioita.

Siksi en halua olla utelevien ja juoruilevien ystävä. Koen heidät tietyllä tavalla tyhmäksi.

Kai se tämäkin on jonkinlaista "viisautta".

Vierailija
19/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän nämä alapeukutukset täällä? Asiallinen kysymys ja tosi asiallisia vastauksia.

Outoa..

Vierailija
20/27 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen olen havainnut, että oikeasti älykkäitä ihmisiä koristaa se oivallus, ettei oikeasti tajua mistään mitään eikä älykkyysosamäärällä tee oikeassa elämässä yhtään mitään. He ovat avoimia uudelle tiedolle ja uusille mielipiteille eivätkä koe tarvetta kilvoitella että kuka onkaan se kaikkein älykkäin. Itse pidän itseäni keskivertona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan