Te, jotka ette kuntavaaleissa aio änestää Perussuomalaisia
Kommentit (163)
kun taustalla kummittelee heidän tavoite etniseen puhdistukseen se ei paljoa houkuttele, joten en kannata heitä missään pienessäkään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä Demareita koska Sanna on niin söpö <3
Vaiķka kuinka äänestät, niin sanna ei näytä peppureìkāāsi sinulle. Ja vihreät ovat syöpä nro 1, vassarit 2.
Oletko Sannan p-reikä kun muka noin varmasti tiedät sanoa?
Koska persuilla ei ole mitään annettavaa minulle. Maahanmuuttovastaisuudella ei yhteiskuntaa rakenneta.
Vierailija kirjoitti:
kun taustalla kummittelee heidän tavoite etniseen puhdistukseen se ei paljoa houkuttele, joten en kannata heitä missään pienessäkään asiassa.
Tästä kummittelusta voisit antaa edes yhden todisteen. Se ettei haluta yksittäisiä rikoksen tekijöitä eläteiksi ei tarkoita etnistä puhdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä kummittelusta voisit antaa edes yhden todisteen. Se ettei haluta yksittäisiä rikoksen tekijöitä eläteiksi ei tarkoita etnistä puhdistusta.
Aino Pennanen joutui putkaan ja jätti pienen vauvansa lentokoneeseen kun puolusti lapsenraiskarria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieteenvastaisia, eivät pysty kuin opponoimaan, eivät pysty tekemään laillisia, kannatettavia ehdotuksia vaan lähinnä nönnönnöö-ehdotuksia ja rikoovat jo rakennetun.
Olen yhden kunnan hallinnossa töissä ja persuilta ei ole tullut yhtään sellaista ideaa, joka olisi mennyt tuotantoon. He eivät kykene yhteistyöhön, vaan ovat sellaisia puskista huutelijoita. Sitten kun pitäisi tehdä kompromisseja ja löytää muitakin ratkaisuja kuin ”rajat kiinni”, eihän siitä vaan tule mitään. Valta kiinnostaa, mutta vastuu ei.
Tieteenvastaisia? Hei haloo! Et taida edes ymmärtää mitä juuri väitit?
Todellakin tiedän. Mikään tieteellinen tutkimus ei uppoa soihen maaperään, kun mielipide on niin vahva.
Ei ole olemassa puoluetta, joka ajaisi mun asioitani. Persuissa on paljon hyvää, mutta niitä en äänesä rasistien ja Halla-ahon kaltaisten öyhöjen takia. Kunhan niistä pääsevät eroon, niin puolue voisi olla mua varten.
Mitä hyödyttää niitä äänestää jotka ei valtuustoissa mitään tee?
en äänestä persuja ne on sekopääitä niikuin vasesmisto keskusta kokkarit virheat
En ole vakuuttunut paikkakuntani persujen halusta oikeasti muuttaa asioita ja toimia tiukassa paikassa. Meillä ei ole siis vielä edes reippaasti vasaroitu ketään, VOKiin oviin liimailtiin pekonia vain kerran ja yksi ehdokas ei ole vielä edes ahdistellut kunnolla ketään pitäjän naista ainakaan julkisilla paikoilla! En usko että tuollainen porukka saa ajettua meille kansalaisille tärkeitä asioita, esim. reilun kaupan kahvia Saludoon kunnantalolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieteenvastaisia, eivät pysty kuin opponoimaan, eivät pysty tekemään laillisia, kannatettavia ehdotuksia vaan lähinnä nönnönnöö-ehdotuksia ja rikoovat jo rakennetun.
Olen yhden kunnan hallinnossa töissä ja persuilta ei ole tullut yhtään sellaista ideaa, joka olisi mennyt tuotantoon. He eivät kykene yhteistyöhön, vaan ovat sellaisia puskista huutelijoita. Sitten kun pitäisi tehdä kompromisseja ja löytää muitakin ratkaisuja kuin ”rajat kiinni”, eihän siitä vaan tule mitään. Valta kiinnostaa, mutta vastuu ei.
Todellakin tiedän. Mikään tieteellinen tutkimus ei uppoa soihen maaperään, kun mielipide on niin vahva.
Todellako? Halla-aholla on tutkinto tiedeyliopistosta. Luuletko sinä amis että yliopistotutkintoa kykenee suorittamaan jos vastustaa tiedettä? Olet tyhmempi kuin nämä Ooodinin veljet.
Minulla on unelma ja persut eivät edistä unelmaani vaan vastustavat sitä. Myös toimeentuloni olisi vaakalaudalla jos persut saisivat päättää.
Ulkopoliittiset suhteet kärsii jos persut saa vallan, enkä jaa oikein samaa suhtautumista kaikkiin asioihin heidän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellako? Halla-aholla on tutkinto tiedeyliopistosta. Luuletko sinä amis että yliopistotutkintoa kykenee suorittamaan jos vastustaa tiedettä? Olet tyhmempi kuin nämä Ooodinin veljet.
Mitä tiedettä muinaiskirkkoslaavi edustaa?
En missään nimessä äänestäisi sovinistista, rasistista, öyhöttävää yhden asian populistipuoluetta. Persut eivät jaa arvojani millään tavalla.
Oon kerran äänestänyt persua ja silloi Hakkarainen pääsi eduskuntaan, en tee samaa virhettä toistamiseen.
Jos lupaa palkan lorotuksia, niin voisin äänestää.
Annan jatkossa antaa lähtökohtaisesti ääneni ja tukeni vain puolueille ja poliitikoille jotka kannattavat ja myös edistävät Suomen turvallisuutta sekö sotilaallista liittoutumista Yhdysvaltojen ja NATOn kanssa. Olen saanut tarpeekseni tästä vuosikymmenestä toiseen jatkuvasta suomettuneesta Moskovan Kremliä palvelevasta " aidalla istumisesta" ja "wait and see" politiikan harjoittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Filosofia onkin sitä kunnon tiedettä....
Arvomaailmani on pääosin erilainen kuin heidän ideologiansa. En pidä myöskään hedän tavastaan tehdä populistista politiikkaa.