Jos maanantaina viestittelin miehen kanssa ja ns.pallo jäi hänelle...
Jos maanantaina viestittelin erään miehen kanssa näkemisestä - vastasi että on lomalla / pois paikkakunnalta pari päivää ja kysyi käykö ensi viikko - vastasin että hyvin sopii ja luettelin päivien aikataulun / sanoin että voin hyvin joustaa muutamasta työjutusta (siirtää toiseen ajankohtaan jne) ja ns. pallo jäi miehelle, niin eikö kiinnostunut mies nyt viimeistään tänään tekisi tikusta asiaa ja toivottaisi hyvät uudet vuodet & palaisi siihen koska nähdään?!
Olen ymmälläni - kuitenkin maanantaista on aikaa, eikä mies enää vastannut viestiini. Pian pitää lyödä omat aikataulut lukkoon ensi viikolle...
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ohiksena nyt ymmärrä. Mun mielestä ap on ollut tässä kiltti, antanut tilaa, antanut ymmärtää että kiinnostaa mutta ei hiillosta ketään niskaan. On rehellisesti kertonut aikataulunsa.
Ja silti tässä naista nyt syytetään!
Ainoa torvi tässä on tuo mies, joka näemmä epäkohtelias & huonokäytöksinen kun ei vastaa viestiin!Ohis
En itse ainkaan väitä että on ap:n toiminnan syy ettei miestä kiinnosta. Syy sille voi olla mikä tahansa. Mutta huolestuttavampaa kuin se ettei paristi tavattua miestä kiinnosta on se että ap:n aloituksessa jo ensimmäisestä viestistä tulee läpi se ettei omat rajat ole kunnossa.
Älä tuhlaa aikaasi tuohon. Selkeesti ei oo kiinnostunut. Tuollaisia on tänä päivänä paaaaljon.
aina sama kiire näillä naisilla. ei miesten koko elämä pyöri suhdesaippuaoopperan ympärillä niin kuin naisilla. ei mies ehdi joka viikko jatkuvasti viestitellä. on sillä muutakin elämää
Ei kenenkään satunnaisen tuttavan takia ryhdytä siirtämään työjuttuja vaan tavataan sitten kun molemmille sopii.
Itse naisena olisin hämmästynyt jos mies sanoisi jotakin tuollaista noin alkuvaiheessa. Tulisi olo, että onpas epätoivoinen tyyppi. Miksi? No en halua edes tietää...
Kun se yhteinen aika tavata varsinkin teillä lapsettomilla nuorills varmasti löytyy.
Jos mies ei pyri järjestämään tapaamista, hän ei halua sitä. Mitä teet treffeille painostamallasi miehellä, joka ei oikeastaan haluaisi edes olla siellä?
Anna jo olla. Jos mies palaa asiaan, käyttäydy aikuisemmin ja ennen kaikkea, pidä omat menosi ja heitä mies pois jalustalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tuli jo tämän viestin perusteella vaikutelma vähän epävarmasta kontrollifriikistä.
Et tainnut siksi päästä jatkoon.
Ihan uteliaisuudesta: miten?
Tulee ahdistava olo jos joku iskee aikataulut pöytään heti. Ei ollut mikään pakko laittaa työjuttuja heti siihen. Olisit voinut sanoa vaikka "ok, ke ja to ei sovi töiden vuoksi, muuten olen vapaa" tai sitten vain "ok, palataan lähempänä" sitten jos/kun miestä kiinnostaa, hän kysyy kyllä tarkempia aikatauluja myöhemmin.
Tulee mieleen yksi tuttu joka etsi laiva panonsa facesta ja lähetti mies paralle seuraavan 3 viikon työvuoronsa ja kysyi, koska miehelle sopisi nähdä. Jotain rajaa.
Eiköhän se ahdistus ole tässä hälvennyt, kun ap ei tuon viestin jälkeen ole ollut yhteydessä vaan jäänyt odottamaan vastausta...
Må miehenä ihmettelen että mistä tässä nyt pitäisi ahdistua?! Siitä, että ap kertoi aikataulunsa? Kyllä melkoinen hiiri on mieheksi, jos tuosta ahdistu. Tosin hiiri näyttää olevan muutenkin kun naista pitää odottamassa, itse olisin jo vastannu.
Hyviä vastauksia tullut. Täällä ohis joka ei osaa pitää kiinni omasta elämästä vaan on ollut liiankin joustava jolloin kaikenmaailman perat on saaneet sijaa.
Noin se on. Jos sanon että tiistai ei käy ja muut illat käy ja se on ainoa mikä taas miehelle käy niin asiahan on päivänselvä. Kunhan leikittelee.
Kiinnostunut mies sopii hyvissä ajoin milloin seuraavan kerran nähdään. Tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Må miehenä ihmettelen että mistä tässä nyt pitäisi ahdistua?! Siitä, että ap kertoi aikataulunsa? Kyllä melkoinen hiiri on mieheksi, jos tuosta ahdistu. Tosin hiiri näyttää olevan muutenkin kun naista pitää odottamassa, itse olisin jo vastannu.
Totta.
Suurin virhe jonka mies voi tehdä on jättää nainen odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä vastauksia tullut. Täällä ohis joka ei osaa pitää kiinni omasta elämästä vaan on ollut liiankin joustava jolloin kaikenmaailman perat on saaneet sijaa.
Noin se on. Jos sanon että tiistai ei käy ja muut illat käy ja se on ainoa mikä taas miehelle käy niin asiahan on päivänselvä. Kunhan leikittelee.
Kiinnostunut mies sopii hyvissä ajoin milloin seuraavan kerran nähdään. Tai nainen.
Tämä x 100. Ei ole nykyaikaa se että toisen pitäisi himassa odotella milloin toinen suvaitsee ottaa yhteyttä. Joko tavataan silloin kun kummallekin sopii tai ei tavata.
Muuttuuko asia, jos on sellainen asetelma, että tarvitsee mieheltä jotain? Mietin vaan, kun itsellä sellainen että mulla vähän sama, on eräs mies josta olen kiinnostunut ja hän sattuu olemaan lääkäri. Hän neuvoo mua mun erään urheiluvamman kanssa ja tsekkaa ranteen aina kun nähdään.
Näin koen velvollisuutenani aina joustaa kun nähdään kun saan samalla apua
Ohis
Laita viesti että sori se ja se päivä meni jo.... Teton muutakin elämää
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ohiksena nyt ymmärrä. Mun mielestä ap on ollut tässä kiltti, antanut tilaa, antanut ymmärtää että kiinnostaa mutta ei hiillosta ketään niskaan. On rehellisesti kertonut aikataulunsa.
Ja silti tässä naista nyt syytetään!
Ainoa torvi tässä on tuo mies, joka näemmä epäkohtelias & huonokäytöksinen kun ei vastaa viestiin!Ohis
Samaa mieltä. Itselläni on myös vähän vastaavanlainen kokemus tuollaisesta ”vetkuttelijamiehestä”. Annoin tilaa ja aikaa, ja mies hehkutteli ja vakuutti olevansa kiinnostunut. Ei vaikuttanut miltään pelurilta, vaan fiksulta ja syvällisesti ajattelevalta mieheltä, joka vaikutti olevan minusta aidosti kiinnostunut. No, treffit saatiin lopulta sovittua. Treffipaikalla sitten luin puhelimestani viestin, jossa mies pahoitteli, ettei olekaan valmis tapaamaan minua ”vielä”. Se loppui sitten siihen, sen verran omanarvontuntoa minulla onneksi on, etten jäänyt odottelemaan sitä päivää, kun hän olisi ”valmis”. Surin pitkään, sillä hän tuntui oikeasti mielenkiintoiselta ihmiseltä. Syy miehen käytökseen jäi minulle ikuiseksi mysteeriksi.
Jos jotain saisin parisuhdehistoriastani muuttaa, on se takertuvuus ja liiaksi saatavilla oleminen. En nuorempana arvostanut itseäni yhtään vaan olin heti sydän (ja haarat) auki, ettei kukaan vain jätä minua. Ja arvaatkaa, jättivätkö.
Omille tytöilleni haluaisin paremman itsetunnon, koska se on se asia, joka kantaa elämässä.
Hei ap, ei noin, sinä roikut taas ihmisessä , joka ei ole tippaakaan sinusta kiinnostunut. Opettele seisomaan itsenäisesti. Suorita omat työsi tai opiskelusi tai mitä nyt teetkin. Ei,ei,ei ,,,, tuollainen läheisriippuvuus on aivan järjetöntä.
Alat toimia niinkuin normi aikuinen . Sinun elämästä on nyt kyse. Et tarvi niitä aisankannattajia. Ei ihmisiin kannata sokeasti luottaa, eikä uskoa aina hyvää, jos itse varsinkin on liian kiltti. Älä luota liikaa, mitä joku snäppäilee.
Vierailija kirjoitti:
Muuttuuko asia, jos on sellainen asetelma, että tarvitsee mieheltä jotain? Mietin vaan, kun itsellä sellainen että mulla vähän sama, on eräs mies josta olen kiinnostunut ja hän sattuu olemaan lääkäri. Hän neuvoo mua mun erään urheiluvamman kanssa ja tsekkaa ranteen aina kun nähdään.
Näin koen velvollisuutenani aina joustaa kun nähdään kun saan samalla apuaOhis
Niin, jos toiselta tarvitsee apua, niin silloin kuuluukin olla se joustava osapuoli, joka antaa myöten. Mutta jos kyse on vain 2 tasapuolisesti kiinnostuneen treffeistä niin sitten yhdessä päätetään ajat.
Olen samaa mieltä siitä, että ei miehet ajattele noin monimutkaisesti. Ap toiminut ihan hyvin tässä - varsinkaan kun ei ma jälkeen ole kysellyt perään.