Jos maanantaina viestittelin miehen kanssa ja ns.pallo jäi hänelle...
Jos maanantaina viestittelin erään miehen kanssa näkemisestä - vastasi että on lomalla / pois paikkakunnalta pari päivää ja kysyi käykö ensi viikko - vastasin että hyvin sopii ja luettelin päivien aikataulun / sanoin että voin hyvin joustaa muutamasta työjutusta (siirtää toiseen ajankohtaan jne) ja ns. pallo jäi miehelle, niin eikö kiinnostunut mies nyt viimeistään tänään tekisi tikusta asiaa ja toivottaisi hyvät uudet vuodet & palaisi siihen koska nähdään?!
Olen ymmälläni - kuitenkin maanantaista on aikaa, eikä mies enää vastannut viestiini. Pian pitää lyödä omat aikataulut lukkoon ensi viikolle...
Kommentit (114)
Minkä ikäinen mies? Sekin kertoo jotain..
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole enää mikään ihan nuori poikanen, lähemmäs viisikymppinen. Itse olen nuorempi, 35.
Jos tällä on nyt mitään merkitystä. :)
Ap
Eipä taida kovin kiinnostaa. Ei näe vaivaa.
Oletko varma ettei ole varattu mies? Minulle yksi väitti olevansa sinkku ja aloin epäillä pieniä juttuja. Selvittelin vaivihkaa asioita ja olikin varattu mies.
Jotenkin luulisi, että tuon ikäisellä miehellä olisi jo käytöstapoja!!!
Kyllä taisi miehellä olla muutama muukin verkko vedessä tai ex hyppäs kuvioon. Kuinka hyvin tunnet miehen? Oletko edes kotonaan vieraillut? Kavereitaan tavannut? Tiedät vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, vastasin siis miehelle että miten olisin vapaa (lähes joka päivä johonkin aikaan, mutta työaikataulut oli pakko laittaa)...ja olin hieman yllättynyt kun ei vastannut, toki ajattelin että jos on sukuloimassa tms.niin ei tule vastattua heti.
Kuitenkin ajattelin että nyt edes uuden vuoden tultua toivottaisi hyvää uutta vuotta ja kertoisi omat aikataulunsa.Ap
Unohda se jo ja lopeta ihmettely, osa häviää, löysi paremman, on varattu. Tällaista se on netissä. Mene eteenpäin.
Kun mies on kiinnostunut niin se ei saalistaan jätä vaan varmistaa tapaamisen heti ettei toinen uros pääse kiilaamaan apajalle.
Joko löysi toisen, on varattu tai ei ole kiinnostunut sittenkään.
Kokemusta kun yritin sopia miehen menojen mukaan tapaamiset ollessani työtön. Töihin mentyäni muuttui omat aikataulut ja kyllä mies koki kyttyrää kun ei enää pystynyt sopimaan tapaamisia hänen aikataulujensa mukaan.
Onko samantyylinen mies. Asiat menee hänen aikataulujensa mukaan. Itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole enää mikään ihan nuori poikanen, lähemmäs viisikymppinen. Itse olen nuorempi, 35.
Jos tällä on nyt mitään merkitystä. :)Ap
Joten mies tietää ja osaa tasan tarkkaan miten pitää toimia.
Mulla on vaivoina tällä hetkellä omin sanoin noin 50v mies jolle olen sanonut suoraan lokakuussa ettei kiinnosta.
Niin mitä tapahtui joulukuussa? Tuli hyvää joulua ja hyvää uutta vuotta ja kyselyä milloin taas nähdään.
Joopa joo. Ilmeisesti laitettava estot kun kerran viittii ja kehtaa tommosta påskåå
- vieläkin - yrittää.
Eli älä ole hämmentynyt kun loppiaisena ottaa yhteyttä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Joillain on omasta mielestä munaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällä on nyt mitään merkitystä. :)Ap
Joten mies tietää ja osaa tasan tarkkaan miten pitää toimia.
Mulla on vaivoina tällä hetkellä omin sanoin *** noin 50v mies jolle olen sanonut suoraan lokakuussa ettei kiinnosta.
Niin mitä tapahtui joulukuussa? Tuli hyvää joulua ja hyvää uutta vuotta ja kyselyä milloin taas nähdään.Joopa joo. Ilmeisesti laitettava estot kun kerran viittii ja kehtaa tommosta påskåå
- vieläkin - yrittää.Eli älä ole hämmentynyt kun loppiaisena ottaa yhteyttä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Joillain on omasta mielestä munaa!
*** sinkku
jäi puuttumaan.
No niin:
Nyt mies laittoi viestiä. Muina miehinä tosiaan, :D
Toivotteli hyvät uudet vuodet ja kysyi käykö huomenna nähdä...
Ap
Vierailija kirjoitti:
No niin:
Toivotteli hyvät uudet vuodet ja kysyi käykö huomenna nähdä...Ap
Eli parempi nainen oli antanut pakit ja "muisti" sun olemassa olon. Jos haluat niin meet. Jos et kestä sitä, että oot kakkosvaihtoehto niin anna olla....
Kunnon mies ei pidä löysässä hirressä. Jos siedät nyt tätä, siedät myöhemmin isompaa. Säästä itseäsi ja pistä mies etsimään muita kohteita. Sääli on sairautta. Missään tapauksessa ei ole puhtaat jauhot pussissa - tyyppi.
Jos jatkat niin tee meille palvelus äläkä kerro enempää. Me ollaan nyt puhuttu. UGH.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin:
Eli parempi nainen oli antanut pakit ja "muisti" sun olemassa olon. Jos haluat niin meet. Jos et kestä sitä, että oot kakkosvaihtoehto niin anna olla....
Ööööö... jos joku antaa sinulle pakit, niin et enää ota yhteyttä keneenkään. Aha.
Vierailija kirjoitti:
No niin:
No käykö? Nyt se pallo on sulla.
Vierailija kirjoitti:
No niin:
Tuo on siis hänen tapansa toimia. Ei ehkä ole sulle paras kumppani, kun täällä jo olit kyselemässä mitä mies tarkoittaa kun toimii näin?
Vieläkö tämä ketju jatkuu? Eikö asia tullut selväks jo sivulla 2?
Up