Jos maanantaina viestittelin miehen kanssa ja ns.pallo jäi hänelle...
Jos maanantaina viestittelin erään miehen kanssa näkemisestä - vastasi että on lomalla / pois paikkakunnalta pari päivää ja kysyi käykö ensi viikko - vastasin että hyvin sopii ja luettelin päivien aikataulun / sanoin että voin hyvin joustaa muutamasta työjutusta (siirtää toiseen ajankohtaan jne) ja ns. pallo jäi miehelle, niin eikö kiinnostunut mies nyt viimeistään tänään tekisi tikusta asiaa ja toivottaisi hyvät uudet vuodet & palaisi siihen koska nähdään?!
Olen ymmälläni - kuitenkin maanantaista on aikaa, eikä mies enää vastannut viestiini. Pian pitää lyödä omat aikataulut lukkoon ensi viikolle...
Kommentit (114)
Miehestä en tiedä mutta sinä ainakin olet kynnysmatto koska järjestelet innokkaasti jo työasioitasi henkilön vuoksi jota et edes tunne. Ap oikeasti ei näin. Et tulisi tietämään todellisesta kiinnostuksesta tuolla tavalla muutenkaan koska jo valmiiksi varmistelet kaiken pyytämättä epärealistisen helpoksi.
Ennen uutta suhdetta kannataa perehtyä läheisriippuvaisuuteen. Tuolla tavalla ilman hälytyskelloja voit nimittäin ottaa minkä tahansa narsistin elämääsi huomaamattasi ja pehmustet reitinkin valmiiksi.
Liikaa informaatiota tuo omien aikataulujen siirtelymahdollisuus. Ihan kuin olisit valmis taipumaan mihin vaan, jotta tapaisitte. Olisit sanonut vain ne ajankohdat jotka sopii, nyt vaikutit epätoivoiselta.
Mun mielestä ap ei roiku, kun kerran maanantaina jätti viestittelyn tuohon eikä ole kysellyt perään.
Vierailija kirjoitti:
Miehestä en tiedä mutta sinä ainakin olet kynnysmatto koska järjestelet innokkaasti jo työasioitasi henkilön vuoksi jota et edes tunne. Ap oikeasti ei näin. Et tulisi tietämään todellisesta kiinnostuksesta tuolla tavalla muutenkaan koska jo valmiiksi varmistelet kaiken pyytämättä epärealistisen helpoksi.
Ennen uutta suhdetta kannataa perehtyä läheisriippuvaisuuteen. Tuolla tavalla ilman hälytyskelloja voit nimittäin ottaa minkä tahansa narsistin elämääsi huomaamattasi ja pehmustet reitinkin valmiiksi.
Olemme siis tavanneet ennenkin, ei mies tuntematon ole, mutta vasta pari kertaa nähty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Liikaa informaatiota tuo omien aikataulujen siirtelymahdollisuus. Ihan kuin olisit valmis taipumaan mihin vaan, jotta tapaisitte. Olisit sanonut vain ne ajankohdat jotka sopii, nyt vaikutit epätoivoiselta.
Sivusta: ok, jos näin niin miten tämän saa ”korjattua”? Niin ettei viesti enää mitään vaan odottaa vastaako mies ja ehdottaako hän jotain?
T. Vähän saman ”mokan” ilmeisesti tehnyt
Ei liikoja yksityiskohtia, ei joustoja. Jos enää ottaa yhteyttä, vähennä oma kiinnostus noin puoleen. Ihan oikeasti se tapahtuu niin, että etsit elämääsi muuta tekemistä. Kiinnostunut mies erottuu kyllä, ei tarvi arvuutella. Muihin ei kannata tuhlata energiaa.
Jos mies ei vaivaudu viestittelemään edes sen vertaa, että toivottaisi hyvää uutta vuotta, niin unohda.
Mahdollisen tapaamisen sopimiseenkin hänellä on ollut aikaa ihan tarpeeksi. Taitaa olla joku pelailija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme siis tavanneet ennenkin, ei mies tuntematon ole, mutta vasta pari kertaa nähty.
Ap
Tarkoitin että et edes tunne häntä vielä ihmisenä, en sitä että olisi tuntematon henkilö. Ja sen että ette tunne toisianne tai toistenne elämää millään tasolla kertoo se että ei ole tietoa toisen aikatauluista, vastaamistavoista tai juuri mistään.
Pointti kuitenkin oli että on liikaa liian pian järjestellä omia työmenoja ja pitää suunnitelmia auki henkilön vuoksi josta ei edes tiedä tuleeko vastaamaan viesteihin, onko sinusta kiinnostunut tai millaisesta toiminnasta on kiinnostunut kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: ok, jos näin niin miten tämän saa ”korjattua”? Niin ettei viesti enää mitään vaan odottaa vastaako mies ja ehdottaako hän jotain?
T. Vähän saman ”mokan” ilmeisesti tehnyt
Juuri niin. Kun pallo on toisella niin se on silloin hänellä ja hän tekee sillä mitä haluaa ja siitä voit yleensä päätellä mitä hän haluaa. Miksi kukaan haluaisi tulla ”valituksi” vain koska on helppo, joustava ja mukautuva. Ihmiset matkustaa rakkaidensa vuoksi vaikka maailman ääriin silloin kun tahtoa on. Tahtoa ei ole jos suhde jää siitä kiinni että et siirtänyt maanantain töitä jo etukäteen ennen treffeistä sopimista. Joku persoonallisuushäiriöinen voi sen sijaan olla kuvioissa piankin kun huomaa ettei terveitä rajoja ole.
Eikä sillä, ei realiteettejen summittainen kertominen ole liikaa, se on liikaa että pyytämättä kerrotaan kaikki mistä voidaan luopua ja joustaa ja niiden asioiden joukkoon kuuluu kyseenalaistamatta työt, omat harrastukset ja ystävät.
Mä kävin maanantaina Tinder-treffeillä ja siitä lähtien mies on kirjoittanut joka päivä. Oletan että kiinnostaa? :D Ja toisaalta jos mitään ei olisi kirjoittanut, olettaisin että ei kiinnosta.
Mä en kyllä ohiksena nyt ymmärrä. Mun mielestä ap on ollut tässä kiltti, antanut tilaa, antanut ymmärtää että kiinnostaa mutta ei hiillosta ketään niskaan. On rehellisesti kertonut aikataulunsa.
Ja silti tässä naista nyt syytetään!
Ainoa torvi tässä on tuo mies, joka näemmä epäkohtelias & huonokäytöksinen kun ei vastaa viestiin!
Ohis
Miestä ei kiinnosta. Luultavasti AP:tä tasoltaan parempi ja tapailtavia naisia riittää joten voi olla yhtä moukkamainen kuin naiset yleensä näissä deittijutuissa.
Unohda. Jos mies joskus "palaa asiaan" niin se tarkoittaa vain että se juttu parempitasoisen naisen kanssa meni pieleen.
Kannattaa jatkaa matkaa. Jos mies olisi kiinnostunut olisi tullut uudenvuoden toivotuksia ja muutakin viestiä. Työvuorojen kertomisella ei ollut merkitystä asiaan, ei kiinnostus noin pienestä häviä. Valitettavasti miehellä taitaa olla tärkeämpää seuraa muualla.
Laita vain viestiä! Eihän siinä ole mitään hävittävää.
Ei ole kiinnostunut. Olen yleensä itse tapailuvaiheessa ehdottanut viikolle paria iltaa, jos näkemistä on pohditti ja miehet on tarttuneet niihin. En ole koko viikkoa luvannut järjestää miehen mukaan. Olen toisaalta kaikkea ihmissuhdepelailua vastaan, mutta en mä kuitenkaan ole koskaan halunnut antaa sellaista kuvaa, ettei mulla ole mitään omia menoja/elämää.
Miehen näkökulma? Onko täällä muita miehiä?
Kuvittelisin että avoimuus on kaiken a ja o: en näe pahaa siinä että ap iski tiskiin kalenterinsa?
En myöskään kuvittelisi ettei ole mitään muuta tekemistä, vaan että tällä hetkellä nuo ovat vapaana ja niihin toki tulee muuta, mikäli ei tapaamista siihen sovita.
T. Yks mies vaan
Ihan oikein ap toimi, itsekin olisin ladannut aikataulut esille kun niitä kerran tiedusteltiin.
Ja olen myös nainen.