160-165cm mikä on painonne?
Olen itse 162cm/51kg. Olen lihonut 6-7 kiloa aika lyhyessä ajassa ja en oikein tiedä näenkö itseäni ihan realistisessa valossa. Mielestäni vyötäröllä on reilustikin ylimääräistä, mutta kylkiluut näkyy silti.. 160-165cm mitkä ovat mittanne ja koetteko olonne hyväksi tuossa painossa? :)
Kommentit (102)
162cm, 13v 62kg
14v 80 kg
15v 58,5kg
viimeisimmän raskauden jälkitarkastuksessa 2v sitten 78kg, viime kesänä 68kg
ja ikää 29 nyt ja 75kg mittarissa
t. Jojoilija
164cm/59kg. 56-58 minulle parhaimman tuntuinen paino.
Taas on palsta täyttynyt hoikista ja urheilullisista supernaisista! En voi kuin ihmetellä, millä tarmolla ehditte pitää itsenne noin hoikkina. Sitäkin ihmettelen, miten niin monella on täysin sairas käsitys siitä, mikä on lihava ja mikä ei; useimmilla täällä palstailevilla tuntuu olevan se käsitys, että normaalipainoinen on jo lihava.
Omat mittani ovat 165cm ja 73kg. Onhan tuota vatsaa, pyllyä ja reittä, mutta saa ollakin. Rakastan tätä kaunista kehoani, joka kantaa minua päivästä toiseen valittamatta ja terveenä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:20"]
Taas on palsta täyttynyt hoikista ja urheilullisista supernaisista! En voi kuin ihmetellä, millä tarmolla ehditte pitää itsenne noin hoikkina. Sitäkin ihmettelen, miten niin monella on täysin sairas käsitys siitä, mikä on lihava ja mikä ei; useimmilla täällä palstailevilla tuntuu olevan se käsitys, että normaalipainoinen on jo lihava.
Omat mittani ovat 165cm ja 73kg. Onhan tuota vatsaa, pyllyä ja reittä, mutta saa ollakin. Rakastan tätä kaunista kehoani, joka kantaa minua päivästä toiseen valittamatta ja terveenä.
[/quote] Aamen!
Ikä 31. Pituus 162,5 cm ja paino 54 kg. Yleensä pyörii siinä 53-56 kg:n vyöhykkeellä. Pömppömaha, normaalit käsivarret, hitusen liian paksut reidet, keskikokoiset/isohkot (ainakin omasta mielestäni liian isot) rinnat. Haluaisin olla timmimpi (en kevyempi), mutta olen laiska urheilemaan.
Täällä on joillakin vartalo kuin lapsella, puhaltamallakin saisi kumoon. Ei todellakaan olisi kivan näköistä olla joku alle 50 kiloinen ja yli 160 senttinen, lapsekkaan näköinen sanoisin.
Monet ovat luonnostaan hoikkia (hyvä aineenvaihdunta, jne), eikä sitä painoa kerry, vaikka söisi miten paljon ja miten rasvaista/sokerista ruokaa tahansa. Hoikkien haukkuminen on käsittämätöntä - monet saavat kuulla ilkeilyä koko ikänsä. Joidenkin järjenjättiläisten mielestä hoikkien mollaaminen on hyväksyttävämpää kuin ylipainoisten arvosteleminen.
53kg/164cm. ei numerot kerro aina kaikkea :)
163cm 60kg. vyötärönympärys 67cm, haluan pitää sen alle 70cm, painolla ei ole niin väliä, käyn kuntosalilla ja käytän samoja vaatteita kuin 54kg:n painoisena.
164/60, iha normaali-painoinen olen ja tyytyväinen tähän. Mikää kukkakeppi en haluaisikaan olla, muotoja pitää olla sopivasti. Töissäkin tulee liikuttua aika roimasti.
162/67 Ja siinä on mielestäni noin 10 kiloa liikaa. Lihon enimmäkseen mahaan ja pohkeisiin mikä on täysin perseestä. Olisi edes kunnon rinnat niin maha ei näyttäisi niin isolta.
Mä oon 161/55kg. Jotain tällaista on ollut aina mutta nyt kun en ole ehtinyt liikkumaan juurikaan niin vaatteet kiristää. Pienimmilläni olen ollut 53kg lasten jälkeen ja joskus nuorena 48kg mutta silloin ei juuri kuukautisia näkynyt. Jos olisi energiaa tavoitteelliseen liikkumiseen niin haluaisin olla kiinteä n.50kg. Ei tässäkään tilanteessa hävetä tarvitse mielestäni, normaalipainoinen olen.
132 kg. Miehet tykkää kurveista.
160 ja 51 kg.synnytyksestä 8 viikkoa ja paino ennen raskautta 48 kg.siihen se imetyksen aikana taas laskee takas.
160,5 cm ja n. 50 kg. Haluaisin painaa 45 kg.
160 ja paino 51-53 riippuen vuoden ajasta :) mielestäni hoikka
160 pitkä paino 51-53 :) olen mielestäni hoikka
160 pitkä paino 51-53 :) olen mielestäni hoikka
163 cm, 55 kg. Ennen raskautta oon ollu aina sen 52 kg, eli en oo tyytyväinen ja tarkotus ois taas siihen päästä.