160-165cm mikä on painonne?
Olen itse 162cm/51kg. Olen lihonut 6-7 kiloa aika lyhyessä ajassa ja en oikein tiedä näenkö itseäni ihan realistisessa valossa. Mielestäni vyötäröllä on reilustikin ylimääräistä, mutta kylkiluut näkyy silti.. 160-165cm mitkä ovat mittanne ja koetteko olonne hyväksi tuossa painossa? :)
Kommentit (102)
66. Lihasta iso osa koska kuntosali <3
164/54 :( juu laihaläski oon. Olis kiva jos olis vähän ees lihasta!
160, paino tällä hetkellä 50 kg. Tavoitteena olisi saada 2-3 kiloa lisää, sitten olisin tyytyväinen.
160 cm ja 58kg. Ehkä pari kiloa pois, niin olisin tyytyväisempi. Nytkin kyllä hyvä, en ole koskaa ollut todella hoikka.
160/49. Olen ihan tyytyväinen vartalooni, olen jo 49-vuotias ja hyvässä kunnossa fyysisesti.
166/70. Nelisen kiloa liikaa, 66 oli hyvä ja on tavoite. Tämäkin paino on ihan ok mutta 66 olisi vielä parempi, sen alle ei tarvitse mennä.
162 cm ja 74 kg.
Liikaa tietysti tällä hetkellä (olen ollut myös hoikka), mutta painosta huolimatta elän elämäni parasta aikaa.
160 ja 77. Reilusti läskiä nyt, kunnon uimarengas ja hyllyvää käsissä, 60 kiloisena olen ollut tosi hoikka. Se siis tavoitteena. Olen rakenteeltani lihaksikas, nyt myös lihava.
163 ja 68, haluaisin 8 kiloa pois.
165 cm, 63.5 kg. Sopivan kokoinen. Harrastan suht.paljon liikuntaa.
Ihme anorektikkoja täällä! Hyi saatana!
Hehe, joku alapeukuttaa kaikki jotka painaa yli 50kg tai haluaa painaa yli 50kg xD
163/72... en koe itseäni lihavaksi. Nyt täällä joku huutaa että tappaisi itsensä jos olisi tälläinen läski; eipä kiinnosta minua. Mulla on kyllä jonkin verran ylimääräistä ja pudottelen pikkuhiljaa, kunhan pääsen 70 alle niin se on ko voitto. Oon kuitenkin hyvännäköiseksi kehuttu ja sopusuhtainen. Masua ja reittä hieman liikaa tällä hetkellä, mutta korjaantuu kyllä. En ymmärrrä miten voisin edes painaa alle 60 kiloa, en ymmärrä mitä musta jäis jäljelle.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 17:46"]Ihme anorektikkoja täällä! Hyi saatana!
[/quote]
Ja läskit huutelee :)
163cm ja 58kg, saleilua tulee lähinnä harrastettua