Heijastinvaljaat on kuin crocsien uusi tuleminen! :D
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, millaisia heijastimia itse käytät ulkoillessasi? Mulla ei oo heijastinvaljaita, mutta ajattelin hankkia sellaiset, kun heijastinliivi on mun mielestä monesti aika epäkäytännöllinen.
Crocsien toinen tuleminen (tosin eivät crocsit ole varsinaisesti minnekään menneet) on tullut jo, monet fäsönistat yhdistävät niitä erilaisiin asuihin.
Heijastinliivistä tulee kyllä heti mieleen tarhalapset... mutta heijastinvaljaat sopii hyvin aikuisillekin.
Mulle tulee mieleen ne pimeässä auton yliajamaksi joutuneet ihmiset.
Monenlaista autonkuljettajaa on tuolla liikenteessä, ihan hyvä että käytetään huomion herättäviä heijastinliivejä, valoja ym.
Onko ap turvavyökin nolo tai pyöräilykypärä? Mua hävettäisi ennemmin olla noin tyhmä kuin sinä.
Jokainen joka asuu alueella, jossa ei ole katuvaloja käyttää hyvin mielellään heijastinliivejä. Meillä 25 000 asukkaan taajamassa puuttuu katuvalot osalta asuinalueista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kieltämättä tosi tyylikästä jäädä ilman heijastimia auton alle ja heittää veivinsä.
Et sitten ole tietoinen siitä että on olemassa muunlaisiakin heijastavia vaihtoehtoja kuin nuo juntit valjaat???
Tulee kyllä myötähäpeä, kun näkee 30-35 v naisen heijastiliivi päällä vastaan, keskellä kirkasta päivää klo 13
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, millaisia heijastimia itse käytät ulkoillessasi? Mulla ei oo heijastinvaljaita, mutta ajattelin hankkia sellaiset, kun heijastinliivi on mun mielestä monesti aika epäkäytännöllinen.
Crocsien toinen tuleminen (tosin eivät crocsit ole varsinaisesti minnekään menneet) on tullut jo, monet fäsönistat yhdistävät niitä erilaisiin asuihin.
Heijastinliivistä tulee kyllä heti mieleen tarhalapset... mutta heijastinvaljaat sopii hyvin aikuisillekin.
Mielikuvat kullakin. Minulle tulee mieleen työvaatteet. Heijastinliivejä kun pitää käyttää kaikissa tietöissä, monilla tehdasalueilla jne. Siksi en tykkää niistä. Onneksi on valjaita ym hyviä vaihtoehtoja.
Olet vienyt työnvieroksumisen aika pitkälle. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kieltämättä tosi tyylikästä jäädä ilman heijastimia auton alle ja heittää veivinsä.
Et sitten ole tietoinen siitä että on olemassa muunlaisiakin heijastavia vaihtoehtoja kuin nuo juntit valjaat???
Mä en nyt kyllä ihan ymmärrä, mikä niistä tekee niin juntit. En tosin usko, että osaat selittääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
korjaus: Heijastinvaljaat on ok lapsilla, mutta aikuiset näyttää pösilöiltä niissä.
Liivit on ok aikuisillakin.
Ainoastaan jos olet rakennuksilla tms töissä. Tai poliisi.Ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki mitä muita yhtä tehokkaita vaihtoehtoja on?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
korjaus: Heijastinvaljaat on ok lapsilla, mutta aikuiset näyttää pösilöiltä niissä.
Mikä heijastinpoliisi sinä luulet olevasi? :D
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä myötähäpeä, kun näkee 30-35 v naisen heijastiliivi päällä vastaan, keskellä kirkasta päivää klo 13
Mä suosittelen kaikille myötähäpeäjille terapiaa. Ei ole tervettä, että häpeää jonkun tuntemattoman ihmisen puolesta asiaa, jossa ei edes ole mitään hävettävää. Elämä on oikeasti paljon helpompaa, kun ei tarvitse tuntea tuollaisia aivan tarpeettomia häpeän tunteita, vieläpä toisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole rakennuksilla töissä enkä poliisi, mutta käytän mm. ratsastaessa, pyöräillessä ja lenkkeillessä. Yritä elää sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä suosittelen kaikille myötähäpeäjille terapiaa. Ei ole tervettä, että häpeää jonkun tuntemattoman ihmisen puolesta asiaa, jossa ei edes ole mitään hävettävää. Elämä on oikeasti paljon helpompaa, kun ei tarvitse tuntea tuollaisia aivan tarpeettomia häpeän tunteita, vieläpä toisten puolesta.
Kalikka kalahti, kylläpä naurattaa liivihiiret, ei uskalleta etes ulos mennä ilman kokovartaloheijastinta :D
Älkää olko niin totisia. Tietysti ymmärrän että lisäävät näkyvyyttä pimeässä. Mutta minua huvittaa enemmän se, mikä yhtenäinen univormu siitä on yhtäkkiä tullut. Maailman sivu on pärjätty tavallisilla heijastimilla ja nyt sitten kaikki tuolla ulkona marssii identtiset valjaat päällä kuin tinasotilaat. Se on jotenkin hellyyttävää ja niin suomalaista. Anteeksi jos loukkasin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten? Joku heijastintakki ja reppuko? Oisko heijastinvaljaat tyylikkäät jos ne ois jonkun tyylikkään brändin valmistamat?
Liivit/valjaat on ainoat jotka näkyy sateisella tai märällä kelillä. Vaikka on katuvaloja niin märkä heijastaa ja kaikki valot häikäisee. Jos haluaa tehdä itsemurhan niin tee se muualla kuin liikenteessä. Aah
En ollut noista kuullutkaan mutta googletin ja kaikista yli kymmenestä kaupasta jotka tarkistin, on myyty loppuun. Joten suositut ovat ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvat kullakin. Minulle tulee mieleen työvaatteet. Heijastinliivejä kun pitää käyttää kaikissa tietöissä, monilla tehdasalueilla jne. Siksi en tykkää niistä. Onneksi on valjaita ym hyviä vaihtoehtoja.
Olet vienyt työnvieroksumisen aika pitkälle. 🙄
Öööhhh..?
Joudun pukeutumaan töissä tehtaalla liikkuessa joka päivä noihin liiveihin, en tykkää pukeutua vapaallakin samoin. Vähän sama kun sairaanhoitaja pukisi vapaalla työvaatteet päälle. Tulee kurja fiilis jos vapaallakin joutuu vetämään työvaatteet niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalikka kalahti, kylläpä naurattaa liivihiiret, ei uskalleta etes ulos mennä ilman kokovartaloheijastinta :D
Siis mihin se kalikka nyt kalahti? Tämä ei käy viestistäsi ilmi lainkaan.
Todellakin, ap. Noloja ne ovat.