Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukauden vanha Philipsin smart tv ja nyt jo vikoja.

Vierailija
07.06.2014 |

Saiskohan kaupan purkaa? Ostettu verkkokauppa.com:sta

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peeeetri kirjoitti:

Philips on laatumerkki. Kuten edellinenkin sanoi, mieluummin Philips kuin Samsung!!!!

Mun kohdalleni ole sattunut viallista Philips televisiota.

Merkki on ollut kymmeniä vuosia, aina kun olen halunnut uuden olen pysynyt samassa merkissä.

Siksi, kun olen ollut tyytyväinen. Viimeisin hankittu 2 vuotta sitten Philips smart ambiligth 55 tuumaa. Vieraat ihastelevat kuvan laatua ja myös aiemmissa oli erityisen hyvä kuvan laatu. Tietysti olen sen säätänyt itse haluamalleni tasolle, mutta on ollut helppoa säätää.

Itse säädän kuvanlaadun aina täysille, ihme ettei ole oletuksena.

Mitä sinä säädät täysille?? Esim jos laitat "terävyyden" täysille niin tosiasiassa huononna kuvanlaatua. Se pitää. Laittaa lähes nollille jotta kuvan oikeasti terävä. Se "terävyys" nimittäin huonontaa kuvaa tekemällä kohteiden reunoihin paksuja ylimääräisiä reunoja joka voi ymmärtämättömän silmiin äkkiseltään näyttää terävältä. Ei vaan ole oikeasti!

Kuvanlaadun.

Vierailija
62/66 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kaikilla valmistajilla halvempia ja kalliimpia malleja.

Kummatko toimii luotettavammin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philipsin tuotteet ovat nykyisin heikkolaatuista roskaa. Hajoavat niin varmasti takuuajan päätyttyä, että en usko sen enää olevan sattumaa.

Vierailija
64/66 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philips oli laatua viime vuosituhannen puolivälissä ja hiukan sen jälkeen. Nyt neuvon katsomaan jotain muuta.

Vierailija
65/66 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peeeetri kirjoitti:

Philips on laatumerkki. Kuten edellinenkin sanoi, mieluummin Philips kuin Samsung!!!!

Minulla on Samsungista pelkästään myönteisiä kokemuksia mm. tv:nä, Blu-ray-soittimena ja tietokoneen näyttönä.

Sääli että Nokia ei kehittynyt samanlaiseksi monialayritykseksi kuin eteläkorealainen Samsung.

Nokian näytöt ja televisiot oli aikanaan huippulaitteita, taisi olla trinitron-putketkin.

Vierailija
66/66 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Philips oli laatua viime vuosituhannen puolivälissä ja hiukan sen jälkeen. Nyt neuvon katsomaan jotain muuta.

Maineella ratsastetaan. Komponettien laatu laskenut, näkee jo hinnoittelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi