Kuukauden vanha Philipsin smart tv ja nyt jo vikoja.
Saiskohan kaupan purkaa? Ostettu verkkokauppa.com:sta
Kommentit (66)
Meillä sama, 3 kk ollut kyseinen smart tv ja vikoja vaikka muille jakaa ...ei ollut edullinen...
Ärsyttää.
ei kestänyt 46 puolta vuottakaan. 5 kertaa korjattiin,sen jälkeen philips antoi uuden 49. parempiakin on markkinoilla.
ei kestänyt 46 puolta vuottakaan. 5 kertaa korjattiin,sen jälkeen philips antoi uuden 49. parempiakin on markkinoilla.
Pitäisi ampua joku, joka tämöstä paskaa laittaa markkinoille.
Philips on laatumerkki. Kuten edellinenkin sanoi, mieluummin Philips kuin Samsung!!!!
Peeeetri kirjoitti:
Philips on laatumerkki. Kuten edellinenkin sanoi, mieluummin Philips kuin Samsung!!!!
Ei laatumerkkiä tarvitsisi käyttää muutaman vuoden jälkeen korjaamolla vaan sitä käytettäisiin siihen mitä varten se on tehty tehtaalla ja asiakas ostanut.
Mysteerinen punaisen ledin kaksoisvilkahdus vain toimii etupaneelissa eikä mikään muu. Philips neuvoo nettiohjeissaan viemään valtuutetulle huoltokorjaamolle...
että se siitä laatumerkistä.
Varmasti on tieto, että mikä tuollaisen aiheuttaa, mutta on vissiin joku liikesalaisuus.
Viimeinen philipsin laite mitä kaupasta ostan.
Philllips. Ne tekee kodinkoneita.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 16:02"]
Philips :)
Oliko tämä sulle uusi sana?? Voi pientä :DDD
Samsung tai Sony olisi voinut olla varmempi valinta. Philips tekee kyllä hyviä partakoneita (Philipshave).
Tosin onhan noilla laitteilla yleensä 2 vuoden takuu, joten sen ehtii hyvin korjata takuuajan puitteissa.
Peeeetri kirjoitti:
Minulla on Samsungista pelkästään myönteisiä kokemuksia mm. tv:nä, Blu-ray-soittimena ja tietokoneen näyttönä.
Sääli että Nokia ei kehittynyt samanlaiseksi monialayritykseksi kuin eteläkorealainen Samsung.
Peeeetri kirjoitti:
Mun kohdalleni ole sattunut viallista Philips televisiota.
Merkki on ollut kymmeniä vuosia, aina kun olen halunnut uuden olen pysynyt samassa merkissä.
Siksi, kun olen ollut tyytyväinen. Viimeisin hankittu 2 vuotta sitten Philips smart ambiligth 55 tuumaa. Vieraat ihastelevat kuvan laatua ja myös aiemmissa oli erityisen hyvä kuvan laatu. Tietysti olen sen säätänyt itse haluamalleni tasolle, mutta on ollut helppoa säätää.
Herra Hiilipsin virityksiltä ei voi muuta odottaa.
Ihan saman mollauskampanjan voi pieraista mistä tahansa merkistä.
Vuosikymmenten kokemuksella voin sanoa että Philips ei ole huonoimmasta päästä.
Sekin on nykyään enemmän kauppahuone ja brändi kuin varsinainen tehdas.
"Älytelevisiot" ovat tietokoneita tietokoneiden ongelmineen. Keskeneräiset ohjelmistot, yhteensopivuusongelmat, sekoilevat päivitykset...
Vierailija kirjoitti:
Peeeetri kirjoitti:
Merkki on ollut kymmeniä vuosia, aina kun olen halunnut uuden olen pysynyt samassa merkissä.
Siksi, kun olen ollut tyytyväinen. Viimeisin hankittu 2 vuotta sitten Philips smart ambiligth 55 tuumaa. Vieraat ihastelevat kuvan laatua ja myös aiemmissa oli erityisen hyvä kuvan laatu. Tietysti olen sen säätänyt itse haluamalleni tasolle, mutta on ollut helppoa säätää.
Itse säädän kuvanlaadun aina täysille, ihme ettei ole oletuksena.
Vierailija kirjoitti:
Helvetti tätä kertakäyttökulttuuria. Jos mikä tahansa laite kestää pidempään kuin kaksi vuotta niin se on pieni ihme nykyään. Mun vanhemmilla on kodinkoneita jostain 70-80-luvun vaihteesta jotka pelittää aivan hyvin edelleen, ikivanha radio jostain 30-luvulta toimii ilman mitään ongelmia ja sama telkkarikin oli meillä 30 vuotta. Mutta tää nykyskeida ei kestä edes paria vuotta. Ja sitten valitetaan, kun maailma hukkuu jätteeseen! Eiköhän tuo heikko laatu ole valmistajilta ihan tietoista, että ihmiset joutuisivat uusimaan laitteitaan mahdollisimman usein.
Onneksi esim. upon pesukoneita löytyy torista eikä maksa paljon.
Minulla Philips 65". OLED on niin toiselta planeetalta kuin sumukuvalliset.
Ambilight systeemiä ei ole muilla, tykkään kovasti.
Vähemmän pätkii kuin edeltäjänsä Simson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetti tätä kertakäyttökulttuuria. Jos mikä tahansa laite kestää pidempään kuin kaksi vuotta niin se on pieni ihme nykyään. Mun vanhemmilla on kodinkoneita jostain 70-80-luvun vaihteesta jotka pelittää aivan hyvin edelleen, ikivanha radio jostain 30-luvulta toimii ilman mitään ongelmia ja sama telkkarikin oli meillä 30 vuotta. Mutta tää nykyskeida ei kestä edes paria vuotta. Ja sitten valitetaan, kun maailma hukkuu jätteeseen! Eiköhän tuo heikko laatu ole valmistajilta ihan tietoista, että ihmiset joutuisivat uusimaan laitteitaan mahdollisimman usein.
Onneksi esim. upon pesukoneita löytyy torista eikä maksa paljon.
Uusissa koneissa vielä lisäriesana se eu:n pakottama 20-asteinen ekohippiohjelma, mikä voi mennä vahingossa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peeeetri kirjoitti:
Siksi, kun olen ollut tyytyväinen. Viimeisin hankittu 2 vuotta sitten Philips smart ambiligth 55 tuumaa. Vieraat ihastelevat kuvan laatua ja myös aiemmissa oli erityisen hyvä kuvan laatu. Tietysti olen sen säätänyt itse haluamalleni tasolle, mutta on ollut helppoa säätää.Itse säädän kuvanlaadun aina täysille, ihme ettei ole oletuksena.
Vaj
akki. Toivottavasti sinulla ei käy vieraita kärsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peeeetri kirjoitti:
Siksi, kun olen ollut tyytyväinen. Viimeisin hankittu 2 vuotta sitten Philips smart ambiligth 55 tuumaa. Vieraat ihastelevat kuvan laatua ja myös aiemmissa oli erityisen hyvä kuvan laatu. Tietysti olen sen säätänyt itse haluamalleni tasolle, mutta on ollut helppoa säätää.Itse säädän kuvanlaadun aina täysille, ihme ettei ole oletuksena.
Mitä sinä säädät täysille?? Esim jos laitat "terävyyden" täysille niin tosiasiassa huononna kuvanlaatua. Se pitää. Laittaa lähes nollille jotta kuvan oikeasti terävä. Se "terävyys" nimittäin huonontaa kuvaa tekemällä kohteiden reunoihin paksuja ylimääräisiä reunoja joka voi ymmärtämättömän silmiin äkkiseltään näyttää terävältä. Ei vaan ole oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peeeetri kirjoitti:
Vaj
akki. Toivottavasti sinulla ei käy vieraita kärsimässä.
Häh. Haluamani kuvanlaadun taso on 5/5 ja siihen sen laitan, mikä sen sitten pitäisi olla?
Olen joskus yrittänyt korjata jotain tuon firman tekemää nauhuria ja sen jälkeen en ole ostanut mitään tuota merkkiä, sillä sen rikkinäisen nauhurin osat olivat todella huonoja.
Samsung käytti monitoreissaa heikkolaatuisia kondensaattoreita ja olen pari omaani korjannut niiden takia. Niitäkään en enää osta.
Ruuduiksi kelpaavat täällä nykyään vain Panasonic tai Sony ja nuo lähinnä värintoiston takia, sillä se on minulle tärkeää.