Miten se on niin vaikea pitää ne kissat kiinni?!
Ei koiratkaan juokse tuolla pitkin maita ja mantuja miten lystää, thank god!
Taas tuossa pihalla kuseksimassa jonkun naapurin kissa!!
Kommentit (225)
Enemmän tuota koiranpaskaa on näkysällä kuin kissan.
Kaverillani on koiria jotka saavat halutessaan kiusata siilejä ja oravia hengiltä, kaverin mielestä se on vain hassuttelua.
Oma kissani on valjaisiin opetettu mutta tarpeensa tekee vain kotona hiekkalaatikkoon.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:24"]Ei koiratkaan juokse tuolla pitkin maita ja mantuja miten lystää, thank god!
[/quote]
Lain mukaan kissat on pidettävä kiinni. Ottakaa talteen ja viekää lähimpään löytöeläinsuojaan. Niin minä teen jos kertaakaan näen vielä naapurin kissan kusemassa meidän hiekkalaatikkoon. Sieltä voi sit käydä etsimässä. Ehkä kiusallani vielä otan mahdollisen kaulapannan pois niin omistajaa on vaikeampi löytää, tuskin pitävät kissaansa kiinni jatkossakaan. Ensi kerralla en myöskään väistä autotiellä juoksevaa kissaa. Tajuatteko että itse asetatte eläimenne vaaraan päästämällä ne ulos juoksentelemaan vapaana.
[/quote]
Sinähän se olet vaaraksi niille kissoille, eikä ympäristö, kun oikein kiusallasi suunnittelet niiden päälle ajamista. Aika sairasta settiä sanoa, että ottaisit kaulapannankin pois, että omistajan olisi vaikeampi löytää kissaansa. Minunkin pitää varmaan ruveta ajamaan koiranulkoiluttajien päälle autollani, koska ihan itse he vaarantavat itsensä ja lemmikkinsä lähtemällä ulos kotoaan.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:47"]
Tapan jokaisen kissan jonka pihaltani löydän.
[/quote]
Minäkin tapan jokaisen talitintin ja siilin ja kaiken muun elollisen, jonka vain satun pihallani näkemään.
Tappajat ovat sairaita sadisteja. Ne ei ole normaaleja, vaan kilahtaneita. Tappaisivat itsensä, niin niistä päästäis.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:24"]
Ei koiratkaan juokse tuolla pitkin maita ja mantuja miten lystää, thank god!
[/quote]
Tulepa käymään täällä maaseudulla niin näet irtokoiria, suhde ehkä 1 kissa, 5 koiraa. Kaikki irti.