Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo vaiva: nivusten hikoilu. Auttakaa!

Vierailija
07.06.2014 |

Näin kesällä palannut taas tämä nolo vaiva takaisin. Nivukset hikoavat erityisesti pyöräillessä. Mikä auttaisi? Talkkia nyt tietenkin voisi käyttää, mutta on niin sottaista puuhaa. Nyt vinkit jakoon! (ja en kyllä ala, jos olen yksin tämän ongelman kanssa..)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva ja olen käyttänyt mineraalideodoranttia, mitään tavallista deodoranttia en voisi kuvitella käyttäväni. Auttaa ainakin mulla, kannattaa kokeilla. Ja kun kuitenkin kysytte, niin BMI 20 hujakoilla.

Vierailija
22/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:43"]alushousut ja vaihdat ne päivittäin

[/quote]

No näin toimin jo. Kai kaikki vaihtaa päivittäin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:59"]Sama vaiva ja olen käyttänyt mineraalideodoranttia, mitään tavallista deodoranttia en voisi kuvitella käyttäväni. Auttaa ainakin mulla, kannattaa kokeilla. Ja kun kuitenkin kysytte, niin BMI 20 hujakoilla.

[/quote]

Menee kokeiluun!

Vierailija
24/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ongelmaa kainalohiestä eikä jalkahiestä eikä nivushiestä, mutta kasvot ja päänahka hikoilevat ihan liikaa kun on lämmintä. Tosi ärsyttävää. Meikkaa siinä sitten ja näytä huolitellulta. Kellään muulla tätä vaivaa? Tai mitään vinkkejä?

Vierailija
25/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hikoilu onkin näin kokemuksen syvällä rintaäänellä puhuen äärimmäisen ikävä vaiva, niin sanoisin silti että ole onnellinen noinkin paikallisesta hikoilusta. Toki paikka on hieman hankala, mutta silti melko lokalisoitu.

Itse kärsin ympäri vuoden rajattomasta kokovartalohikoiluista ja sen kanssa on aivan turha lähteä kokeilemaan mitään tietyn kehonkohdan kikka kolmosia, kun joka tapauksessa jostakin kohti vuotaa. Asian kanssa on nyt jo vuosia painittu ja en ole tähän hetkeen löytänyt oikeastaan kuin yhden selviytymiskonstin: älä välitä siitä. Hikoilu urheilusuoritusten ulkopuolella on melko ahdistava tunne, mutta on vain hyväksyttävä että toiset hikoilevat enemmän. Tee kaikki normijärjellä ajateltavat teot olosi helpottamiseksi, mutta älä ajattele mitä muut hikoilustasi ajattelevat.

Elämäsi on tämän oivalluksen jälkeen satakerroin helpompaa.

Vierailija
26/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ihan herkän ihon deodoranttia (eri tuotetta kuin kainaloihini). Nivusten iholle, ei tietenkään limakalvoille, eihän se hiki sieltä tulekaan.

Vierailija
27/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:12"]

Minulla ei ole ongelmaa kainalohiestä eikä jalkahiestä eikä nivushiestä, mutta kasvot ja päänahka hikoilevat ihan liikaa kun on lämmintä. Tosi ärsyttävää. Meikkaa siinä sitten ja näytä huolitellulta. Kellään muulla tätä vaivaa? Tai mitään vinkkejä?

[/quote]

Vähennä vaatetusta. Käytä meikinalla primeriä rasvaiselle iholle. Taputtele hiki pois vessapaperilla. Älä kuorruta naamaasi kivipuuterilla. Juo paljon kivennäisvettä.

Vierailija
28/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 17:48"]

Vain lihavien ongelma.

[/quote]

sori nyt vaan mutta olen 175/54 ja kärsin sairaalloisesta hikoilusta ympäri vuoden, eli ei ole mikään tukevien ongelma!

Vierailija
29/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän myös herkän ihon antiperspiranttia nivusiin. Kiva kuulla, että muutkin hikoilee!

Vierailija
30/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 29 myös normipainon alarajoilla.