Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen uudenvuoden lupauksen teit?

Vierailija
01.01.2021 |

Itse lupasin lisätä liikuntaa. Kun nyt tulisi äkkiä se korona-rokote, voisi alkaa taas käydä kuntosalilla ja tanssitunneilla. Uimahalliinkin uskaltaisi taas mennä, nyt ollut taukoa 9 kk. Myönnän, että liikunnan määrä on rajusti vähentynyt loka-joulukuussa. Ei huvita tuolla Etelä-Suomen harmaassa ja sateisessa kelissä rämpiä, enkä ole koskaan ollut kotijumppaihminen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin lopettaa aihe vapaan kokonaan, poistaa facebook-tunnukset ja keskittyä järkevämpiin asioihin. No tässä tulos...

Totta tosiaan, kauanpa se lupaus kesti.

Vierailija
22/27 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (56 v.) on ollut viime vuonna terveyshuolia. Kolesterolit koholla ja tia-kohtaus. Lupasin lapsilleni, että vuonna 2021 pidän itsestäni parempaa huolta. Syön laadukkaampaa ruokaa ja teen pitkiä kävelylenkkejä. Säästäväisestä perheestä lähtöisin olevana olen tottunut, että kaikki hyödynnetään. Jos on joulukinkku, se syödään viimeistä murua myöten. Yritän opetella siihen, että antaisin itselleni luvan jättää syömättä, viskaisin roskiin. Oho, tuli liian iso satsi makaronilaatikkoa, no enpä enää syökään sitä 4 päivänä peräkkäin lounaalla ja päivällisellä, vaan annan itselleni henkisen luvan heittää ruokaa myös pois. Ennen olen aina ajatellut niin, että jos ruokaan tulee kermaa 1 dl, minun on pakko käyttää muuhun se toinen dl, joka purkkiin jää. Ei ole pakko. Enkä aio kermaa enää ostaa. Jotkut väittävät, että kerma on ihan terveellistä. Voi olla, mutta minulla näköjään kolesteroli kohoaa, kun syön tavallista ruokaa. Ajattelin aloittaa uuden elämän 7.1. töissäkin, ja alan syödä lounaaksi salaattia, enkä edellisen päivän ruuantähteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lupaus kesti 2 pv . Lupasin, etten osta enää karkkia. Kävin kaupassa eilisiltana ja vanhasta tottumuksesta kassalla työnsin Fazerina-patukan hihnalle. Ei sitä syömättäkään kannata jättää, mutta kyllä ihminen on tapojensa orja.

Vierailija
24/27 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lupaus kesti 2 pv . Lupasin, etten osta enää karkkia. Kävin kaupassa eilisiltana ja vanhasta tottumuksesta kassalla työnsin Fazerina-patukan hihnalle. Ei sitä syömättäkään kannata jättää, mutta kyllä ihminen on tapojensa orja.

Tuollaisia on minunkin lupaukset. Viime vuonna syötiin kasvisruokaa tammikuu. Muistan, että huomasin laittavani tonnikalaa kasviswokkiin. Vanhat tavat: mitä kaapista löytyvää vielä tähän lisäisin.....

Vierailija
25/27 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lupausta, mutta yritän kirjoittaa joka päivältä päiväkirjaa.

Vierailija
26/27 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin lisätä liikuntaa. Nyt olen käynyt joka päivä kävelemässä noin tunnin. Olen ylpeä itsestäni, koska lähtötilanne oli se, että liikuin reippaasti tunnin viikossa. Kunhan saavat jonkinlaisen ladun tehtyä, lähden hiihtämään. Kävin myös luistelemassa tekojäällä eilen, mutta onhan se aikuisen luistelu melko löysää, kun ei siellä jäällä viitsi rynniä lasten päälle.

Vierailija
27/27 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin yrittää inhota ja halveksua itseäni vähemmän. Meni rikki jo.

Lupasin myös yrittää vähentää stressaamista, mutta sekin lupaus meni jo rikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi