Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä aikoo muuttaa mun luo

Vierailija
01.01.2021 |

Hitto, ollaan tapailtu uuden ihastuksen kanssa 4kk ja nyt on jo muuttamassa mun luo, miten sanon kauniisti että ei onnistu. En haluaisi että loukkaantuu, tykkään hänestä kyllä mutta en halua asuntooni yhtään uutta ihmistä. Mulla on vuoroviikoin lapset ja hänelläkin kaksi. Asutaan eri kaupungeissa ja minulle sopii mainiosti ettei nähdä liian usein, hänellekin aluksi, nyt on saanut päähänsä että ottaa sisäisen siirron ja muuttaa kakaroittensa kanssa minun kotiin. Ai että meni uusivuosi kyllä sellasta roolia vetäessä että mielestäni ansaitsisin sekä Oskarin että Nobelin rauhanpalkinnon

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oscar ja Nobel. Ehkä myös Rautaristi.

Vierailija
2/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano kauniisti, vaan sano niin että ymmärtää.

Eli sano että ei käy, liian aikaista.

Jos mulle joku 4kk tapailun jälken alkais moista selittää loppuis suhde kyllä siihen. Minä päätän ihan itse annanko jonkun muuttaa luokseni, ei seukkakumppani itsekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasia ne naiset on. Heti kun mahdollista niin tunkevat itsensä vieraaseen pesään. Pidä vaan pääsi, tai kohta olet virtsassa kaulaasi myöten.

Vierailija
4/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutatte yhteen sitten, kun kummankin lapset ovat muuttaneet pois kotoa. Kerro tämä naisellesi.

Vierailija
5/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka EI yhteenmuutolle.

Sinun koti, sinä päätät keitä siellä asuu.

Jos naisystäväsi suuttuu niin voivoi.

Vierailija
6/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nopeaa toimintaa. Taitaa olla tosirakkaus nyt kyseessä. Tottakai otat vieraan kakarat asumaan elätettäväksi. Kyllä sinne kaksioon mahtuu.

Vierailija
7/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa: joko nainen loukkaantuu tai sinä pääset kärsimään kokonaisvaltaisesti.

Voisi ajatella kolmattakin vaihtoehtoa eli sitä, että nainen ymmärtäisi kantasi ja lopettaisi muuttopuheet. Ihminen, joka on neljän kuukauden kaukosuhteen jälkeen valmis järjestämään noin suuren elämänmuutoksen useammallekin ihmiselle, lienee kuitenkin luonteeltaan niin päällekäyvä ja rohmuava, että ei varmasti suhtaudu torjuntaan kovin nätisti.

Vierailija
8/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan tosi pidetty ja onnistunut tyyppi <3

Vierailija
9/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole innoissani siitäkään että muuttaa koko kaupunkiin, sopisi paljon paremmin että asuisi siellä missä nytkin.

Alkaa ahdistamaan ajatuskin että nähtäisiin joka paivä.

Ap

Vierailija
10/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole innoissani siitäkään että muuttaa koko kaupunkiin, sopisi paljon paremmin että asuisi siellä missä nytkin.

Ap

Nyt kiinnostaa että eihän tämä tapahdu Porvoon kauniissa kaupungissa?

Vierailija
11/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nobel ja Oscar vasta kun homma on hoidettu ja olet taas herra linnassasi.

Vierailija
12/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sano kauniisti, vaan sano niin että ymmärtää.

Eli sano että ei käy, liian aikaista.

Jos mulle joku 4kk tapailun jälken alkais moista selittää loppuis suhde kyllä siihen. Minä päätän ihan itse annanko jonkun muuttaa luokseni, ei seukkakumppani itsekseen.

Kiitos, saattaa olla että loppuukin jos ei ymmärrä.

Ap

Vierailija
13/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

====

Taitaa suhde olla loppusuoralla joka tapauksessa. Ota puheeksi ennen kuin nainen tekee suuria järjestelyjä omassa elämässään.

Vierailija
14/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutatte yhteen sitten, kun kummankin lapset ovat muuttaneet pois kotoa. Kerro tämä naisellesi.

Voisin kyllä muuttaa aiemminkin, lapsensa on ihan ok. Vaan ei ihan lähiaikoina.

Ap

Vierailija
15/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa nopeaa toimintaa. Taitaa olla tosirakkaus nyt kyseessä. Tottakai otat vieraan kakarat asumaan elätettäväksi. Kyllä sinne kaksioon mahtuu.

Tilaa olisi

Ap

Vierailija
16/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa: joko nainen loukkaantuu tai sinä pääset kärsimään kokonaisvaltaisesti.

Voisi ajatella kolmattakin vaihtoehtoa eli sitä, että nainen ymmärtäisi kantasi ja lopettaisi muuttopuheet. Ihminen, joka on neljän kuukauden kaukosuhteen jälkeen valmis järjestämään noin suuren elämänmuutoksen useammallekin ihmiselle, lienee kuitenkin luonteeltaan niin päällekäyvä ja rohmuava, että ei varmasti suhtaudu torjuntaan kovin nätisti.

Tätä vähän aavistelen.

Ap

Vierailija
17/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan tosi pidetty ja onnistunut tyyppi <3

Olen kyllä, tosi hieman vaativa ja erittäin nirso.

Ap

Vierailija
18/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasia ne naiset on. Heti kun mahdollista niin tunkevat itsensä vieraaseen pesään. Pidä vaan pääsi, tai kohta olet virtsassa kaulaasi myöten.

Itseasiassa mulle koitti mies tehdä tuon saman. En suostunut.

Vierailija
19/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole nössö. Sano suoraan, että on liian aikaista muuttaa yhteen.

Vierailija
20/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

====

Taitaa suhde olla loppusuoralla joka tapauksessa. Ota puheeksi ennen kuin nainen tekee suuria järjestelyjä omassa elämässään.

Hän on kyllä todella fiksu ja hyvissä duunissa, siksi tuntuu kummalta että tollasia suunnittelee. Ei vaikuta pimeeltä vaikka nyt kyllä alkaa tuntumaan ettei kaikki ole kohdillaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi