Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä aikoo muuttaa mun luo

Vierailija
01.01.2021 |

Hitto, ollaan tapailtu uuden ihastuksen kanssa 4kk ja nyt on jo muuttamassa mun luo, miten sanon kauniisti että ei onnistu. En haluaisi että loukkaantuu, tykkään hänestä kyllä mutta en halua asuntooni yhtään uutta ihmistä. Mulla on vuoroviikoin lapset ja hänelläkin kaksi. Asutaan eri kaupungeissa ja minulle sopii mainiosti ettei nähdä liian usein, hänellekin aluksi, nyt on saanut päähänsä että ottaa sisäisen siirron ja muuttaa kakaroittensa kanssa minun kotiin. Ai että meni uusivuosi kyllä sellasta roolia vetäessä että mielestäni ansaitsisin sekä Oskarin että Nobelin rauhanpalkinnon

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole nössö. Sano suoraan, että on liian aikaista muuttaa yhteen.

Sanoin kyllä, ei ollu kuulevinaan. Ei jaksais mitään kohtausta, erosin just riitaisesta liitosta ja ei ole voimia ylimääräisiin tappeluihin.

Ap

Vierailija
22/24 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole nössö. Sano suoraan, että on liian aikaista muuttaa yhteen.

Sanoin kyllä, ei ollu kuulevinaan. Ei jaksais mitään kohtausta, erosin just riitaisesta liitosta ja ei ole voimia ylimääräisiin tappeluihin.

Ap

Se pitää lisätä että hän ei ollut kuvioissa ennen eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossukka sinä ap olet ,kun et saa selvästi sanottua, ettet ole vielä valmis yhteisasumiseen, etkä halua päivittäin edes tapailla. Selkeä sanoma ja sillä siisti.

Vierailija
24/24 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilua kaikkia kohtaan on sanoa asia suoraan. On väärin, jos olet nyt oscarinarvoisesti näytellyt ja mielistellyt häntä ja antanut ymmärtää, että sinäkin haluat muuttaa yhteen.

Kerro asia suoraan hänelle, muutoin olette vielä syvemmällä suossa tuossa tilanteessa, eikä sieltä ole enää ns.nättiä reittiä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme