Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intiimivaivasta.

Vierailija
01.01.2021 |

Mun alapään tuoksuu aika voimakkaalle. En tiedä onko se ominaishajuni, joka on ollut ehkä aina. Vai onko mulla bakteerivaginoosi ollut aina. Ei ole mitään erityisiä vaivoja tai vuotoja. Alapää vaan tuoksahtaa aina. Aina sanotaan, että vesipesu riittää. Mulla ei todellakaan riitä jos haluan olla tuoksuton. Joskus kun olen peseytynyt muutama tunti sitten ja mene vielä saunaan haistan pari tuntia jalassa olleita alkkareita, että voiko ne laittaa uudestaan jalkaan niin kyllä tuoksuu jo silloin. En osaa määritellä onko haju kalamainen vai normaali pillun haju.
Kysymys siis kuuluu: tuoksuuko/haiseeko teidän alapäät vai ovatko tuoksuttomia kun pesette vesipesulla kerran päivässä niin kuin ohje on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään ole täysin tuoksuton eli kyllä jokaisella joku ominaistuoksu siellä päässä on.

Vierailija
2/9 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alapäässä tuoksu on, mutta ei sen pitäisi olla niin voimakas, että omaan nenään asti yltää seisaallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ehkä se sitten on normaalia... Onkohan haitallista jos varmuuden vuoksi kokeilisi apteekista jotain bakteerivaginoosilääkkeitä...

Ap

Vierailija
4/9 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos laittaisit kuvan siitä, niin olisi helpompi vastailla tarkemmin?

Vierailija
5/9 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ne pesuaineet mitä alapään pesussa käytät, ovat vieneet sieltä oman bakteerikannan pois ja se tuoksahtaa sen vuoksi. Vesipesu todellakin riittää.

Vierailija
6/9 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mielestäni puhtaan alapään kuuluu olla hajuton. Kun käyn gynellä, en käytä mitään hajsutetta ja se on merkki siitä, että olen terve - minulla ei ole peitettävää.

Muuten voi miettiä, miksi vaginan nesteisiin erittyy jotain molekyylejä, joissa on haju? Todennäköisin syy on ruokavalio: jos säisit joka päivä anjovisat, silliä, tai kilon silakoita, no vaikka liioitellusti raakaa valkosipulia... niin kyllä ne molekyylit muuntuneena puskee sun joka huokosesta! (ennen ajanlaskua naisen hedelmällisyys testattiin toisin päin: jos laitat emättimeen valkosipulia, toimiiko aineenvaihduntasi niin, että valkosipulin hajua erittyy hengityksen kautta?)

Jokaisella ihmisellä on erilainen aineenvaihdunta, hormonitasapaino yms. ja se vaikuttaa terveenkin, puhtaan ihmisen hajuun. Joku ei tunnu koskaan haisevan hielle, vaikka hikoilee, ja toisen hiki suurin piirtein saa ihorasvat härskiintymän elkästä kontaktista ilmaan...? Kulttuureissa joissa käytetään paljon mausteita, aineenvaihdunta vissiin pukkaa tehokkaasti aineita ulos kaikkia mahdollisia reittejä. Mututuntuma.

En tiedä, jos koet olevasi terve, aloita kokeilemalla muutaman päivän totaalista kasvisruokavaliota  (ei esim. juustoja) testataksesi, muututko hajuttomaksi.

Vierailija
7/9 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hiiva.

Vierailija
8/9 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ovulaatiopäivinäkin tulee sitä kirkasta, lasimaista limaa, sen kuuluisi olla täysin hajutonta. 

Jos mietit lapsen saamista, olisi aika tärkeää selvittää, mitä ylimääräsitä emättimesi (jos kyse ei todellakaan ole tulehduksesta!) tuottaa. Kun voi olla että sama tilanne kohdussakin, eikä alkiolle varmaankaan tee hyvää uida jossain epänormaalissa "kemikaalimeressä" joka hajuakin tuottaa.  (Jos söisit kilon salmiakkia, se olisi juuri tälläinen koko kehoon heijastuva kemikaalipläjäys.) Onko haju merkki elimistön kuivuudesta, ruokavalion epätasapainosta, vai jostain muusta kehon epätasapainosta? Sitä on hyvä miettiä. Ei outo ruokavalio sairaus ole, mutta hyvä tietää, jos aiheuttaa tuollaista. Lapsetkaan eivät haise, miksi aikuinenkaan haisisi? Olitko sinä lapsena/nuorena hajuton?

Vierailija
9/9 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Ehkä se sitten on normaalia... Onkohan haitallista jos varmuuden vuoksi kokeilisi apteekista jotain bakteerivaginoosilääkkeitä...

Ap

Unohda sellaiset. Riittävän hyvinvoiva keho parantaa itse itsensä; ellei paranna, on syytä käydä lääkärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme