Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun katselen noita kuvia Leviltä, niin mä en jaksa kyllä enää edes yrittää noudattaa kaikkia ohjeita töissä

Vierailija
01.01.2021 |

Koulussa on hemmetti vie pidetty muksuja eri ryhmissä, jonotettu, pesty käsiä ja ulkoiltu eri aikoina....

Ja hemmetti. Tuolla sitten ihmiset painaa ilman mitään rajoituksia.

Mä lopetan myös kaikki rajoitukset ja ohjeistukset. Levitköön korona.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, surulliselta näyttää. Itse otin lapset pois koulusta viikkoa ennen joulua, jotta jouluna olisi kaikki terveinä, mutta nyt alkaa tuntua, ettei heitä kannata laittaa takaisin kouluun lainkaan, jos ei haluta sairastua. Toisaalta lapsiperheet tuolla viettävät varmaan paljon aikaa ulkona ja siellä ei tauti tartu samalla tavalla. Rinteissä ei lasketella ihan kiinni ja jonossakin on suksien mittainen rako. Bilettäjät on sitten asia erikseen. Toivottavasti pysyvät poissa julkisilta paikoilta sen kahden viikon verran reissunsa jälkeen. Meilläkin jo puolet tartunnoista on "tuntemattomasta" lähteestä eli ei tietoa, mistä on tauti tullut.

Vierailija
2/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas yritän olla entistä huolellisempi kun näen miten holtittomia jotkut ihmiset on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva laittaa kotoaan kuvia, että täällä mä nyt olen uudenvuoden vietossa. Siitä ei saa klikkiotsikkoa eikä kiinnostavaa videota.

Vierailija
4/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Lopetin välittömästi maskin käytön. Maskihan suojaa vaan muita eikä mulla ole mitään mielenkiintoa enää suojella muita.

Vierailija
5/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Tsekissä, jossa tällä hetkellä 13 000-17000 tapausta päivässä. Kaikki on kiinni, kotiintuloaika klo 21, saisi tavata vain yhtä ihmistä oman talouden ulkopuolelta.

Tuhannet ihmiset ovat tulvineet nyt lomaviikolla vuoristoon pulkkamäkeen, kun laskettelukeskukset ovat kiinni. Pikkubussissa körötellään kyliin kuin sillit suolassa. Eilen pääkaupunki täynnä laittomia bileitä koska uusi vuosi.

En pelkää hysteerisesti koronaa, mutta ottaa päähän työnsä ja yrityksensä menettävien puolesta. Ravintoloita kaatuu nyt päivittäin ja tilanne vaan pitkittyy. Koska pakko päästä pulkkamäkeen.

Vierailija
6/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen niin, että jos koronan on pakko joihinkin levitä, niin levitköön noihin bilettäviin ääliöihin. Minä noudatan suosituksia entistä tarkemmin, jotta se ei leviä minuun. Mieluummin heihin kuin minuun.

Omalla käytöksellä todellakin voi vaikuttaa. Tunnen useamman koronan saaneen ja enemmistö heistä on niitä, jotka eivät ole "uskoneet" koronaan, eivätkä ole käyttäneet maskia.

Maski suojaa myös itseä, esim sairaalassa koronapotilaita hoidetaan ihan tavallisella kirurginmaskilla, eikä millään hengityssuojaimilla.

T. Levin matkailijoita syvästi ihmettekevä

Vierailija
7/7 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappi on suljettava. Yrittäjillä on riskinsä ja nyt tuli turpaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan