Lue keskustelun säännöt.
Jos aihe on vakava niin
06.06.2014 |
Kannattaako siihen "trollata" mistä tiedät,että onko Se henkilön viimeinen hätähuuto? Pitäisikö miettiä sittenkin, että jos henkilö on tosissaan? Itse olen syyllistynyt trollaamiseen ja aion miettiä mitä tänne kirjoitan jatkossa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla