Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset poistatte viiksihaituvat pois?

Vierailija
06.06.2014 |

Vai annatteko vain olla?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan kynsisaksilla pahimmat näkymättömiin. Ei tule seuraavaksi päiväksi punoitusta ja aamullakin ennen töihinlähtöä kerkeää tehdä.

Vierailija
2/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäiset, häiritsevät ihokarvat poistan pinseteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi nyppii pinseteillä :D Itellä ei onneksi (vielä) sitä vaivaa ole

Vierailija
4/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.

Vierailija
5/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, oletteko jostakin Välimeren maasta kotoisin vai miksi teillä kasvaa viikset? Terv. Ummikko

Vierailija
6/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 56 v eikä mulla vielä tähän päivään ole haituvia kasvanut. Googlaa, miten vaikkapa välimerelliset sisterimme sen tekevät :-)

Vierailija
7/48 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahaan pois ajoittain, hajakarvat nypin. Karvat ovat vaaleita mutta pitkiä. Tavallisessa sisävalossa niitä ei huomaa, sitten kerran satuin katsomaan kasvojani luonnonvalossa ja siinähän ne karvat oikein loisti :D vaikka vaaleita ovat.

Vierailija
8/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinsetit.

Vierailija
9/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylään

Vierailija
10/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kummastellut kun muutamalla lähemmäs 60-vuotiaalla naisella on leuassa n. 1 cm pituisia vaaleita karvoja tai huulen yläpuolella. Ei siis mitään viiksiä tai partaa vaan muutama pitkä karva. Mahtaako liittyä jotenkin hormonitoimintaan vai mikä juttu tämä on? 

Vierailija
11/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin pinseteillä. Suurin osa on vaaleita ja eivät näy, mutta auringonvalossa huomaa että kyllä siellä pari tummempaakin on joukossa... siksi nypin kaikki pois sen kummemmin katsomatta että mikä karva edustaa mitäkin väriä.

Vierailija
12/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aikaa niin vahaan, jos ei niin höylään. Joskus jotain hajanaisia nypin pinseteillä.

Vierailija
13/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylään, menis ikä ja terveys yrittää pinseteillä nyppiä. Jos en höylää näytän teinipojalta. Viikset kasvoivat samoihin aikoihin kuin muukin karvoitus.

Vierailija
14/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylään, menis ikä ja terveys yrittää pinseteillä nyppiä. Jos en höylää näytän teinipojalta. Viikset kasvoivat samoihin aikoihin kuin muukin karvoitus.

Vierailija
15/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen epilaattorin mukana tullut tarkkuustrimmeri vai mikä se on. Pattereilla toimii ja vähän niin kuin kynän näköinen.

Vierailija
16/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt oikeasti, pitääkö tässä nyt alkaa vanhemmiten varautumaan parranajoriitteihin vai onko teillä aina ollut karvoja kasvoissa?

Vierailija
17/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 ei ainakaan ole vanha. Karvat on aina kasvaneet, onneksi on sentään vaaleita, nyt vaan osa alkanut tummua ja joutuu poistamaan. Tosin on myös hyvin paksut ja runsaat hiukset. Harvemmin kai ihmisillä on sellaiset ilman, että muutkin karvat kasvaa.

Vierailija
18/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen blondi, 42v. ja viimeiset kymmenen vuotta on vaaleita viiksikarvoja näkynyt. Poistan epilaattorilla, paljon nopsempaa kun pinsetit. Nyt niiden karvojen kasvu on kyllä lakannut, en tiedä onko näkö huonontunut vai ahkera epilointi heikentänyt kasvun...

Vierailija
19/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mällit naamalle ja annetaan kuivaa, sitten repäistään pois. Toimii kuin brasilialainen vahaus.

Vierailija
20/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 08:30"]

Vastatkaa nyt oikeasti, pitääkö tässä nyt alkaa vanhemmiten varautumaan parranajoriitteihin vai onko teillä aina ollut karvoja kasvoissa?

[/quote]

Itselle ja kavereille noita alkoi tulla kasvoihin päälle nelikymppisenä, joten eiköhän ne hormoneista johdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi