Puolet ekasta vuorokaudesta tipatonta kohta ohi enkä ole vielä sortunut!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi avaamaton kuohari jääkaappiin. Kaikki avatut pullot join tyhjäksi. Eka kertaa tuntuu siltä että tipaton tulee ottamaan tiukille. Tissuttelu jäi päälle kun keväällä siirryin etätöihin.
Ja joo joo, on alkoholiongelma, ei tarvi kenenkään tulla Jeesustelemaan. Mutta olen nyt kuitenkin tämän kuukauden tipattomalla.
Nyt jo helpompaa. Kuohari edelleen avaamattomana jääkaapissa. Oli ihan selkeitä viekkareita eka päivinä, tänään ollut tosi seesteinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi avaamaton kuohari jääkaappiin. Kaikki avatut pullot join tyhjäksi. Eka kertaa tuntuu siltä että tipaton tulee ottamaan tiukille. Tissuttelu jäi päälle kun keväällä siirryin etätöihin.
Ja joo joo, on alkoholiongelma, ei tarvi kenenkään tulla Jeesustelemaan. Mutta olen nyt kuitenkin tämän kuukauden tipattomalla.
Nyt jo helpompaa. Kuohari edelleen avaamattomana jääkaapissa. Oli ihan selkeitä viekkareita eka päivinä, tänään ollut tosi seesteinen olo.
Huomenna vapaa, mutta ei käynyt edes mielessä että joisin mitään alkoholipitoista. Hassua, miten nopeaan tähän tottuikaan. Mies joi saunassa pari olutta ja otti illalla vielä muutaman viskipaukun, minä litkin tyytyväisenä lightlimsaa.
Hirveän hyvin olen nukkunut kaikki yöt, ihana kun tietää nytkin että aamulla kun herää niin ei ole krapulaa tai morkkista.
Tsemppiä niille jotka vielä messissä, vähän tuntuu yksinpuhelulta mutta suokaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna vapaa, mutta ei käynyt edes mielessä että joisin mitään alkoholipitoista. Hassua, miten nopeaan tähän tottuikaan. Mies joi saunassa pari olutta ja otti illalla vielä muutaman viskipaukun, minä litkin tyytyväisenä lightlimsaa.
Hirveän hyvin olen nukkunut kaikki yöt, ihana kun tietää nytkin että aamulla kun herää niin ei ole krapulaa tai morkkista.
Tsemppiä niille jotka vielä messissä, vähän tuntuu yksinpuhelulta mutta suokaa anteeksi.
Sehän alkaa olla kolmasosa jo takana. En usko että tämä homma enää kusee.
Avasin vasten uuden rahastosijoituksen mihin laitoin tämän tipattoman tammikuun aikana säästyvät rahat, 4x viinipullo per viikko 15e/kpl. Laitan ens tammikuussa taas sinne mitä säästyy, tai ehkä aiemminkin, jos tästä jää vaikka nyt joku inspis että viinittömän viikon aikana säästyneet rahat tuonne. En tiedä, aika näyttää.
Mutta siis joo, hyvin sujuu toivottavasti muillakin tipattomalla olevilla.
Sehän alkais huomenna viimeinen viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän alkaa olla kolmasosa jo takana. En usko että tämä homma enää kusee.
Avasin vasten uuden rahastosijoituksen mihin laitoin tämän tipattoman tammikuun aikana säästyvät rahat, 4x viinipullo per viikko 15e/kpl. Laitan ens tammikuussa taas sinne mitä säästyy, tai ehkä aiemminkin, jos tästä jää vaikka nyt joku inspis että viinittömän viikon aikana säästyneet rahat tuonne. En tiedä, aika näyttää.
Mutta siis joo, hyvin sujuu toivottavasti muillakin tipattomalla olevilla.
Sehän ois sitten tammikuun vika päivä, kylläpäs meni nopeasti ja helposti. Muutamia alkoholittomia oluita olen juonut, välillä toki ois tehnyt mieli viiniä mutta kun päätti ettei ota niin ilmankin näköjään pärjää. Oli vähän hämmästys, koska luulin että omilla juomamäärillä lopettaminen tulee olemaan vaikeaa.
Ihan huikea parannus yöuniin. Liikuntaa olen jaksanut myös päivittäin ja tuntuu että vyötärö on kaventunut ihan selvästi. Säästyneet rahat on tosiaan laitettu rahastoon, joten on ihan konkreettisesti nähtävillä saatu hyöty.
Ja ei, en korkkaa huomenna. En aio heti palata siihen väsymysmasispöhnään joka oli jatkuva olotila loppuvuodesta. Jatkan tipattomalla niin pitkään kun siltä tuntuu, ja sitten joskus kun otan niin pyrin ottamaan maltilla.
Pidetään täällä tsemppi päallä koko kuukauden.