Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisella ei saisi olla kriteerejä yhdynnälle?

Vierailija
01.01.2021 |

Ihmettelen sitä, kun joka puolella vähätellään naisen yhdyntänautintoa. Ymmärrän toki, että kaikille naisille yhdyntä ei ole se juttu, mutta meille joille se on, niin tottakai meillä saa olla kriteerejä. Itse haluan tietyn määrän yhdyntää viikossa, tietyn pituisen yhdynnän ja tietyn kokoisen peniksen, jotta saan tarpeeni tyydytettyä. En koe, että tarpeeni olisivat yhtään sen vähempiarvoisempia kuin miehenkään. Jos yhdyntä ei ole sellainen kuin toivon, miksi harrastaisin sitä ylipäätään?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät kyllä mieheltä ja miehen nimikin sinulla on? Mikä juttu

Vierailija
2/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä homma. Minulle ei ole kukaan tullut vielä minkäänlaisia ajatuksiani kieltämään. Olen saanut mielessäni ajatella myös tämänkaltaisia ajatuksia ja nauttia seksistämme mieheni kanssa.

Ei mitään ongelmaa myös hänen kanssaan ole ollut aiheesta keskustella. Muiden kanssa en ole näin intiimistä aiheesta keskustellut enkä ymmärrä, miksi kukaan keskustelisi muiden kuin kumppaninsa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen olkiukko tämäkin aloitus. Mistä ap on keksinyt, ettei naisen nautinnolla olisi väliä...

Vierailija
4/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen olkiukko tämäkin aloitus. Mistä ap on keksinyt, ettei naisen nautinnolla olisi väliä...

No joka paikassahan toitotetaan, että "naisen voi tyydyttää muullakin kuin yhdynnällä" eikä esim yhdynnän kestolla tai miehen ominaisuuksilla saisi olla naiselle väliä.

Vierailija
5/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Olen ihan suoraan sanonut että jos haluaa jotain tiettyä juttua sänkyhommissa niin tarvii vain kertoa. Ajatuksia kun en osaa lukea. 

Vierailija
6/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä pointti, kiitos tästä.

Vierailija
7/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joka paikassahan toitotetaan, että "naisen voi tyydyttää muullakin kuin yhdynnällä" eikä esim yhdynnän kestolla tai miehen ominaisuuksilla saisi olla naiselle väliä.

No ei ainakaan me úliopistolaiset olla tietty tuollaista. Päinvastoin ollaan korostettu, että puhtaasti yhdyntään naisten kriteerit ovat todella korkeat.vain noin 10% täyttää ne.

Vierailija
8/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehiä ei vaan kiinnosta. Niitä kiinnostaa tasan oma cullinsa.

Alkakaa nauset toimimaan kuten mies. Otatte ja vaaditte sen mitä haluatte, mitään ekstraa ette anna. Kun saatte tai kyllästytte, lopetatte homman. Jos mies ei saanut, voi voi.

Vierailija
9/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehiä ei vaan kiinnosta. Niitä kiinnostaa tasan oma cullinsa.

Alkakaa nauset toimimaan kuten mies. Otatte ja vaaditte sen mitä haluatte, mitään ekstraa ette anna. Kun saatte tai kyllästytte, lopetatte homman. Jos mies ei saanut, voi voi.

Just tää on se mitä ihmettelen. Että yhdyntä on yhä vain miestä varten. Eli jos esim mies ei ole naiselle sopivan kokoinen tai yhdyntä ei ole tarpeeksi pitkä niin naisen pitää tyytyä suuseksiin yms mutta miehen on silti saatava pillua. Miksi miehelle ei sitten käy pelkkä suuseksi kun sen naisellekin käytävä?

Vierailija
10/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kuullut, että ensin voi naisen tyydyttää vaikka käsin tai suulla. Jos miehellä vaikka pieni tai tulee nopeasti. Mutta kuinka moni mies suostuisi samaan, eli hänelle runkataan ensin, sitten vasta vähän yhdyntä. Toki miehellä ei yleensä enää seiso sen jälkeen kun on saanut, mutta noin ajatuksena. Kyllä minä naisena haluan nimenomaan sitä yhdyntää ja se tottakai tuntuu paljon paremmalta kun ei ole vielä lauennut. Jos joku pelkällä käsipelillä sen orkun hieroo, niin sehän on sama kuin itse hoitelisi itsensä. Tai miksi niin monelle miehelle on vaan niin vaikeaa tyydyttää se nainen kun on itse jo saanut. Vaikka se vehje ei enää toimi, niin varmaan käsi tai suu toimii.

Vierailija
11/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi yhdyntä on yhä vain miestä varten?

Vierailija
12/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille on osunut huonoja rakastajia. Hyvää kiinnostaa naisen nautinto siinä missä omakin.

Vierailija
13/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille on osunut huonoja rakastajia. Hyvää kiinnostaa naisen nautinto siinä missä omakin.

Mutta miksi seksuaaliterapeutit yms kertovat valheita? Ja vähättelevät yhdyntää naisen osalta?

Vierailija
14/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärällä palstalla, ilmiannettu. ap se luetun ymmärtäminen

Vierailija
15/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos yhdyntä ei ole sellainen kuin toivon, miksi harrastaisin sitä ylipäätään"?

Mistäpä sen etukäteen tietää millaista se on, siksi sitä harrastetaan hetken mielijohteesta ja vasta sitten tullaan ulisemaan av:lle miten oli huono pano. Sekä miehet että naiset.

Vierailija
16/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni hoitelee minut monasti päivässä ihan käsin - ja se ei todellakaan ole sam kuin itse tekisin sen. Ja kyllä me yhdyntääkin harrastamme monasti päivässä, mutta mies ei silti yleensä saa kuin kerran. Kivaahan naiminen toki on, mutta muut jutut on meillä ykkösiä. Näin saa myös useammin, aivan ihanaa! En usko että ne terapeutit väärässä ovat, sillä vain pieni osa naisista saa pelkällä panolla.

Vierailija
17/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se että teillä naisilla on täysin epärealistiset käsitykset ja odotukset yhdynnän pituudesta kun haluatte jotain 10-20min panoja. Normaali yhdyntä kestää noin 5 minuuttia

Vierailija
18/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni hoitelee minut monasti päivässä ihan käsin - ja se ei todellakaan ole sam kuin itse tekisin sen. Ja kyllä me yhdyntääkin harrastamme monasti päivässä, mutta mies ei silti yleensä saa kuin kerran. Kivaahan naiminen toki on, mutta muut jutut on meillä ykkösiä. Näin saa myös useammin, aivan ihanaa! En usko että ne terapeutit väärässä ovat, sillä vain pieni osa naisista saa pelkällä panolla.

Eihän kyse ole mistään pelkästä orgasmista. Vaan siitä, että itse yhdyntään on tarve. Vaikka saisin orgasmin muulla tavalla, niin panetus ei lähde, ellei mies pumppaa sitä penistään sisälläni riittävän määrän.

Vierailija
19/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko se että teillä naisilla on täysin epärealistiset käsitykset ja odotukset yhdynnän pituudesta kun haluatte jotain 10-20min panoja. Normaali yhdyntä kestää noin 5 minuuttia

Kyllä mies pystyy pidempäänkin kuin 5 min. Kestoa voi harjoitella. Jos loppuu liian pian, niin tauko ja uusi yhdyntä.

Vierailija
20/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näiden viiden tutkimuksen perusteella yhdynnän keston keskiarvo on noin 9 minuutta ja mediaani noin 7 minuuttia"

https://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/yhdynta/yhdynn…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä