Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25 v. sporttinen ja nätti nainen, saan seuraavanlaisilta miehiltä ehdotuksia

Vierailija
01.01.2021 |

Deittisovelluksista. "Olen Jamppa pohjoissavosta 38v. En tee oikein mitään tällä hetkellä, joten etin naista. Olen työtön, ja aikani kuluu videopelien maailmassa. Lempiruokani tilaan lähikebabbilasta, jonne voisin viedä sinutkin syömään kunhan sossun rahat tulevat.
Ulkonäkö: rasvainen letti, haalistunut Guinnes t-paita, ylipainoa 50 kg. Kuvassa näkyy pizzalaatikot ja oluttölkit. Eikö ihmisillä ole mitään itsekritiikkiä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
42/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyväpalkkaiseen ammattiin opiskeleva, taloudellisesti hyvin toimeentuleva ja aktiivisesti punttisalia harrastava 25v mies, joka tosin on aika lyhyt (169cm) ja vaatimattoman näköinen ja vähän ujomman puoleinen. Asiallinen ja kohtelias naisia kohtaan. Juurikin harrastukseni vuoksi etsisin myös sporttisia about itseni ikäisiä naisia, mutta niiltä saan aina pakit. Joten ap, vastaisitko noin sporttisen nuoren naisen näkökulmasta, että jos nuo limaiset setämiehet ovat muka ällöttäviä, niin miksi minä en kelpaa? Etsittekö siis vain ja ainoastaan niitä kaksimetrisiä hunkseja?

Ihanko tosissasi kysyt? En ole ap vaan tylsä mies, mutta ehkä voin silti vastata.

Tuo ap mainostaa itseään. Mainostaa sporttiseksi. Ei sillä ole mitään väliä minkälaiseksi hän itseään mainostaa. Väliä on vain sillä että hän MAINOSTAA itseään. Itseään mainostava nainen ajattelee olevansa erityinen. Erityinen nainen tahtoo itselleen erityisen miehen. Ei miehen tarvitse olla sporttinen, vaan erityinen. Sinulla pitää olla jotain ERITYISTÄ tarjottavaa jotta kelpaat erityiselle naiselle.

Erityiset ihmiset tapaavat olla erityisen feikkejä, keinotekoisia, silkkaa pintaa ja valhetta. En nyt ala luetella kaikista inhottavimpia ja turhimpia julkkiksia jotka ovat vakuuttuneita omasta erityisyydestään. Pohdi itse että oletko sinä erityinen mies, että tahdotko olla erityinen mies. Pohdi itse että haluatko itsellesi naisen joka ajattelee olevansa erityinen.

--

Jos et ole erityinen niin sitten voisit olla sen vastakohta eli LUONNOLLINEN. Älä pyri johonkin rooliin, vaan ole vain oma itsesi. Siinä näen pulman: tuo kohta viestistäsi jonka tummensin. Sinä sanot että olet asiallinen ja kohtelias NAISIA kohtaan. Ilmeisesti, ehkä, sinä siis kohtelet naisia eri tavoin kuin miehiä. Sinä siis lokeroit ihmisiä. Et siis ole täysin luonnollinen. Luonnollinen ihminen ei lokeroi muita, ei kohtele joitain naisina ja joitain miehinä, vaan kohtelee kaikkia ihmisinä. Luonnollinen ihminen ei ajattele että joku on sporttinen, joku on aktiivinen, joku on blaablaablaa, vaan luonnollinen ihminen ihan vain ajattelee ihmisiä heidän nimillään, tyyliin Matti on Matti, ja Maija on Maija. Luonnollinen ihminen on täysin tasapuolinen, hän hyväksyy kaikki ihmiset omana itsenään, hän ei yritä pakottaa itseään tai muita mihinkään muotteihin.

Kenties nykyään olet jonkinlaisessa muotissa, jossain roolissa jonka olet itsellesi valinnut ja kehitellyt. Oletko varma että haluat pysyä siinä, varma että sinusta tuntuu hyvältä siinä? Mitä jos mieluummin olisit ihan vain oma itsesi? Voisitko kehittää tai siis päästää ja vapauttaa itseäsi luonnollisempaan suuntaan? Kehittämällä ei saa aikaan luonnollista. Vaan luonnollisuus tulee siitä että sallii itsensä olla sitä mitä on.

Jos olisit luonnollinen niin saattaisit saada itsellesi luonnollisen naisen. Kenties se luonnollinen nainen on sporttinen, kenties ei ole. Mutta se ei olisi pääasia. Pitäisit hänestä ihan vain siksi kuka hän on, et ajattelisi että hän on sporttinen vaan ajattelisit että hän on Maija.

--

Joku nyt sanoisi että luonnollisuudessa on se ongelma, että nykysuomessa luonnolliset naiset ovat kadonneet jonnekin. Kenties heitä vielä on, mutta useimmat ovat näköjään jo naimisissa tai syrjäytyneitä tai muutoin piileksivät jossain. He eivät pidä ääntä itsestään, eivät ole esillä, eivät mainosta itseään somessa tai missään muuallakaan. Kenties kuitenkin pystyt luonnollisen naisen löytämään. Ulkomailla heitä on enemmän kuin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan tavata ihmisen oikeassa elämässä, että kiinnostus syttyy. Eikä minusta nämä ”sporttiset” ja ”nätit” nuoret naiset ole mitenkään haluttavia. Elämä yhtä treeniä ja peiliin tuijottelua. Narsismia löytyy viiden ihmisen edestä ja kuvitellaan, että timmi (?) kroppa korvaa itserakasta ja muita väheksyvää luonnetta.

Juu, ei kiitos.

Heh. Naisia ei saisi esineellistää, ei saisi ajatella että he ovat vain jotain tuotteita. Mutta nuo "sporttiset" naiset itse tekevät itsestään tuotteen. Mahtavan arvokkaan tuotteen jonka saa vain jos on mahtavan arvokas mies. Mahtavan arvokas palkinto jonka voittaa paras mies!

Eli se että "naisia ei saa esineellistää" tarkoittaa vain sitä että heitä ei saa kohdella kuin halpoja tuotteita. Heitä tulee kohdella kuin arvokkaita tuotteita. He eivät ole ihmisiä vaan helmiä. Jokaisella helmellä on hintansa.

t. Sika joka ei maksa toisesta ihmisestä yhtään mitään, ei aseta ihmisille hintalappuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi