Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25 v. sporttinen ja nätti nainen, saan seuraavanlaisilta miehiltä ehdotuksia

Vierailija
01.01.2021 |

Deittisovelluksista. "Olen Jamppa pohjoissavosta 38v. En tee oikein mitään tällä hetkellä, joten etin naista. Olen työtön, ja aikani kuluu videopelien maailmassa. Lempiruokani tilaan lähikebabbilasta, jonne voisin viedä sinutkin syömään kunhan sossun rahat tulevat.
Ulkonäkö: rasvainen letti, haalistunut Guinnes t-paita, ylipainoa 50 kg. Kuvassa näkyy pizzalaatikot ja oluttölkit. Eikö ihmisillä ole mitään itsekritiikkiä?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa markkinoilla olevista vapaista miehistä on just tommosia. Muista että olet helmi, älä anna helmiä sioille!

Vierailija
2/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset saavat tuollaisia ehdotuksia. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että olet "25 v. sporttinen ja nätti nainen". Miehet nyt vain roiskivat umpimähkään ja toivovat, että jostain tärppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden nauttia elämästään. toivottavasti annat pakit.

Vierailija
4/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole itsekritiikkiä? Itsekritiikkiä? Miksi kukaan koskaan kritisoisi ainuttakaan ihmistä, siis itseään tai muita? Miksi yksikään ihminen kritisoisi yhtäkään ihmistä?

Mistä sinä oikein keksit tuollaisen jutun kuin "itsekritiikki"? Keksitkö sen ihan itse?

--

Mutta niin, tuo pulmasi on helposti ratkaistu. Jos somessa saat viestejä ihmisiltä joiden kanssa et tahdo olla tekemisissä, niin sinun ei yksinkertaisesti tarvitse olla heidän kanssaan tekemisissä.

Mutta myös, nykyään on tosiaan paljon "heitteille jääneitä ihmisiä", siis niinkuin esim tuollaiset miehet joita kuvailit. Taitaa olla niin että heidän vanhempansa jättivät heidät heitteille jo kun he olivat pieniä ja he ovat olleet heitteillä siitä asti. Ilmeisesti vanhemmat eivät välittäneet, ilmeisesti muutkaan ihmiset eivät välitä. Kun on koko elämänsä ajan ollut heitteillä niin omaa tilaansa ei ymmärrä. Ei ymmärrä mikä on normaalia, mikä on hyvää, mikä on mitään. Ei ymmärrä että on heitteillä.

Vierailija
5/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasit saunatontun

Vierailija
6/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki ei kiellä rumaa, läskiä ja/tai köyhääkään yrittämästä saada ihmissuhdetta.

Vierailija
7/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laki ei kiellä rumaa, läskiä ja/tai köyhääkään yrittämästä saada ihmissuhdetta.

Ei tietenkään. Ongelmana on ainoastaan nuo mitkä tulee linjoille valittamaan ettei saada mätsiä alfa naisilta.

Vierailija
8/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sen parempi noille olisi kuin nuori ja sporttinen nainen!

Vierailija
9/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sen parempi noille olisi kuin nuori ja sporttinen nainen!

Mikä ei anna :D

Vierailija
10/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten uskoisin muttei pohjois-Savossa ole kebab paikkoja

Vierailija
11/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sitä taso teoriaa?

Vierailija
12/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa pinnallinen.

Vierailija
13/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tavata ihmisen oikeassa elämässä, että kiinnostus syttyy. Eikä minusta nämä ”sporttiset” ja ”nätit” nuoret naiset ole mitenkään haluttavia. Elämä yhtä treeniä ja peiliin tuijottelua. Narsismia löytyy viiden ihmisen edestä ja kuvitellaan, että timmi (?) kroppa korvaa itserakasta ja muita väheksyvää luonnetta.

Juu, ei kiitos.

Vierailija
14/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just että tuo Jamppa kuulostaa paljon sympaattisemmalta kuin ap.

Vierailija
15/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailluista lähtökohdista on vaikea saada naista. Jos siitä huolimatta nauttii naisten vikittelystä seuranhakupalveluissa, miksei yrittäisi niitä kaikkein parhaita? Itsetunnon kannalta on paljon ikävämpää saada rukkaset piialta kuin prinsessalta.

Vierailija
16/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyväpalkkaiseen ammattiin opiskeleva, taloudellisesti hyvin toimeentuleva ja aktiivisesti punttisalia harrastava 25v mies, joka tosin on aika lyhyt (169cm) ja vaatimattoman näköinen ja vähän ujomman puoleinen. Asiallinen ja kohtelias naisia kohtaan. Juurikin harrastukseni vuoksi etsisin myös sporttisia about itseni ikäisiä naisia, mutta niiltä saan aina pakit. Joten ap, vastaisitko noin sporttisen nuoren naisen näkökulmasta, että jos nuo limaiset setämiehet ovat muka ällöttäviä, niin miksi minä en kelpaa? Etsittekö siis vain ja ainoastaan niitä kaksimetrisiä hunkseja?

Vierailija
17/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen voi ymmärtää vain tasoteorian kautta. Eikö se todella ihana ja lämmin sielu, toisen huomioiva ja mukava ihminen, jonka kanssa synkkaa, se kaikkein tärkein, voi ollakaan esimerkin ihmisessä?

Vierailija
18/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksen voi ymmärtää vain tasoteorian kautta. Eikö se todella ihana ja lämmin sielu, toisen huomioiva ja mukava ihminen, jonka kanssa synkkaa, se kaikkein tärkein, voi ollakaan esimerkin ihmisessä?

Työttömän kanssa ei voi oikein liikkua lähiseutua pidemmälle tai harkita perhettä. Tiedän kun elin jonkin aikaa työttömän kanssa ja elätin pari kuukautta Kelan sekoilujen takia. Onneksi sai töitä.

Vierailija
19/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen 25 v. sporttinen ja nätti nainen"

Just, niinhän ne kaikki ovat :D Kunnes näkee silmätysten.

Ainakin nuo miehet ovat rehellisiä, toisin kuin nämä "sporttiset nätit naiset" Lol

Vierailija
20/43 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sporttinen M25 mies, pysyn tiukast komerossani kotona eikä ole pelkoa että uskaltaisin tehdä aloitetta kenellekään naisille, vaikka voisin olla semmonen kumppani kun toivoisit.

Pysyn lopun ikääni tällä menolla kaverittomana neitsyenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme