Olen 25 v. sporttinen ja nätti nainen, saan seuraavanlaisilta miehiltä ehdotuksia
Deittisovelluksista. "Olen Jamppa pohjoissavosta 38v. En tee oikein mitään tällä hetkellä, joten etin naista. Olen työtön, ja aikani kuluu videopelien maailmassa. Lempiruokani tilaan lähikebabbilasta, jonne voisin viedä sinutkin syömään kunhan sossun rahat tulevat.
Ulkonäkö: rasvainen letti, haalistunut Guinnes t-paita, ylipainoa 50 kg. Kuvassa näkyy pizzalaatikot ja oluttölkit. Eikö ihmisillä ole mitään itsekritiikkiä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
"Olen 25 v. sporttinen ja nätti nainen"
Just, niinhän ne kaikki ovat :D Kunnes näkee silmätysten.
Ainakin nuo miehet ovat rehellisiä, toisin kuin nämä "sporttiset nätit naiset" Lol
Tämä on kyllä ihan totta. Itsekin tiedän muutaman ”sporttisen” ja tavoitteellisesti liikuntaa harrastavan hehtaarip••seen. Kun somea seuraa ja raportoituja treenejä, niin ei kyllä korreloi yhtään vartalon kanssa.
Sen takia nuo jampat siellä pyöriikin, kun niillä EI ole mitään käsitystä.
Vierailija kirjoitti:
"Olen 25 v. sporttinen ja nätti nainen"
Just, niinhän ne kaikki ovat :D Kunnes näkee silmätysten.
Ainakin nuo miehet ovat rehellisiä, toisin kuin nämä "sporttiset nätit naiset" Lol
Onhan tietenkin käynyt selväksi ettei miehet välttämättä hae normaali painoista vaan anorektikoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyväpalkkaiseen ammattiin opiskeleva, taloudellisesti hyvin toimeentuleva ja aktiivisesti punttisalia harrastava 25v mies, joka tosin on aika lyhyt (169cm) ja vaatimattoman näköinen ja vähän ujomman puoleinen. Asiallinen ja kohtelias naisia kohtaan. Juurikin harrastukseni vuoksi etsisin myös sporttisia about itseni ikäisiä naisia, mutta niiltä saan aina pakit. Joten ap, vastaisitko noin sporttisen nuoren naisen näkökulmasta, että jos nuo limaiset setämiehet ovat muka ällöttäviä, niin miksi minä en kelpaa? Etsittekö siis vain ja ainoastaan niitä kaksimetrisiä hunkseja?
Uskoisin että sun pituus karsii monta pois. Mutta sulle sopisikin semmoinen sporttinen pikkuinen taskuvenus. Yritä niitä.
kukaan ei esittele itseään kuten ap paskatrollissaan väittää.
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen voi ymmärtää vain tasoteorian kautta. Eikö se todella ihana ja lämmin sielu, toisen huomioiva ja mukava ihminen, jonka kanssa synkkaa, se kaikkein tärkein, voi ollakaan esimerkin ihmisessä?
Työttömän kanssa ei voi oikein liikkua lähiseutua pidemmälle tai harkita perhettä. Tiedän kun elin jonkin aikaa työttömän kanssa ja elätin pari kuukautta Kelan sekoilujen takia. Onneksi sai töitä.
Työttömyys ei aina tarkoita sitä että on rahaton, minäkin olen ollut työtön jo vuosia mutta silti on velaton omistusasunto isossa kaupungissa, niin ja säästöjäkin on.
Tostakin Jampasta oikea, jämpti nainen vois takoa kultaharkon. Tarttee vaan kuria ja ohjausta. Tässä hyvä projekti sulle nätti, sporttinen nainen.
Täällä tykätään huonoa suoran puhumisesta. Haloota! 50-luku oli ja meni, nyt on nykyaika milloin yhä harvempi haluaa päätyä kulissiin.
Vierailija kirjoitti:
Tostakin Jampasta oikea, jämpti nainen vois takoa kultaharkon. Tarttee vaan kuria ja ohjausta. Tässä hyvä projekti sulle nätti, sporttinen nainen.
Naiset eivät ole aikuisten miesten äitejä
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa markkinoilla olevista vapaista miehistä on just tommosia. Muista että olet helmi, älä anna helmiä sioille!
...äläkä Dannylle.
Sori, oli pakko lohkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen voi ymmärtää vain tasoteorian kautta. Eikö se todella ihana ja lämmin sielu, toisen huomioiva ja mukava ihminen, jonka kanssa synkkaa, se kaikkein tärkein, voi ollakaan esimerkin ihmisessä?
Työttömän kanssa ei voi oikein liikkua lähiseutua pidemmälle tai harkita perhettä. Tiedän kun elin jonkin aikaa työttömän kanssa ja elätin pari kuukautta Kelan sekoilujen takia. Onneksi sai töitä.
Työttömyys ei aina tarkoita sitä että on rahaton, minäkin olen ollut työtön jo vuosia mutta silti on velaton omistusasunto isossa kaupungissa, niin ja säästöjäkin on.
Valitettavan usein tarkoittaa. Ei kannata ottaa riskiä elättäjäksi päätymisestä.
Siksi toisekseen kerta sulla on rahaa mikset ota vuokravaimoa? Niille on aika sama ,kunhan rahaa on.
Pöhhöh kirjoitti:
Kaikki naiset saa samat viestit. Tein testinä VM:n profiilin mihin laitoin painoksi 120kg ja pituudeksi 165cm, samat ukot siihen tykittää viestiä kuin hoikan profiiliin. Pikkup....t luulee vaan itestään suuria.
Miehet ei edes tiedä mitä haluavat. Mitä hyötyä koko Tinderistä on?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyväpalkkaiseen ammattiin opiskeleva, taloudellisesti hyvin toimeentuleva ja aktiivisesti punttisalia harrastava 25v mies, joka tosin on aika lyhyt (169cm) ja vaatimattoman näköinen ja vähän ujomman puoleinen. Asiallinen ja kohtelias naisia kohtaan. Juurikin harrastukseni vuoksi etsisin myös sporttisia about itseni ikäisiä naisia, mutta niiltä saan aina pakit. Joten ap, vastaisitko noin sporttisen nuoren naisen näkökulmasta, että jos nuo limaiset setämiehet ovat muka ällöttäviä, niin miksi minä en kelpaa? Etsittekö siis vain ja ainoastaan niitä kaksimetrisiä hunkseja?
Jospa kääntäisit katseesi maihin missä miesten keskipituus vastaa omaasi. Kyllä löytyy sopivaa seuraa, lupaan. Esm latinot, aasianmaat. Nuori olet ja kielitaitoinen. Siirryt vaan kotikalavesiltä avarempiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset kuvittelevat olevansa niitä? Millä rahkeilla sinä nostat itseäsi miesten yläpuolelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa kääntäisit katseesi maihin missä miesten keskipituus vastaa omaasi. Kyllä löytyy sopivaa seuraa, lupaan. Esm latinot, aasianmaat. Nuori olet ja kielitaitoinen. Siirryt vaan kotikalavesiltä avarempiin.
Taitaa olla pihi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan usein tarkoittaa. Ei kannata ottaa riskiä elättäjäksi päätymisestä.
Siksi toisekseen kerta sulla on rahaa mikset ota vuokravaimoa? Niille on aika sama ,kunhan rahaa on.
Minä otan sellaisen naisen joka elää omilla rahoilla ja minä omilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset kuvittelevat olevansa niitä? Millä rahkeilla sinä nostat itseäsi miesten yläpuolelle?
Miksi naiset pystyy löytämään sisäisen motivaation opiskeluun ja töihin menoon? Jostain syystä just miehiltä tulee pyyntöä tukemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi toisekseen kerta sulla on rahaa mikset ota vuokravaimoa? Niille on aika sama ,kunhan rahaa on.Minä otan sellaisen naisen joka elää omilla rahoilla ja minä omilla.
Ja minä haluan todistetusti omillaan toimeentulevan miehen. Asia kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Täällä sporttinen M25 mies, pysyn tiukast komerossani kotona eikä ole pelkoa että uskaltaisin tehdä aloitetta kenellekään naisille, vaikka voisin olla semmonen kumppani kun toivoisit.
Pysyn lopun ikääni tällä menolla kaverittomana neitsyenä.
Tuskin kovin moni nainen toivoo kumppanikseen hikikomoria.
Itseluottamus ja karisma puuttuu