Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amanda Harkimo ei huoli bussikuskia, mutta sen bussiyhtiön toimitusjohtajan kyllä!

Vierailija
01.01.2021 |

Nolo. Saahan noin ajatella toki, mutta kuinka älytön pitää ihmisen olla sanoakseen noin julkisesti. Ja itkukin tuli, kun piti pestä maski pois.

Kommentit (614)

Vierailija
61/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten se eroaa perus av-mammasta muuta kuin siten että Amanda (jostain syystä) voi jopa saada sen toimitusjohtajan samaan aikaan kun mamma ottaa sen kuskin koska se katsoi kerran kohti baarissa!?

Mä en ymmärrä, miksi täällä halveerataan bussikuskien ammattia. Bussikuskin ammatissa ei ole mitään vikaa. Itsekin tunnen pari bussikuskia, molemmilla on korkeakoulututkinnot, mutta he ovat vaihtaneet alaa, jotta saisivat takuuvarman työpaikan. Tosin nykyään mikään ei ole takuuvarmaa.

Älä nyt ota ittees.

No en ole ottanut, noi sun kommentit on vaan typeriä. Minusta on idioottimaista halveerata muiden ammatteja.

Vierailija
62/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä on miehen työpaikalla? Kunhan käy töissä tai ainakin aktiivisesti etsii töitä, niin ammatilla ei ole mitään väliä.

Mun mies on vartija eikä palkka päätä huimaa, siksi mulla on oma kokopäivätyö millä hoidan omat laskuni.

En mä parisuhteeseen ruvetessani ajatellut että miehellä on velvollisuus olla mun lompakko ja Otto-automaatti.

Kotona on opetettu että jokainen tienaa omat rahat, joten aivan sama onko puoliso bussikuski vai bussifirman pomo.

N27

Olen samaa mieltä kanssasi. Minusta parisuhteessa tärkeintä on sama arvomaailma ja tietysti samat toiveet tulevaisuutta varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista. Nainenhan on kouluttamaton dj. Pinnallinen ja aiemmista otsikoista päätellen myös huonokäytöksinen ja ylimielinen. Ulkonäköäkään ei ole, paitsi kropassa. Kuka tuon huolii?

Dj on 100 kertaa parempi kuin jotain höpöhöpöhumanismia yliopistolla lukenut typerä likka jolma on koulutuksestaan huolimatta vaatimaton looginen päättelykyky. Lisäksi jos Amanda on mielestäsi ruma naamaltaan niin sitten sinulla ei vain ole ymmärrystä minkälaiset kasvot ovat miesten mielestä miellyttävät vaan pidät jotain muuta kauniina mikä taas ei vastaa todellisuutta.

Mitä v..ua sinä selostat? Amanda on ruma paitsi naamaltaan niin myös kropaltaan. Tietää sen itsekin koska ei uskalla näyttäytyä miehelle ilman meikkejä. Amanda on lisäksi myös ns. yleinen nainen.

Vierailija
64/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskakuski panee aina kakkoseen, muistakaa se!

Vierailija
65/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joka ikinen nainen on omassa elämässään ihan samanlainen. Ihan turhaan jeesustelette.

Jokainen teistä ottaisi ennemmin sen bussifirman toimitusjohtajan bussikuskin sijasta 

Vaikka sinä olet tuota mieltä, niin me muut emme ajattele noin. Sääli jos sulle raha merkkaa noin paljon, saatat ohittaa jonkun potentiaalisen kumppanin, jos tuijotat vaan kukkaroa.

Vierailija
66/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi roska rai rekkakuskeja niin olisi kaupoissa tai juuri missään muualla tavaraa ja hukkuisitte omiin jätteisiinne rottien keskellä.

Haloo! Tottakai niitä tarvitaan, mutta ei ne miesmatskua ole.

Ne ovat sopivaa miesmatskua yli 25v vähemmän viehättäville naisille eli palstanaisille.

Vierailija
67/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, Amanda on ainakin rehellinen ja suora, ja se on arvostettavaa. Suurelle osalle naisista miehen työllä ja taloudella on väliä, joten ihmeellistä hurskastelua taas.

M31

Mulla on kuule ihan omat rahat ja omaisuutta, ei kiinnosta sun taloutesi muuten kuin että tulet toimeen sillä mitä saat, et pelaa tai siivestä.

Ammatilla ei mitään väliä kunhan minun ammattini ei aiheuta huonoa itsetuntoa tms.

Vierailija
68/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on myös monia bussikuskeja, jolle ei Amanda kelpaisi, vaan ihan tavisnainen. Ei kaunis ulkonäkö ole kyllä mikään veruke olemaan noin ylimielinen muita kohtaan. Nyt voi olla varaa valita, mutta muutaman vuosikymmen ja jäljellä enää rapistunut kauneus. Silloin se työssäkäyvä bussikuski olisikin mukava lisä siellä kotona kumppanina.

Korpee niin paljon ihmisten arvottaminen työn kautta! En mä tiedä kannattaako noilla tosi-tv-historioillakaan kauheesti pullistella ylpeydestä.

Työn kautta arvottaminen on sentään reilumpaa kuin syntymäominaiosuuksien kautta.

Vierailija
69/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amanda ei kyllä omaan makuun ole kaunis, ok kroppa kyllä mutta muuten ei, en varsinkaan pidä ruskeista silmistä naisella.

Amanda on ruma nainen ja hänelle kuten naiselle yleensä rumuutensa myöntäminen on kova paikka. 

Vierailija
70/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten se eroaa perus av-mammasta muuta kuin siten että Amanda (jostain syystä) voi jopa saada sen toimitusjohtajan samaan aikaan kun mamma ottaa sen kuskin koska se katsoi kerran kohti baarissa!?

Mä en ymmärrä, miksi täällä halveerataan bussikuskien ammattia. Bussikuskin ammatissa ei ole mitään vikaa. Itsekin tunnen pari bussikuskia, molemmilla on korkeakoulututkinnot, mutta he ovat vaihtaneet alaa, jotta saisivat takuuvarman työpaikan. Tosin nykyään mikään ei ole takuuvarmaa.

Älä nyt ota ittees.

No en ole ottanut, noi sun kommentit on vaan typeriä. Minusta on idioottimaista halveerata muiden ammatteja.

Kuka tässä mitään ammatteja on halveerannut???

Vierailija
71/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amandalla ei ole lantiota eikä persettä. Ilman silikoneja olisi pojanvartaloinen. Silikonitkin on epäonnistuneet, sillä nyt rinnat on liian erillään. Jää melkein viiden sentin rintavako.

Vierailija
72/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joka ikinen nainen on omassa elämässään ihan samanlainen. Ihan turhaan jeesustelette.

Jokainen teistä ottaisi ennemmin sen bussifirman toimitusjohtajan bussikuskin sijasta 

Vaikka sinä olet tuota mieltä, niin me muut emme ajattele noin. Sääli jos sulle raha merkkaa noin paljon, saatat ohittaa jonkun potentiaalisen kumppanin, jos tuijotat vaan kukkaroa.

Kuten sanoin, ihan turhaan jeesustelette. Et tasan varmaan ottaisi köyhää miestä. Tämä on faktaa 

Vierailija
73/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi bussiyhtiön toimitusjohtaja huolisi tyhjäpäisen tyhjäntoimittajan?

Vierailija
74/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se niin tekee?

75/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo katsonut telkkaria vuosiin mutta mulla on tosi herttainen muistikuva Amanda Harkimosta kun hän oli Viidakon tähtönen. Nämä tähtösethän siellä keskenään tappelivat ja haukkuivat toisiaan. Yhdestä asiasta he kuitenkin olivat samaa mieltä, eli että kaikki jotka kritisoivat tähtösiä ovat varmasti rumia ja lihavia.

Amanda tähtönen pontevasti suoraan kameraan katsoen sanoi että hän hautaisi itsensä jos olisi susiruma.

Hyvä Amanda, tuota meille viihdettä.

Vierailija
76/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hänen pitäisi huolia bussikuski?

Ihmisiä viehättävät hyvin erilaiset ideat ja ammatit.

Minun varmaan pitäisi tietää, kuka on Amanda Harkimo. Elämä on niin rajoitettua ilman roskalehtiä.

Vierailija
77/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se niin tekee?

Jotenkin se paskanlöyhkä kiinnostaa niitä.

Vierailija
78/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hänen pitäisi huolia bussikuski?

Ihmisiä viehättävät hyvin erilaiset ideat ja ammatit.

Minun varmaan pitäisi tietää, kuka on Amanda Harkimo. Elämä on niin rajoitettua ilman roskalehtiä.

Googlasin. Nätti nuori nainen, joka on tainnut käydä leikkauttamalla jotain ekstraa plastiikkakirurgilla. 

Vierailija
79/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa kyllä päästää näitä totuuksia suoraan julkisuuteen :D

Varmaan elää niin paljon siellä omassa kuplassaan ettei enää tajua ettei näitä pidä ihan ääneen sanoa.

Jaa. Minä kyllä ottaisin bussikuskin jos häneen rakastuisin.

Vierailija
80/614 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa kyllä päästää näitä totuuksia suoraan julkisuuteen :D

Varmaan elää niin paljon siellä omassa kuplassaan ettei enää tajua ettei näitä pidä ihan ääneen sanoa.

Jaa. Minä kyllä ottaisin bussikuskin jos häneen rakastuisin.

Kannattaa laittaa tunteet sivuun ja ajatella järjellä.