Amanda Harkimo ei huoli bussikuskia, mutta sen bussiyhtiön toimitusjohtajan kyllä!
Nolo. Saahan noin ajatella toki, mutta kuinka älytön pitää ihmisen olla sanoakseen noin julkisesti. Ja itkukin tuli, kun piti pestä maski pois.
Kommentit (614)
Itseasiassa roskakuskeilla on lisineen ihan ok-palkat, samaa luokkaa kuin vaikka peruskoulun opettajilla..
Vierailija kirjoitti:
Totta tuo, että miehen ammatilla väliä naisille. Tinderissäkin heti loppuu viestittely kun kerron ammattini olevan hitsaaja.
M34
Sulla on ollut väärät naiset. Olen yllättynyt kuinka kukaan ei ole lopettanut viestittelyä kun olen kertonut olevani huoltomies.
Hänellä on tietty vaatimustaso mikä ei varmaankaan ole poikkeuksellista tai kiellettyä. Toinen juttu, onko viisasta sanoa ääneen ihan kaikkea, siitä voidaan keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Noh, Amanda on ainakin rehellinen ja suora, ja se on arvostettavaa. Suurelle osalle naisista miehen työllä ja taloudella on väliä, joten ihmeellistä hurskastelua taas.
M31
Tottakai työssä oleva nainen haluaa miehen, joka pystyy elättämään itsensä. Ei se silti sitä tarkoita, että naiset haaveilevat jostakin toimitusjohtajasta. Osa haluaa puolison, jolla on samankaltainen tutkinto kuin itsellä on, osalle sillä ei taas ole merkitystä. Me ihmiset olemme erilaisia ja kyllä tuo Amanda on arvomaailmaltaan vähän pinnallisempi materialisti kuin moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään huolisi roskakuskia tai rekkamiestä. Jotain tasoa pitää olla, että kehtaa miestä esitellä edes vanhemmilleen.
Molemmat tekevät kuitenkin todennäköisesti yhteiskunnallisesti tärkeämpää työtä kuin sinä.
Todennäköisyys ei nyt pätenyt. Olen teho-osastolla hoitajana.
Sori. Luulin, että olet asiantuntija vaativalla alalla.
Kummallista. Nainenhan on kouluttamaton dj. Pinnallinen ja aiemmista otsikoista päätellen myös huonokäytöksinen ja ylimielinen. Ulkonäköäkään ei ole, paitsi kropassa. Kuka tuon huolii?
Kyllä tuolla taustalla ja ulkonäöllä on Amandalla ihan oikeus vaatia rahaa ja ulkonäköä miehessä, etenkin sitä rahaa. Itse olen hyvin toimeentuleva nainen ja omaisuuttakin on kertynyt niin miksi huolisin jonkun velkaisen, huonopalkkaisen miehen, se tulevaisuus on siinä sitten,saat elättää miehen. Pahinta olisi vielä jos sillä miehellä on lapsi, jonka joutuisit myös elättää.
Ja joka ikinen nainen on omassa elämässään ihan samanlainen. Ihan turhaan jeesustelette.
Jokainen teistä ottaisi ennemmin sen bussifirman toimitusjohtajan bussikuskin sijasta
Amanda mielestäni paras noihin ohjelman muihin naisiin verrattuna ulkonäön puoleasta. Itse jos olisin sinkku en kuitenkaan olisi parisuhdemielessä kiinnostunut, koska hänellä ei ole akateemista koulutusta. Tiedän, että tämä kuulostaa tyhmältä. Kokemuksen puolesta voin kuitenkin sanoa, että naiset jotka ei menesty yliopistossa ei menesty myöskään minun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä uulistaan heti vuoden aluksi? Amanda sanoo yleisesti tunnetun tosiasian, jota lähes kaikki naiset muodossa tai toisessa toteuttaa.
Minulla miehenä ei ole mitään tätä vastaan. Se mikä oikeasti ärsyttäisi olisi jos lihava yh asettaisi vaatimukseksi urheilullisen komistuksen, mikä tällä vähäjärkisten palstalla tietysti olisi normaalia.
Toivotan paskaa uutta vuotta jokaiselle täällä!
Myös Amanda on ruma ja ikääntyvä usean miehen käyttämä nainen, joten hänellä ei ole varaa vaatia edes sitä bussikuskia, kun vielä enemmän rupsahtaa niin ei saa enää edes sitä sinne bussiin sammunutta puliukkoa.
Onko tämä Amanda se jolle on asennettu liian suuret ja paksut hammaslaminaatit Virossa? Se sama tauno joka panee tvssä kameroiden edessä ja sitten ihmettelee miksi on sinkku? Joka väittää olevansa "dj", jonka ainoat keikat on jokereiden peleissä... *facepalm*
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on myös monia bussikuskeja, jolle ei Amanda kelpaisi, vaan ihan tavisnainen. Ei kaunis ulkonäkö ole kyllä mikään veruke olemaan noin ylimielinen muita kohtaan. Nyt voi olla varaa valita, mutta muutaman vuosikymmen ja jäljellä enää rapistunut kauneus. Silloin se työssäkäyvä bussikuski olisikin mukava lisä siellä kotona kumppanina.
Korpee niin paljon ihmisten arvottaminen työn kautta! En mä tiedä kannattaako noilla tosi-tv-historioillakaan kauheesti pullistella ylpeydestä.
Amanda ei ole kummoinenkaan kaunotar. Tehtyä kauneutta ympätty lyhyeen varteen. Sitä paitsi tyhmyys rumentaa.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista. Nainenhan on kouluttamaton dj. Pinnallinen ja aiemmista otsikoista päätellen myös huonokäytöksinen ja ylimielinen. Ulkonäköäkään ei ole, paitsi kropassa. Kuka tuon huolii?
Hän on yhtä paljon dj kuin Martina on pt. Nämä ja monet muut on ilmoittautumisammatteja... Usein se ilmoitetaan instagramin biossa tai jopa handlessa.
J.B. kirjoitti:
Amanda mielestäni paras noihin ohjelman muihin naisiin verrattuna ulkonäön puoleasta. Itse jos olisin sinkku en kuitenkaan olisi parisuhdemielessä kiinnostunut, koska hänellä ei ole akateemista koulutusta. Tiedän, että tämä kuulostaa tyhmältä. Kokemuksen puolesta voin kuitenkin sanoa, että naiset jotka ei menesty yliopistossa ei menesty myöskään minun kanssa.
Amanda on ruma nainen, mutta se on totta että eivät nuo muut sen paremman näköisiä ole. Amanda tietää itsekin olevansa ruma koska ei uskalla näyttää naamansa miehelleen ilman meikkejä. Pelkää, että toimtusjohtaja dumppaa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten se eroaa perus av-mammasta muuta kuin siten että Amanda (jostain syystä) voi jopa saada sen toimitusjohtajan samaan aikaan kun mamma ottaa sen kuskin koska se katsoi kerran kohti baarissa!?
Mä en ymmärrä, miksi täällä halveerataan bussikuskien ammattia. Bussikuskin ammatissa ei ole mitään vikaa. Itsekin tunnen pari bussikuskia, molemmilla on korkeakoulututkinnot, mutta he ovat vaihtaneet alaa, jotta saisivat takuuvarman työpaikan. Tosin nykyään mikään ei ole takuuvarmaa.
Älä nyt ota ittees.
Vierailija kirjoitti:
Dj on 100 kertaa parempi kuin jotain höpöhöpöhumanismia yliopistolla lukenut typerä likka jolma on koulutuksestaan huolimatta vaatimaton looginen päättelykyky. Lisäksi jos Amanda on mielestäsi ruma naamaltaan niin sitten sinulla ei vain ole ymmärrystä minkälaiset kasvot ovat miesten mielestä miellyttävät vaan pidät jotain muuta kauniina mikä taas ei vastaa todellisuutta.
Mitä ihmeen väliä on miehen työpaikalla? Kunhan käy töissä tai ainakin aktiivisesti etsii töitä, niin ammatilla ei ole mitään väliä.
Mun mies on vartija eikä palkka päätä huimaa, siksi mulla on oma kokopäivätyö millä hoidan omat laskuni.
En mä parisuhteeseen ruvetessani ajatellut että miehellä on velvollisuus olla mun lompakko ja Otto-automaatti.
Kotona on opetettu että jokainen tienaa omat rahat, joten aivan sama onko puoliso bussikuski vai bussifirman pomo.
N27
Amanda ei kyllä omaan makuun ole kaunis, ok kroppa kyllä mutta muuten ei, en varsinkaan pidä ruskeista silmistä naisella.