Amanda Harkimo ei huoli bussikuskia, mutta sen bussiyhtiön toimitusjohtajan kyllä!
Nolo. Saahan noin ajatella toki, mutta kuinka älytön pitää ihmisen olla sanoakseen noin julkisesti. Ja itkukin tuli, kun piti pestä maski pois.
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle kuolaavista miehistä löyhä Amanda kelpais mutta Amandalle vain jos on massia.
Niitäkin riittää, joten ei hänellä ole mitään hätää, suomalainen kateus vaan nostattaa päätään.
Ihan sama mitä suustaan päästää, kunhan sitä osaa käyttää edes jotenkin.
Kateus? Tyhjäpäisyydestä ja pinnallisuudestako pitäisi kadehtia? Vai kauan sitten menetetystä maineesta? Vai keskinkertaisesta kauneudesta, josta siitäkin puolet on hankittu kosmetiikan ja kirurgian keinoin? Vai ehkä perusteettoman suurista luuloista?
En tarkoita nyt tätä Amandaa vaan jos esimerkiksi joku korkeakoulutettu ottaa puolisoksi "bussikuskin" niin onhan siinä melkoinen epäsuhta. Huvittavaa tai säälittävää miten asian haluaa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita nyt tätä Amandaa vaan jos esimerkiksi joku korkeakoulutettu ottaa puolisoksi "bussikuskin" niin onhan siinä melkoinen epäsuhta. Huvittavaa tai säälittävää miten asian haluaa nähdä.
Sinä saat kaikessa rauhassa huvittua ja sääliä esim minun ja mieheni suhdetta. Itselläni on yliopistotutkinto ja hän on duunari. Ainakaan minun ei tarvitse ruikuttaa televisio-ohjelmissa, että ihmiset luulevat minua tyhmäksi eikä miestä tahdo löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään huolisi roskakuskia tai rekkamiestä. Jotain tasoa pitää olla, että kehtaa miestä esitellä edes vanhemmilleen.
Molemmat tekevät kuitenkin todennäköisesti yhteiskunnallisesti tärkeämpää työtä kuin sinä.
Todennäköisyys ei nyt pätenyt. Olen teho-osastolla hoitajana.
No viitsit kuitenkin niitä rekkakuskeja hoitaa siellä teholla. Mulle tärkeempää miehen luonne tulot tulee ja menee suhdanteiden mukaan luonne on se tärkein. Ei raha ketään paremmaksi ihmiseksi tee 😉
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa ja säälittävää on tehdä kovin pitkälle meneviä päätelmiä ihmisestä tai arvostaa/olla arvostamatta häntä sen mukaan, mitä hän tekee työkseen. Se bussikuskikin voi olla korkeakoulutettu ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään huolisi roskakuskia tai rekkamiestä. Jotain tasoa pitää olla, että kehtaa miestä esitellä edes vanhemmilleen.
Molemmat tekevät kuitenkin todennäköisesti yhteiskunnallisesti tärkeämpää työtä kuin sinä.
No viitsit kuitenkin niitä rekkakuskeja hoitaa siellä teholla. Mulle tärkeempää miehen luonne tulot tulee ja menee suhdanteiden mukaan luonne on se tärkein. Ei raha ketään paremmaksi ihmiseksi tee 😉
Ei, mutta se mies valittaa rahanpuutetta vähemmän, joten riitoja on vähemmän suhteessa, jos mies ei ole köyhä.
Ja jonkunhan sitä on uhrauduttava ja otettava ne rikkaatkin miehet, samoin kuin komeat.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin laatuohjelma on rahoitettu yle-verolla.
Oli kyllä harvinaista kuraa Yleltä. Idea oli mielenkiintoinen, meikeittä treffeille, mutta kaikki muu oli jotenkin epäonnistunutta. Ja juontaja oli pohjanoteeraus ja täysin turha.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisista kommenteista tulee aina mieleen, että kirjoittajalla ei varmaan ole hirveästi elämänkokemusta eikä ymmärrystä siitä, että ihmiset ja elämäntilanteet ovat erilaisia. Et sä voi koulutuksesta ja ammatista päätellä, onko henkilöiden välillä "epäsuhtaa".
Veikkaan että ei saisi edes sitä bussikuskia. Ääni kuin vanhalla pubijuopolla.
Vierailija kirjoitti:
Palstaulit niin katkerina taas kun kerta toisensa jälkeen yllättyvät, että kaunis nainen keskimäärin vaatii enemmän kumppanilta. Ja jos on tarpeeksi kaunis niin kyllä sitä omaa kauneuttaan saa ihan vapaasti hyödyntää rikasta miestä varten. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa laihduttaminen, plastiikkakirurgia tms. joten tiedostan, etten voi koskaan saada sellaista miestä, johon tuntisin seksuaalista vetoa, joten olen myöskin päättänyt pysyä yksin.
N22
Mitä kauneus on sinulle? siis sitä kim kardashian -matkimistyyliäkö? minulle kauneus edustaa sitä että kasvot on vähämeikkiset ei tekoripsillä+tekotuotteilla peitetyt, ei jättisilikooneja, hiustenpidennykset jos on niin ei kilometripituutta, ei omien silmien värin peittämistä jne. Sellainen kauneus joka ei huuda kilometrien päähän katso katso minua, sellaisesta pidän esim. vanhanajan Marilyn, Hepburn on mieleeni ei nykyajan kim. Kauneus merkkaa toisille eri asioita, tässä sarjassa nämä naiset olivat laittaneet kaikki jotain täytettä, tekoripset, tekohiuksia jne. Moni akateeminen mies kauhistuu ja "juoksee karkuun" sellaisia ja jos olisin mies, tekisin niin myös itse. Tekotuotteisiin turvautuvien saattaakin olla hankala löytää "aitoa" ja rikasta miestä, helpoiten voi löytää niitä "rikkaita" ja perustuloisia duunarijamppia jotka ihastuu ulkonäköön tai vaikka räppiä fanittavia. Ja en halua pelkästään haukkua, koska varmasti myös teininä käytin liikaa meikkiä mutta se jäi sinne teiniajalle. Naisilla sarjassa oli kauhean kovat vaatimukset, vaikka se oma taso ei kyllä vastannut niitä huippuluokan vaatimuksia joita asetettiin miehille ja sitten vielä naurettiin räkäisesti tavallisille miehille. Kauheaa miesvihaa yle näyttää, kävi sääliksi ne kunnon miehet sarjassa, eivät olisi ansainneet tuollaisia treffejä. Ja sitten hehkutettiin oikeen joukolla kaikkia "eksoottisia" pleijerimiehiä! hakikohan noista naisista kukaan mitään aitoa suhdetta, vähän jäi mietityttämään ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta se mies valittaa rahanpuutetta vähemmän, joten riitoja on vähemmän suhteessa, jos mies ei ole köyhä.
Ja jonkunhan sitä on uhrauduttava ja otettava ne rikkaatkin miehet, samoin kuin komeat.
siis miksi ihmeessä normaalituloinen mies valittaisi rahanpuutetta niin, että se johtaisi toistuvasti riitoihin? Alatko sinä riitelemään, jos et saa joka viikko sitä vuittonia vai?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kumihuuli?
Olemme perimmäisten kysymysten äärellä...........
Ihan turha täällä haukkua Amandaa. Joillekin naisille raha on tärkeää, ja toisille ei. Ja jos raha on jollekin tärkeää, niin miksi sitä ei saisi julkisesti myöntää ääneen. Pahempihan se sellainen olisi, että teeskentelisi, ettei välitä rahasta, ja salaa kuitenkin siitä välittäisi. Amanda on oma itsensä, ja hänelläon oikeus olla. Ihan turha haukkua.
En ole ikinä ymmärtänyt, että mitä väliä miehen (tai yleisesti kumppanin) varallisuudella on. Ne on kuitenkin miehen varoja, ei sun. Ja sinun rahasi ovat omiasi, ei kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha täällä haukkua Amandaa. Joillekin naisille raha on tärkeää, ja toisille ei. Ja jos raha on jollekin tärkeää, niin miksi sitä ei saisi julkisesti myöntää ääneen. Pahempihan se sellainen olisi, että teeskentelisi, ettei välitä rahasta, ja salaa kuitenkin siitä välittäisi. Amanda on oma itsensä, ja hänelläon oikeus olla. Ihan turha haukkua.
Ei ääneen sanomisessa mitään pahaa olekaan, vaan juuri siinä, että se on tärkeää. Jos raha on niin tärkeää, miksi ei itse sitten tee sitä vaan pyytää jonkun toisen rahoja?
Vierailija kirjoitti:
Totta tuo, että miehen ammatilla väliä naisille. Tinderissäkin heti loppuu viestittely kun kerron ammattini olevan hitsaaja.
M34
Olen elänyt siinä luulossa, että hitsaajilla riittää aina töitä 🤔? Sehän on hyvä ammatti.
Mikäs taikuri Tinderissä oleville naisille pitäisi sitten olla? Itse olen varattu eli en ole tinderöinyt ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Tiedän taksikuskin joka kuuluu Mensaan ja juristin, joka on täysi tyhjäpää. Eli mikä epäsuhta?
Kuka normaali yksityisehenkilö edes haluaa puolisoksi julkkiksen?
Niinpä. Kovin lyhytnäköistä toimintaa, kun saattaapi poliisi tulla takavarikoimaan autot, asunnot ja merkkilaukut.