Onko ns. hiirenpillu leuassa periytyvää?
Se semmoinen kuoppa mikä joillain on leuassa, onko se sellainen ominaisuus joka periytyy vanhemmilta, vai voiko sellanen muodostua kelle tahansa ihan sattumalta?
Kommentit (66)
Luulisin, että periytyvää. Toivon, että poikanikin saa.
Muistaakseni sen täytyyolla ainakin toisella vanhemmalla jotta tulee
Muistaakseni sen täytyyolla ainakin toisella vanhemmalla jotta tulee
Minulla on kuoppa leuassa ja minusta se sopii minulle kuin nenä päähän! :) Mielestäni kertoo ihmisestä jotain, jos täytyy haukkua toista sen takia, että hänellä on kuoppa leuassa. Haukutteko te myös ihmisiä, joilla on esimerkiksi pisamia tai väärän pituiset hiukset teidän makuunne?
Sehänon sikiöaikainen kehityshäiriö, kasvojen puoliskot eivät ole yhdisttyneet täydellisesti. Miksi kukaan sellaisen haluaisi?
Minusta tuo on persoonallista. Esimerkiksi Arrow´n Sara Lance (Caity Lotz) on paljon mielenkiintoisemman näköinen hieman erikoisella leuallaan :)
Mun tytöllä on nätti kuoppa leuassa. Mun mielestä se vaan lisää kasvojen kauneutta. Isältään on perinyt sen. Itse olen perisuomalainen pallonaama ;-)
Musta on hirveää, kun ihmisten kasvonpiirteistä käytetään rumia nimiä. Itselläni on aina tullut paljon pisamia ja muistan edelleen miltä tuntui, kun olin n. 6v. ja kaverin äiti sanoi, että mulla on teerenpaskaa naamassa. Kesti pitkään ennen kuin ymmärsin, että pisamat ovat kauniita.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 09:15"]Sehänon sikiöaikainen kehityshäiriö, kasvojen puoliskot eivät ole yhdisttyneet täydellisesti. Miksi kukaan sellaisen haluaisi?
[/quote] Onko näin? Lähde?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 09:15"]Sehänon sikiöaikainen kehityshäiriö, kasvojen puoliskot eivät ole yhdisttyneet täydellisesti. Miksi kukaan sellaisen haluaisi?
[/quote] Onko näin? Lähde?
Mä olen aina luullut että mullakin on tuo hiirenpillu leuassa mutta tämän ketjun mukaan minun versioni olisi vain leukakuoppa. On samannäköinen kuin tuossa Ben Affleckin kuvassa.
Itse en pidä kauheasti naisen naamassa tuosta, enkä varsinkaan omassani. Tosin mun naama ei leuan osalta muutenkaan näytä järin naiselliselta, on leveät ja kulmikkaat leukaperät, joten eiköhän siihen tuo leukakuoppakin sovi ;-)
Tosi monella upealla mallinaisella ja näyttelijällä esim. on kuoppa leuassa, joten ei se kovin ällöttävä piirre voi olla. Mutta ei sentään ihan sellainen kraateri :)
Minusta se tekee kasvot kauniiksi. On plussaa jos kauniissa kasvoissa on jokin mielenkiintoinen piirre lisäksi.
http://www.harid.is/brigitte-bardot-hargreidslur/
http://frenzyofnoise.net/7-most-famous-women-in-history/marilyn-monroe/
Suomessa tämmöistä 'hiirenpillua' ei arvosteta naisilla eikä pidetä kauniina ;) Niinku huomaaki mitä "ajanlaskuja" niistä keksitty. Luulisin sen takia koska täällä se ei oo niin yleistä nii ei oo silmät tottunu moiseen :> Nimittäin Ulkomailla tämä on symboli naisen vahvuudesta jota miehet varsinki pitää todella seksikkäänä ;) Eikä se liity mitenkään miten kallo on kasvanu paikoilleen xD Itse omistan myös tälläisen ja kaupanpäälle vielä vahvuuteni ;) Joten tiedoksi kaikille tälläisen leuan omistaville ettei tämä ole mikään nolouden vaan pikemminkin ylpeyden aihe ;>
Kuoppa leuassa on varsinkin miehillä todella seksikäs, naistenkin kasvoja vain kaunistaa.
Mä oon kuullut sitä sanottavan persereiäksi leuassa. Eihän tuo kuoppa minunkaan naamassani mikään kaunistus ole, mutta en voi sille mitään. Isällä ja sisaruksilla on myös leukakuopat.
Mulla se on tulipunainen. Mitä se merkitsee?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 09:15"]
Sehänon sikiöaikainen kehityshäiriö, kasvojen puoliskot eivät ole yhdisttyneet täydellisesti. Miksi kukaan sellaisen haluaisi?
[/quote]
Luuletko olevasi vitsikäs? Onko hymykuoppakin mielestäsi kehityshäiriö? Kuopat eivät liity mitenkään esim. luuston rakenteeseen.
Periytyy