Mies 29v miettii; mitä aikuinen voi tehdä kesällä?
Itse tiedän seuraavat asiat;
-kesälukio: näihin voi hakea apurahaa (tosin nyt on myöhäistä) ja monena kesänä käydä esim.eksoottisten kielten kursseja. Tänä kesänä vain ei mitään itselle sopivaa ole löytynyt. Näissä on siis lähinnä alle 18-vuotiaita mutta myös viisikymppisiä.
-kansainväliset kesäkoulut: esim.Viron kesäyliopisto, joka järjestää erilaisia kielikursseja ja muita. Varsinaisissa pohjoismaissa järjestettävät kurssit näyttävät olevan vielä kalliimpia eikä minulla ole nyt varaa oikein mihinkään näistä.
Festarit: ei kiinnosta.
Sukulaismatkustelu: voi ehkä pienessä mittakaavassa toteuttaa.
Viime kesänä Helsingissä olisi ollut hamsterikasvattajakurssi mutta matkakulut- ja vaivat parin tunnin tähden osoittautuivat liian koviksi.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:16"]
No en ihmettele, ettei seksiä ole! "Nähdään vaikka yhdestoista päivä." Voe hyvä euroviisuväki! Sun olis pitänyt olla jo menossa!
"No katsotaanpas mitä tämä minun kalenteri näyttää... vähän on nyt näin kesällä kiirettä, mutta... huomenna lauantaina ei... tänäänkään ei... no miten olisi tuhannen vuoden päästä yhdestoista päivä?"
[/quote]Pitäisihän sitä innostua mistä tahansa nettihuijarista, joka lähettää jonkun yksikulmakarvaisen isoveljensä paikalle virnistelemään.
-Mies 29v-
[/quote]
En omista yksikulmakarvaista isoveljeä :( Ihan minä itse meinasin tulla paikalle.
t. 16-vuotias teini