Mies 29v miettii; mitä aikuinen voi tehdä kesällä?
Itse tiedän seuraavat asiat;
-kesälukio: näihin voi hakea apurahaa (tosin nyt on myöhäistä) ja monena kesänä käydä esim.eksoottisten kielten kursseja. Tänä kesänä vain ei mitään itselle sopivaa ole löytynyt. Näissä on siis lähinnä alle 18-vuotiaita mutta myös viisikymppisiä.
-kansainväliset kesäkoulut: esim.Viron kesäyliopisto, joka järjestää erilaisia kielikursseja ja muita. Varsinaisissa pohjoismaissa järjestettävät kurssit näyttävät olevan vielä kalliimpia eikä minulla ole nyt varaa oikein mihinkään näistä.
Festarit: ei kiinnosta.
Sukulaismatkustelu: voi ehkä pienessä mittakaavassa toteuttaa.
Viime kesänä Helsingissä olisi ollut hamsterikasvattajakurssi mutta matkakulut- ja vaivat parin tunnin tähden osoittautuivat liian koviksi.
Kommentit (21)
Lähe miu seuraks joskus jonnekkin :3
t. 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:40"]
t. 16-vuotias teini
[/quote]Sopiihan sekin.
-Mies 29v-
Ulkoilla perheen kanssa
Remontoida taloa
Soittaa kitaraa
Telttailla
Uida
Saunoa
Pyöräillä
Lenkkeillä
Purjehtia
Pelata jalkapalloa
Käydä jätskillä
Leikata nurmikkoa
Käydä huvipuistossa
Kulkea Suomen halki ja kirjoittaa siitä kaiken Facebookiin
Viedä lapset liikennepuistoon
Ostaa hamsteri
Bongata lintuja
Soutaa
Tutkia ötököitä
Hyppiä lätäköissä
Maalata
Loikoilla riippumatossa
Tehdä polttopuita
Kulkea rakkaan vaimon kanssa käsi kädessä
No mä aikuinen teen seuraavia juttuja: tapaan ystäviä, juoksen, käyn terassilla, jätskillä, uimassa, otan aurinkoa, grillailen, käyn jossain pienellä reissulla, tapailen miesystävääni ja harrastan hänen kanssaan mielettömän ihanaa seksiä.
Vaikutat aika köyhältä. Parempi jos olet vain hissukseen kotosalla, käyt vähän kävelemässä ja istut vähän aikaa puiston penkillä. Ei kannata stressata itseään millään erityisillä kesätekemisillä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:40"]
t. 16-vuotias teini
[/quote]Sopiihan sekin.
-Mies 29v-
[/quote]
Jei :3 Asutaan vissiin samassa kaupungissa.
t. 16-vuotias teini
Mennä rannalle tiirailee tytsyjä. Muista aurinkolasit.
Älä tee mitään, tekemistä on tekemättömyyden varjeleminen. Aika tekeminen jos pystyt olemaan tekemättä mitään.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:47"]
No mä aikuinen teen seuraavia juttuja: tapaan ystäviä, juoksen, käyn terassilla, jätskillä, uimassa, otan aurinkoa, grillailen, käyn jossain pienellä reissulla, tapailen miesystävääni ja harrastan hänen kanssaan mielettömän ihanaa seksiä.
[/quote]Meillä miehillä ei tuota sukupuolielämää yleensä ole, joten tällaiset perustarpeet ja onnellisuus eivät kuulu mahdollisuuksiin.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:40"]
t. 16-vuotias teini
[/quote]Sopiihan sekin.
-Mies 29v-
[/quote]
t. 16-vuotias teini
[/quote]Eli missä?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:49"]
t. 16-vuotias teini
[/quote]Sopiihan sekin.
-Mies 29v-
[/quote]
t. 16-vuotias teini
[/quote]Eli missä?
-Mies 29v-
[/quote]
Kuopio? :)
t. 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:49"]
t. 16-vuotias teini
[/quote]Sopiihan sekin.
-Mies 29v-
[/quote]
t. 16-vuotias teini
[/quote]Eli missä?
-Mies 29v-
[/quote]
t. 16-vuotias teini
[/quote]OK. Nähdään vaikka yhdestoista päivä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:47"]
[/quote]Meillä miehillä ei tuota sukupuolielämää yleensä ole, joten tällaiset perustarpeet ja onnellisuus eivät kuulu mahdollisuuksiin.
-Mies 29v-
[/quote]
No tota miehen kanssa mä sitä seksiä kyllä harrastan.... Eli hänellä ainakin on vilkas sukupuolielämä ja kai ihan onnellinenkin on :) Mutta nyt mä paljastan jotain ällöä, olen yh, 3 lasta... Mies lapseton. On siis joutunut tyytymään tällaiseen käytettyyn jämään ;)
Vetää itsensä hirteen.
Ampua itsensä.
Ottaa yliannostuksen.
Hypätä sillalta.
Ajaa rekkaa päin.
No en ihmettele, ettei seksiä ole! "Nähdään vaikka yhdestoista päivä." Voe hyvä euroviisuväki! Sun olis pitänyt olla jo menossa!
"No katsotaanpas mitä tämä minun kalenteri näyttää... vähän on nyt näin kesällä kiirettä, mutta... huomenna lauantaina ei... tänäänkään ei... no miten olisi tuhannen vuoden päästä yhdestoista päivä?"
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:16"]
No en ihmettele, ettei seksiä ole! "Nähdään vaikka yhdestoista päivä." Voe hyvä euroviisuväki! Sun olis pitänyt olla jo menossa!
"No katsotaanpas mitä tämä minun kalenteri näyttää... vähän on nyt näin kesällä kiirettä, mutta... huomenna lauantaina ei... tänäänkään ei... no miten olisi tuhannen vuoden päästä yhdestoista päivä?"
[/quote]Pitäisihän sitä innostua mistä tahansa nettihuijarista, joka lähettää jonkun yksikulmakarvaisen isoveljensä paikalle virnistelemään.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:16"]
[/quote]Pitäisihän sitä innostua mistä tahansa nettihuijarista, joka lähettää jonkun yksikulmakarvaisen isoveljensä paikalle virnistelemään.
-Mies 29v-
[/quote]
Täh, onko av:lla huijareita?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:00"]
t. 16-vuotias teini
[/quote]Sopiihan sekin.
-Mies 29v-
[/quote]
t. 16-vuotias teini
[/quote]Eli missä?
-Mies 29v-
[/quote]
t. 16-vuotias teini
[/quote]OK. Nähdään vaikka yhdestoista päivä.
-Mies 29v-
[/quote]
Jos ihan oikeasti haluat nähdä, niin voin mie koittaa päästä silloin :)
t. 16-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:16"]No en ihmettele, ettei seksiä ole! "Nähdään vaikka yhdestoista päivä." Voe hyvä euroviisuväki! Sun olis pitänyt olla jo menossa!
[/quote]
Rauha. Ei mulle jokatapauksessa ois sopinu tänään, tai koko viikonloppuna :) Ollaan reissussa tää viikonloppu. Ihan hyvä, että Mies29v ehdotti parin päivän päähän.
t. 16-vuotias teini
Matkustaa lomalle ulkomaille.