Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppiset naiset, joilla vanhempi mies:

Vierailija
06.06.2014 |

Ettekö näe, että mies on kelvotonta kumppaniainesta ja täysin epäkypsä? Ei ikinä saisi saman ikäistä naista. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkeenpäin. Kun suhde alkoi, olin liian tyhmä, yksinäinen ja epätoivoinen. Tuntui hyvältä kelvata edes jollekin.

Vierailija
2/10 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppinen nainen, jolla oli vanhempi mies. Nyt olen kolmekymppinen nainen, jolla on se sama mies ja meillä on perhe. Mieheni oli itse asiassa hyvin haluttu sekä ikäistensä että nuorempien naisten parissa. Minua ennen hänellä oli ollut miltei kymmenen vuoden suhde ikäisensä naisen kanssa, mutta mieheni jätti naisen koska suhde ei toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se jotenkin eksoottista aluksi, mutta miehen jaksaminen esim. seksin suhteen ei ollut kovin hyvä ja se alkoi tympiä.

Vierailija
4/10 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei saisi samanikäistä naista? Justhan se jätti omanikäisensä naisen mun takia. Sen omanikäiset naiset on sen mielestä niin veteliä ja tylsiä, niiden henki haisee ja ne ei koskaan viitsi keskustella mistään. Tupperware ja mansikoiden pakastaminen on niille tärkeämpää kuin parisuhde.

Vierailija
5/10 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:07"]Näin jälkeenpäin. Kun suhde alkoi, olin liian tyhmä, yksinäinen ja epätoivoinen. Tuntui hyvältä kelvata edes jollekin.

[/quote]

Juuri näin. Nyt olen 14 vuotta Katsonu miestäni joka on nyt yli 40 v. ja oman ikäiset > 30 v. houkuttelis nuorekkuudellaan ja elinvoimallaan. Saman nuorekkuuden näin miehessäni sillon alkuaikoina. Nyt hiukset harmaantuu ja vauhti hidastuu. Voi kamala!!

Vierailija
6/10 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, Ikis!

Vierailija
7/10 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:36"]Miten niin ei saisi samanikäistä naista? Justhan se jätti omanikäisensä naisen mun takia. Sen omanikäiset naiset on sen mielestä niin veteliä ja tylsiä, niiden henki haisee ja ne ei koskaan viitsi keskustella mistään. Tupperware ja mansikoiden pakastaminen on niille tärkeämpää kuin parisuhde.

[/quote]

Haha meillä sama juttu :D olin 20 ja mies 29. en kylläkään ehtinyt olla toinen nainen varsinaisesti kun mies heti yhden illan tutustumisen jälkeen otti ja lähti entisen ja hänen yhteisestä kodista ja muutti evakkoon mun luokse. Kertonut mm että entinen oli ihan käsittämätön lahna - mä aina luulin että lahnaseksinaiset on urbaanialegendaa :D nyt me ollaan oltu 5v yhdessä ja naimisiin ensi kesänä ja ei - minusta ei ole tullut lahna vuosien myötä :D

Vierailija
8/10 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaa plaa...

Vierailija
9/10 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Ikis!

Vierailija
10/10 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ap:lle: Mun ystävällä oli parikymppisenä vanhempi mies. Nyt hän on kolmikymppinen, ja hänellä on edelleen vanhempi mies (se sama, yllättäen myös mies vanhenee samoin kuin nainenkin). Koskeeko tuo lausuntosi edelleen tuota miestä ja tämän pariskunnan suhdetta, vai lakkasiko se koskemasta siinä vaiheessa, kun nainen täytti 30?

Kiitos jo etukäteen vastauksesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi