Väkivaltainen poikaystäväni jätti minut tänään
Olemme kumpikin 23 vuotiaita ja olemme asuneet reilun vuoden yhdessä. Mies alkoi tönimään riitojen yhteydessä n. 8kk sitten. Pian tuli raajojen vääntelyä (on harrastanut lukkopainia). Viimeisenä kuukautena on ottanut kurkusta kiinni minua ja KOIRAA.
Mies ei hoida laskujaan tai muitakaan asioitaan. Minun on pitänyt aina huolehtia, että hänen laskut tulee ajoissa maksettua ja muutkin asiat hoidettua. Ei ole tehnyt ikinä ruokaa, siivonnut tai pyykännyt..
Ero ollaan tehty tässä tasaisin väliajoin miehen aloitteesta joka kerta. Itse en ole pystynyt jättämään tai kertomaan edes ystäville. On hävettänyt millaisessa suhteessa olen roikkunut epätoivoisesti.. olen tehnyt kaikkeni että tämä väkivaltainen ja itsekäs ihminen haluaisi jatkaa kanssani.. mutta tänään se sitten otti kamansa ja lähti. Nyt olo on aivan kamala vaikka tiedänkin syvällä sisimmässäni, että tämä on oikea ratkaisu..
En edes tiedä miksi tulin tänne avautumaan.. ehkä helpottaa oloa kun kertoo totuuden jollekkin, vaikka edes vieraille..
Kommentit (52)
No eikö se nyt ole helkutin hyvä että lähti!?Kunhan et ota takaisin.....
Se kyllä tulee takas. Nimim. kokemusta on just tuollaisesta tyypistä.
Tuo koiran kuristaminen todella törkeää.
Se tulee takaisin ja sä otat sen takaisin. Niin se on aina mennyt...
Älä sure kyllä se tulee takaisin ennen kuin huomaatkaan.
ps. tää oli sarkasmia
joo, niin se menee: oli suhde millainen hyvänsä, niin jätetyksi tuleminen tuntuu tappiolta ja käy itsetunnolle. MIKÄÄN ei auta siihen paitsi aika ja huom. se, että löytää uutta seuraa. Eli nyt humputtelemaan likkojen kanssa baariin. Usko pois,. jo pieni flirtti tekee ihmeitä itsetunnolla ja saa tajuamaan, että kaikki mahikset eivät menneet sen yhden tyypin mukana.
Tsemppiä ja muista: SINÄ SELVÄT TÄSTÄ!
nyt pidät vain huolen siitä, että ensi kerralla hankit seuraa, joka kunnioittaa sinua oikeasti
Äläkä ota enää takaisin vaikka tulisi takaisin!! Väkivalta pahenee koko ajan ja pian voi käydä todella HUONOSTI!
Hae apua, käy keskustelemassa ammattiauttajan luona.
Voimia sinulle!! :)
Äläkä ota enää takaisin vaikka tulisi takaisin!! Väkivalta pahenee koko ajan ja pian voi käydä todella HUONOSTI!
Hae apua, käy keskustelemassa ammattiauttajan luona.
Voimia sinulle!! :)
Jonkin aikaa se sattuu, mutta sitten helpottaa. Lupaan sen!
Sä löydät PALJON paremman!
Mulle tuli ekana mieleen sanoa sulle, että vaihda lukot! Äläkä ota miestä takaisin, jos tulee anelemaan.
Avaimen se jätti.. niinkuin pari muutaki tavaraa. Kai sitten tulee taas joku päivä niiden tavaroiden varjolla käymään?
Oikeessa olette, olen ottanut sen kerran takaisin aikaisemmin. Se on vaan niin vaikeeta kun järki ja tunteet sanoo eri asioita. En ymmärrä miten voin olla näin rakastunut tommoseen ihmiseen. Meillä on ehkä kerran viikossa ns. hyvä päivä. Muuten se kohtelee mua huonosti eikä välttämättä tule edes kotiin.. -ap
Avaimen se jätti.. niinkuin pari muutaki tavaraa. Kai sitten tulee taas joku päivä niiden tavaroiden varjolla käymään?
Oikeessa olette, olen ottanut sen kerran takaisin aikaisemmin. Se on vaan niin vaikeeta kun järki ja tunteet sanoo eri asioita. En ymmärrä miten voin olla näin rakastunut tommoseen ihmiseen. Meillä on ehkä kerran viikossa ns. hyvä päivä. Muuten se kohtelee mua huonosti eikä välttämättä tule edes kotiin.. -ap
Usko pois, tuollaisessa suhteessa on paljon parempi tulla jätetyksi kuin olla itse se jättäjä. Joskus osaat vielä olla kiitollinen asiasta.
Hyvä, että pääsit eroon. Älä ota takas, pysy vahvana! Löydät jonkun paljon paremman. Kaikkea hyvää sinulle!
Tuo kiintyminen liittyy osaksi ikääsikin. Olen ollut joskus samassa vaiheessa ja ikävä kyllä muistan, miten kaikki meni. Joten kuuntele nyt tarkkaan sielunsiskosi ohjeet.
Ensimmäiseksi hautaa moraalikeiju itsessäsi, joka syyttää sinua ja vaatii aina vaan enemmän. Hanki nopeasti uutta ja kiinnostavaa seuraa ja pidä siihen kammottavaan eksään reilu hajurako. Sanoisi se mitä hyvänsä, hyvää tai pahaa. Uhkailuja, mitä vaan, älä vastaa. Ota yhteyttä poliisiin helposti, jos tulee mitä vaan ongelmia.
murha.infoon päädyt jos takaisin otat
Olen kyllä iloinen sun puolestasi, vaikka ei se nyt hyvältä tunnu tnnepuolella.
Tuollaisista ihmisistä pitää vaan pysyä erossa, ole niin fiksu, ettet ota häntä kotiisi enää edes käymään!!! Lopeta itsekin, kun vielä voit.
Kiitos kamalasta tsemppauksista. Taisin juuri tarvita noita sanoja, etten lähetä sille jotain säälittävää aneluviestiä.
Alussa se oli niin ihana, oli huomaavainen ja antelias. Joka naisen unelma. Se on pitkä, tumma ja komea, ihanan näköinen. Se osasi sanoa juuri oikeat sanat ja tehdä oikeat jutut. Hurmasi kaikki mun ystävät ja sukulaiset. Kaikki oli epätodellista sen 8kk, kunnes meno muuttui..
Uutta miestä en halua vielä.. ällöttääkin ajatus, että joku vieras koskisi muhun.. positiivista tässä on se, että muutan elokuun lopussa toiseen kaupunkiin opiskelemaan. Se varmasti auttaa ylipääsyssä. Mutta vielä olisi tässä se 2kk sinniteltävänä.. -ap
Ota nyt rauhallisesti ja nauti kesästä.
En pysty millään ymmärtämään mitä liikkuu miehen päässä joka kohtelee rakasta väkivaltaisesti
M39
Vaihda lukot heti.