Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väkivaltainen poikaystäväni jätti minut tänään

Vierailija
06.06.2014 |

Olemme kumpikin 23 vuotiaita ja olemme asuneet reilun vuoden yhdessä. Mies alkoi tönimään riitojen yhteydessä n. 8kk sitten. Pian tuli raajojen vääntelyä (on harrastanut lukkopainia). Viimeisenä kuukautena on ottanut kurkusta kiinni minua ja KOIRAA.

Mies ei hoida laskujaan tai muitakaan asioitaan. Minun on pitänyt aina huolehtia, että hänen laskut tulee ajoissa maksettua ja muutkin asiat hoidettua. Ei ole tehnyt ikinä ruokaa, siivonnut tai pyykännyt..

Ero ollaan tehty tässä tasaisin väliajoin miehen aloitteesta joka kerta. Itse en ole pystynyt jättämään tai kertomaan edes ystäville. On hävettänyt millaisessa suhteessa olen roikkunut epätoivoisesti.. olen tehnyt kaikkeni että tämä väkivaltainen ja itsekäs ihminen haluaisi jatkaa kanssani.. mutta tänään se sitten otti kamansa ja lähti. Nyt olo on aivan kamala vaikka tiedänkin syvällä sisimmässäni, että tämä on oikea ratkaisu..

En edes tiedä miksi tulin tänne avautumaan.. ehkä helpottaa oloa kun kertoo totuuden jollekkin, vaikka edes vieraille..

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:53"]

Usko pois, tuollaisessa suhteessa on paljon parempi tulla jätetyksi kuin olla itse se jättäjä. Joskus osaat vielä olla kiitollinen asiasta.

[/quote]

16 allekirjoittaa tämän. Jos väkivaltainen poikkis ottaa ja lähtee omatoimisesti, säästyt todella suurilta ongelmilta tulevaisuudessa. Nämä tapaukset kun ovat itse helvetistä silloin, kun heitä ollaan jättämässä. Siinä voi mennä henki tai terveys, itseltä tai vaikkapa läheiseltä.

Vierailija
22/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:53"]

Usko pois, tuollaisessa suhteessa on paljon parempi tulla jätetyksi kuin olla itse se jättäjä. Joskus osaat vielä olla kiitollinen asiasta.

[/quote]

16 allekirjoittaa tämän. Jos väkivaltainen poikkis ottaa ja lähtee omatoimisesti, säästyt todella suurilta ongelmilta tulevaisuudessa. Nämä tapaukset kun ovat itse helvetistä silloin, kun heitä ollaan jättämässä. Siinä voi mennä henki tai terveys, itseltä tai vaikkapa läheiseltä.

[/quote]

No kuinkakohan monta kertaa se on raivoissaan uhkaillut että tekee jotain mun sukulaisille... -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä että näiden lähes kymmenien erojen aikana on sanonut että toivoo, että olisin mies jotta voisi hakata mut kunnolla. Ja että tekisi mieli hakata sairaalakuntoon. Muutenki tosi aggressiivinen puheillaan, uhkaili esim meidän uutta naapuria. Uhkaillut myös hirttävänsä koiran.

Apua täähän kuulostaa ihan kauheelta.. jotenkin en oo edes ymmärtänyt kaikkea mitä se on tehnyt ja sanonut..

Vierailija
24/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuollaista mieheksi kutsua...

Vierailija
25/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tässä tapauksessa vaihtamalla paranee; jotakin positiviista.

-Mies 29v-

Vierailija
26/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan missään tapauksessa ota tollaista takaisin. Toteuttaa vielä uhkauksensa. Kaikki todisteethan viittaa siihen.

Vierailija
27/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et omasta hyvinvoinnistas välitä niin paljoa et pysyisit siitä erossa niin yritä edes koiran takia, se kun ei itse voi päättää.

Joka kerta kun otat sen takas siirtyy kauemmaksi se aika kun voit elää normaalia vapautunutta elämää. Ja tähän voi laskea pitkän ajan vielä sen päälle kun olette fyysisesti eronneet.

Ja mä puhun kokemuksesta..

Vierailija
28/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen, että pääsit äijästä eroon. Nyt elä rohkeasti elämääsi eteenpäin, jätä taaksesi kaikki se skeida, äläkä käänny katsomaan. Menneisyydessä ei ole mitään, mitä kannattaa kaivata.

Kerää ystävät lähellesi. Aloita vaikka joku kiva harrastus ja elä täysillä. Pidä itsesi liikkeessä.

Jos se törppö ottaa yhteyttä, älä vastaa. Sulje se apina kokonaan elämäsi ulkopuolelle. Tsemppiä!

Vierailija
29/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ehdotus täytyy toistaa:

VAIHDA LUKOT ULKO-OVESTASI!. Se että mies jätti avaimen ei todista että hänellä ei olisi avaimesta kopiota. Oman turvallisuutesi vuoksi vaihda ulko-ovesi lukkopesä.

Vierailija
30/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuhaleja. Toivottavasti hän tulee toisiin aatteisiin ja palaa takaisin.

Vierailija
31/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:38"]Tämä ehdotus täytyy toistaa:

VAIHDA LUKOT ULKO-OVESTASI!. Se että mies jätti avaimen ei todista että hänellä ei olisi avaimesta kopiota. Oman turvallisuutesi vuoksi vaihda ulko-ovesi lukkopesä.

[/quote]

Tää on ihan uusi talo ja on semmoiset integroidut lukot vai mitä onkaan. Yksi avain sopii kaikkiin oviin ja myös munalukkoon häkkivarastossa. Eikai semmoista pysty teettää..?

Vierailija
32/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle! Nyt viimeistään kannattaa kertoa totuus äijästä jollekin ystävälle/äidille tms. Tarvit ehkä tukea pysyäksesi erossa ukosta. Älä missään tapauksessa ota sitä enää takaisin. Olet arvokas, pidä huoli itsestäsi.

Vierailija
33/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Siitä se elämä taas lähtee rullaamaan. Ajattele, kaunis kesäilta ja olet aivan vapaa nainen :) Eikö ole ihanaa, kun voi taas vapaasti hengittää? Ajattele, jos sun elämään tulisikin joku, joka susta välittää ja joka tahtoo sulle pelkästään hyvää?

Sitä kohti!

Vierailija
34/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:23"]Voimia sulle! Nyt viimeistään kannattaa kertoa totuus äijästä jollekin ystävälle/äidille tms. Tarvit ehkä tukea pysyäksesi erossa ukosta. Älä missään tapauksessa ota sitä enää takaisin. Olet arvokas, pidä huoli itsestäsi.

[/quote]

Halu olisi kova kertoa.. en vaan ole vielä pystynyt.. jotenkin hävettää itseni ja varsinkin exän puolesta. Kai mä vieläkin "suojelen" sitä niinkuin olen kokoaja tehnytkin? En pysty/osaa tuoda esiin hänen oikeaa luonnettaan. Tosin läheisimpäni tietävät kyllä nyt millainen rahankäyttäjä ja saamaton hän on. Niidenkin tietojen perusteella sanoivat, että hyvä kun pääsin eroon. -ap

Vierailija
35/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko että olet juuri päässyt eroon narsistista. Tai pahoin pelkään ettet todellakaan ole päässyt siitä eroon vaan kohta sä otat se takaisin, mutta sulla olisi mahdollisesti ollut mahdollisuus päästä siitä eroon "kivuttomasti". Jos niin helvetinmoinen tsägä olisi että se oikeasti jättäis sut rauhaan.

Vierailija
36/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ehdottomasti rikosilmoitus, ap. Tuollainen tyyppi jatkaa tekemisiään, jos ei pistetä rajoja. Aloita soittamalla rikosuhripäivystykseen. Voit saada sieltä myös tukihenkilön, jonka kanssa jutella kaikesta ja aloitella elämää ilman väkivaltaista miestä.

Vierailija
37/52 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä sulle kuuluu? Jäi niin vaivaamaan tää juttu...toivottavasti kaikki hyvin.

Vierailija
38/52 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä sinnitellään. Olen keskustellut "kohtalo kaverin" kanssa ketjussa Miten käsitellä ero erittäin vaikeasta suhteesta? ". Olen ketjun "kakkonen", jos kiinnostaa lukea enemmän kokemuksia ja ajatuksiani.

-Ap

Vierailija
39/52 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:08"]

Kiitos kamalasta tsemppauksista. Taisin juuri tarvita noita sanoja, etten lähetä sille jotain säälittävää aneluviestiä.

Alussa se oli niin ihana, oli huomaavainen ja antelias. Joka naisen unelma. Se on pitkä, tumma ja komea, ihanan näköinen. Se osasi sanoa juuri oikeat sanat ja tehdä oikeat jutut. Hurmasi kaikki mun ystävät ja sukulaiset. Kaikki oli epätodellista sen 8kk, kunnes meno muuttui..

Uutta miestä en halua vielä.. ällöttääkin ajatus, että joku vieras koskisi muhun.. positiivista tässä on se, että muutan elokuun lopussa toiseen kaupunkiin opiskelemaan. Se varmasti auttaa ylipääsyssä. Mutta vielä olisi tässä se 2kk sinniteltävänä.. -ap

[/quote]

No, onneksi teillä ei ole lapsia.

Tätä saisi monet "oltiin pari kuukautta yhdessä kun jätettiin ehkäisy pois <33" -tyypit mielessään miettiä. Pitkään nämä kaverit jaksavat antaa itsestään kaunista kuvaa, ennenkuin se todellisuus astuu esiin.

Vierailija
40/52 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutulta kuulostaa minulla oli aikanaan väkivaltainen mies ja lapset viellä hänen kanssaan halusin ja pelkäsin lähteä ehkä kuvittelin jotenkin etten kelpaa enää kellekkään itsetunto oli alhaalla lopulta menetin kuitenkin malttini ja erosin miehestä ja sain tilalle uuden aivan ihanan miehen en ymmärrä mitä silloin ajattelin kun hukkasin monta vuotta hänen kanssaan ..usko pois maailma on täynnä miehiä miksi tyytyä siihen yhteen mätään omenaan !? nyt reippain mielin uutta kohti löydät aivan varmasti jonkun paremman! on paljon paljon miehiä jotka haluavat aidosti rakastaa puolisoaan..älä hukkaa elämääsi !!