Tsempatkaa minua! Eka (t)yövuoro ja jännittää kamalasti =(
Työ on tuttu siinä mielessä että olen ennenkin vanhuksia hoitanut.
Nyt pitää kuitenkin lähteä yövuoroon, ja yökkö valvoo yksin.
Hoidettavia 20. Hoitotyön lisäksi puuronkeitto aamuksi, pyykinpesut, lattioiden luuttuamiset jne...
Keskiviikkona kävin "perehdytyksessä" mutta en edes nähnyt kaikkia vanhuksia.
täytyy vain luottaa siihen että löydän koneelta kaikki tarvittavat tiedot, ja että iltavuorolainen muistaa kertoa minulle kaikki mitä tarvitsee tietää...
Jännittää kyllä ihan pirusti =(
Kommentit (25)
Noniin, nyt pidän pienen tauon... kohta taas kierrolle. Eka koneellinen pyykkiä tulossa, keittiössä en ole koskenut vielä mihinkään.
Ei vakuuta. Toisaalta kaikkialla säästetään tavalla tai toisella eikä missään ole oikeasti kaikki kohdillaan.
Meidän työpaikalla ei saa kukaan jäädä yövuoroon ennenkuin on käynyt "paloharjoitukset" läpi vastaavan hoitajan kanssa.
Moro, täällä myös yksin valvova yökkö! :) Miten siun yö on sujunu? Mullakin on normisti pyykinpesu+puuron keitto aamuks 2x vesihaudekattilassa..nyt oli iltavuoro pyykänny niin tehokkaasti, et ei tartte sitä hommaa tänä yönä harrastaa.
Miulla on täällä 25 vanhusta valvottavana, ovi, ranne ja lattia/ovihälytykset jelppaa paljon tässä hommassa, ei vaadi niin tarkkaa kuulostelua, kun vain katsoo näytöstä numeron :)
Jos jotain ongelmia tulee asukkaiden kunnon kanssa, niin soittaa polin yöpäivystykseen vaan ja kysyy toimintaohjeita..ne kyllä tääl kaakonkulmalla jeesaa todella kiitettävästi aina kun neuvoa on kysyny t. 25
Vain naisvaltaisilla aloilla suostutaan tällaiseen... Ja palkkakin on tuollainen. Apua.