Onko tämä nyt ihan sopiva 15v pojan kuva? Robin
toi ja se kondomilaulu
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/robin_0.jpg
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:23"]Jos olisi pari vuotta nuorempi niin av-muijat uhkais sankoin joukoin tekevänsä ls-ilmon tommosesta kuvasta
[/quote]
Mutta nyt ne vaan kehuu sitä t. 21
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 16:52"]
Nolo.
[/quote]
Kumpihan on nolompi, kohta 16-v komea kundi joka laittaa herutuskuvan instaan, vai joku elähtänyt mamma ( tai kateellinen teini), joka haukkuu sitä noloksi av-palstalla?
[/quote]
En ole mamma, enkä teini. Minusta nuo peilin kautta otetut herutuskuvat ovat noloja oli sitten kyseessä kuka tahansa, joten joo, Robin on minua nolompi. Mitä ikinä tapahtui ihmisten terveelle häveliäisyydelle ja itsetunnolle?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:33"]
Onpa oudon kapea vyötärö. Tai sit leveä lantio
[/quote]
WTF?
Tuollainen ihminen on jos on laiha ja lihaksikas, ei ole läskiä vyötäröllä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:33"]
Onpa oudon kapea vyötärö. Tai sit leveä lantio
[/quote]
WTF?
Tuollainen ihminen on jos on laiha ja lihaksikas, ei ole läskiä vyötäröllä.
[/quote]
http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2012/278/4/f/young_bodybuilder_by_builtbytallsteve-d5gvpuh.jpg
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:33"]
Matkii KAIKESSA Justin Bieberiä.
[/quote]
Juu, ei hyvä homma tuollainen kuva, ei ollenkaan. Joku sanoi, että 15-16veet mimmit innoissaan... HAH, eivät ole, no, ehkä joku, mutta tuon fanit ovat kyllä junnumpia :)
Jos tuo olis mun poika, sanoisin kyllä, että vähän fiksumpia kuvia...
Sen sijaan kumibiisissä ei ole mitään vikaa, ihan hyvä juttu.
#19, täsmälleen samaa mieltä! Olen -84 syntynyt ja mun nuoruudessa tuollaset olis ollut vaan hirmu noloja. Irc-galleria tuli joskus 2000 mutta silloinkin kuvat oli toisten ottamia. Käsivarren päästä ite otetut oli säälittäviä, yksinäisrn ihmisen kuvia, ei seuraelämää, kukaan ei kuvaa sinua. Nyt on ok ottaa yksin, peilin kautta ja estottoman itserakkaasti, kolmikymppinen mamma ei tajua :(
Viimeistään 18-vuotiaana tulee ottamaan tatuoinnin ja sitten tatuoi joka kuukausi uuden kuvan itseensä. Mennyt maku tuosta, kun ei osaa mitään tehdä itse, aina pitää katsoa mitä Justin on tehnyt ja sitten muuttaa hius, vaatetyyli, lisätä räppärit kappaleisiin ja ottaa julkiset kuvatkin Justinin mukaan.
Naurettava pelle.
Robinin perhehän on ollut tosi tiukka, ettei perheenjäsenien nimiä, määrää, kuvia kerrota julkisuuteen. Elokuvaakin perusteltiin, ettei perhe näy siinä, koska eivät aio tulla julkisuuteen ja Robinin perhe on tiukasti rajattu pois julkisuudesta.
Mutta kun kerran Justinkin laittaa usein kuvia siskostaan ja veljestään, niin pitäähän Robininkin aloittaa sama linja, täysi Justinin matkija kun on.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Suloisuusvaroitus-Robin-sulatti-fanien-sydamet-kuva/1043544
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:41"]
Robinin perhehän on ollut tosi tiukka, ettei perheenjäsenien nimiä, määrää, kuvia kerrota julkisuuteen. Elokuvaakin perusteltiin, ettei perhe näy siinä, koska eivät aio tulla julkisuuteen ja Robinin perhe on tiukasti rajattu pois julkisuudesta.
Mutta kun kerran Justinkin laittaa usein kuvia siskostaan ja veljestään, niin pitäähän Robininkin aloittaa sama linja, täysi Justinin matkija kun on.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Suloisuusvaroitus-Robin-sulatti-fanien-sydamet-kuva/1043544
[/quote]
Öh, noloa... mutta ymmärrettävää, elämä muuttuu ja aletaan ottaan muka kaikki irti. Tulee vain pahenemaan, olkaats valmiits :)
Onhan tuo nyt hirveää kun teinipoika otti paljastavan kuvan ylävartalostaan..Siis apua, kukaan muu kuin Justin Bieber ei tee nii joten täys matkija..Miten siitä Robsukasta on nyt tullu tommonen..kesäkumibiisit ja kaikki..pysättäkää nyt äkkiä sen aikuistuminen..ei poika joka on joskus laulanut Frontside Olliesta saa miehistyä. Piste.
On sovelias. Ja ot, on muuten pikkasen erityylinen nuorimies kuin oma samanikäinen huonoryhtinen, kalpea laiheliinipoikani.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:48"]
On sovelias. Ja ot, on muuten pikkasen erityylinen nuorimies kuin oma samanikäinen huonoryhtinen, kalpea laiheliinipoikani.
[/quote]
Toivottavasti et mainitse tätä pojallesi.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:41"]
[/quote]
Tämä nyt oli aika naurettava dissaus :D
Seksiä vaan kehiin jo kakaroillekin, sehän on päivän trendi. Tyhmää.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:26"]
Seksiä vaan kehiin jo kakaroillekin, sehän on päivän trendi. Tyhmää.
[/quote]
Tätyy myöntää, että mä itse ihastelin jo vähän yli kymmenvuotiaana teinilehtien julisteita, joissa vähintään yli 10 vuotta vanhemmat miehet patsastelivat ilman paitaa. Joten ei tuossa musta ole ainakaan mitään yhtään sen kamalampaa :D
Mua vähän säälittää Robin valmiiksi, koska silläkin on vielä edessään ja jo aluillaan kivinen tie kasvaessaan nuoreksi mieheksi media tähtäimessä. Robin on kaukana todella syntisestä ja paheksuttavasta nuoresta miehestä, mutta kaikki pienetkin synnit mitä hän tulee mahdollisesti tekemään (alkoholi, juhliminen, naiset, mitä ikinä normaalitkin nuoret miehet nyt tekevät) tullaan raportoimaan kyllä tarkkaan ja ihmiset paheksuvat. Niin se vaan menee usein nuorten tähtien kohdalla. Sitten ihmetellään kun päässä alkaa vippaamaan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:23"]Jos olisi pari vuotta nuorempi niin av-muijat uhkais sankoin joukoin tekevänsä ls-ilmon tommosesta kuvasta
[/quote]
Mutta nyt ne vaan kehuu sitä t. 21