Mielipiteitä tarjoilusta.
Kaverisynttärit kyseessä (11v). Grillattuja hampurilaisia ja hot dogeja, sipsiä, karkkia, valmis pakastekakku, keksiä. Juomaksi mehua, limua, vettä.
Kaikki siis ostettu paitsi jauhelihapihvit. Nyt ei vaan jaksa panostaa.
Kommentit (9)
Juu, lisukkeita on. Hampparikastike, maustekurkku, tuorekurkku, salaatti, tomaatti, juusto, sipuli.
Juotavaa on 3x1,5litraa plus vesi.
Ap
Juu, ei jaksa nyt panostaa. Yleensä teen kaiken itse mutta nyt ei jaksa. Kauhee työviikko takana ylitöineen. Olen ihan loppu.
Niin ja ketsuppi unohtui lisukkeista.
Pakastekakun sijasta taitaisin laittaa jäätelöä, ellei synttärikakku ole ehdottoman tärkeä sankarille. Muuten on hyvät tarjoilut! Aina ei tarvitse panostaa ja tehdä kaikkea itse :)
Muuten hyvä mutta juomista lisää! Suolaiset tarjottavat+kuuma ilma+tuon ikäiset lapset= ISO menekki limsalle!
Tiedän tunteen. Mä tein aina kaiken myös itse, aina oli synttäreillä teemat ja sen mukaan leivottiin ja koristeltiin. Kerran esikoiseni halusi jätskisynttärit eikä sinne tarvinnut tehdä muuta kuin ostaa kaupasta erilaisia jäätelöitä, kastikkeita ja kaivaa kaapista kakun koristeita. Oli kyllä huojentavan helppoa, vaikka tykkäänkin leipoa, mutta ei nuo lapset taida hirveästi arvostaa niitä. Pääasia, että saa mättää ja paljon. =)
Hyvät tarjoilut sulla!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 16:34"]Pakastekakun sijasta taitaisin laittaa jäätelöä, ellei synttärikakku ole ehdottoman tärkeä sankarille. Muuten on hyvät tarjoilut! Aina ei tarvitse panostaa ja tehdä kaikkea itse :)
[/quote]
Jäätelöä en ikinä tuolle porukalle tarjoa. Vahingosta viisastuneena näin. Kaksi vuotta tarjosin ja sen jälkeen pesin verhoja myöten koko keittiön.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 16:34"]Pakastekakun sijasta taitaisin laittaa jäätelöä, ellei synttärikakku ole ehdottoman tärkeä sankarille. Muuten on hyvät tarjoilut! Aina ei tarvitse panostaa ja tehdä kaikkea itse :)
[/quote]
Jäätelöä en ikinä tuolle porukalle tarjoa. Vahingosta viisastuneena näin. Kaksi vuotta tarjosin ja sen jälkeen pesin verhoja myöten koko keittiön.
Ap
Hamppareille ja hodareille on varmaan lisukkeita? Ketsuppia, sinappia, majoneeseja, suolakurkkuja jne.
Kuulostaa ihan hyvältä, mutta varaa juotavaa tarpeeksi.