Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10kg ylipainoa normaalipainoon ja ihana, urheilullinen mies

Vierailija
10.05.2014 |

vaikuttaa kiinnostuneelta. Voiko se oikeasti olla? Mun naisellinen itsetuntoni on aivan nolla :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Fiksut tajuavat, että päänsisältö ratkaisee eikä muutamat ylimääräiset kilot.

Vierailija
2/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kymmenen kiloa ole yhtään mitään, ruumiinrakenteesta riippuen sitä ei välttämättä edes ylipainoksi huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi olla kiinnostunut, jos olet ihana ja mukava tyyppi! Eivät ne oikeasti ihanat miehet ole pelkästään timmin kropan perässä. Sitä paitsi ei kymmenen kilon ylipaino tarkoita, ettetkö voisi olla hyvinkin kaunis.

Vierailija
4/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Jossain kropassa 10kg ei näytä vielä kovinkaan pahalta, eikä miestä varmasti haittaa pieni ylipaino. Aika harva mies oikeestaan on niin pinnallinen että pitäs olla ihan luikku jotta kelpaa. Mulla 15kg enemmän kun kehonkoostumusmittauksessa oli ihannepaino. Silti mulla on, ei nyt urheilullinen, mutta normaalipainoinen ihana mies joka pitää mua kauniina. Mulla paino on jakautunut onneksi aika tasaisesti eikä kertynyt yhdeksi renkaaksi lantiolle :) Aijon kyllä silti nää tiputtaa. 

Anna mennä vaan. Samalla paranee itsetuntosi ;)

Vierailija
5/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mies on kilpaurheilija ja kun tutustuttiin niin kyllä mulla oli jo silloin sellaiset 15-20 kg ylipainoa...

Nyt ollaan oltu naimisissa jo yli 10 vuotta ja lapsiakin on. Lapset ovat onneksi perineet isänsä urheilullisen ruumiinrakenteen!

Vierailija
6/6 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisuista.

Jospa se voisikin olla totta.. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä