Kokeilepa elää 2000€ bruttokuukausituloilla.
Kommentit (46)
koko ajan kokeillaan, perheessä on kaks saman tienaavaa ja teinit elätettävänä, tiukkaa tekee mutta pärjäillään.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:20"]
Vingu sitten 3500-4500€ liksastasi.
[/quote]
Näh, en viitsi kokeilla elää edes 4500 euron tuloilla, vaan jatkan mieluummin vinkumista 8000-10000 euron kuukausiansioistani (ja varsinkin niiden verotuksesta)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:55"]Olkaa opiskelijat hiljaa, luulisi ällin riittävän kertomaan, että tämä ketju oli ansiotuloja nauttiville.
Ja ihan olen itsekin ollut opiskelija, kahteenkin otteeseen, ja nauttinut siis osani nuudelikaurapuurolinjasta (ilman että äityli tai pappeli auttoivat sentilläkään) jotta pääsin nauttimaan tästä suuresta 2000e bruttopalkastani.
ap
[/quote]
No älä nyt persettäs revi.
[/quote]
Niin... Minäkin pääsin sinne reippaasti yli 2000 bruttoon, mutta sitten kävi elämä.
Ja ei muuten auta äityli tai pappeli sentilläkään nyt, vaan mun ura oli tässä. Voin mö toki lapseni laittaa laitokseen, sitäkin mahdollisuutta on tarjottu. Se vaan olisi väärin sekä lasta, että yhteiskuntaa kohtaan.
-se omaishoitaja 527€
[/quote]
Etkä saa mitään muuta rahaa? Todellakin saat, joten laitahan vähä faktaa lisää.
Meillä kaksi eläkeläistä ja tulot yhteensä n 2000 e/kk ja tulemme ihan hyvin toimeen.
Maksamme omakotitalon, mökin ja auton kulut ja autamme lapsiamme.
emme tuhlaa turhaan, vaan sijoitamme hyvään ja kestävään tavaraan ja ruokia ei heitetä pois, vaan kaikki syödään, mitä ostetaan.
Miellä 2,500€/kk, neljä henkeä ja tekee niin tiukkaa että ei voi hengittää ja mitään arvaamatonta ei voi tapahtua tai menee pikavipille tai osamaksuun. Niinkun pari kk sitten kun pesukone hajosi ... Asiaa ei auta että asutaan vuokralla Helsingissä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:55"]Olkaa opiskelijat hiljaa, luulisi ällin riittävän kertomaan, että tämä ketju oli ansiotuloja nauttiville.
Ja ihan olen itsekin ollut opiskelija, kahteenkin otteeseen, ja nauttinut siis osani nuudelikaurapuurolinjasta (ilman että äityli tai pappeli auttoivat sentilläkään) jotta pääsin nauttimaan tästä suuresta 2000e bruttopalkastani.
ap
[/quote]
No älä nyt persettäs revi.
[/quote]
Niin... Minäkin pääsin sinne reippaasti yli 2000 bruttoon, mutta sitten kävi elämä.
Ja ei muuten auta äityli tai pappeli sentilläkään nyt, vaan mun ura oli tässä. Voin mö toki lapseni laittaa laitokseen, sitäkin mahdollisuutta on tarjottu. Se vaan olisi väärin sekä lasta, että yhteiskuntaa kohtaan.
-se omaishoitaja 527€