Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä te Yh:t nukutte yönne???

Vierailija
25.03.2014 |

Tai miksei tämä sovi puolison kuorsauksenkin uhreille! Eli meillä kotona kolme makkaria ja olkkari, makkarit aika pieniä. Lapsia on kolme jo murkkuikää lähestyviä kaksi. Ajattelin antaa kaikille omat huoneet, joka on kätevää kaikkia ajatellen. Itse tosin jään ilman ja mielipiteitä/kokemuksia kyselisin. Ajattelin hankkia olkkariin ns. rahipatjan eli patjan saisi siistiksi rahiksi päivän ajaksi, mielestäni vuodesohva on hieman hankala. Onko kellään ja jääkö helposti päivän ajaksi petaamatta? Vai nukutteko ihan sohvalla? Miten homma on ratkaistu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sänky olohuoneessa ja nukkumistila on erotettu muusta huoneesta verhoilla. Sänky ei jää petaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneeseen kunnon sänky, ja jollain sermillä voi rajata hieman tilaa:)!

Vierailija
4/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoin sänky olohuoneessa, erotettu muusta tilasta isolla kirjahyllyllä. Ihan sopiva ratkaisu tällä hetkellä. Vaatii tietysti sen kokoisen olohuoneen, että järkevästi mahtuu.

Vierailija
5/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten YHt liittyy tähän asiaan??

Vierailija
6/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kolmonen on yh ja liittyy asiaan olohuoneessa nukkumisella.

Vierailija
7/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on olosuhteiden pakosta sellainen järjestely, että kahdessa makuuhuoneessa nukkuu kummassakin kaksi lasta. Olohuoneessa kaksi lasta ja mies, lapsilla tilanjakajalla erotettu makuunurkkaus, mies punkkaa sohvalla. Minä koisaan keittiössä sellaisella puisella penkkisohvalla vai mikä lie virallinen nimitys.

Vierailija
8/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 230 neliön omakotitalo (oma, velaton) ja kaksi lasta. Kaikille löytyy tilaa, ja jos yh tarkoittaa yksinhuoltajaa, niin olen. Miten tämä tieto nyt sinua helpottaa?

Vierailija
9/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (yh) nukun omassa sängyssäni omassa makuuhuoneessani. 

Vierailija
10/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:15"]

Ainakin kolmonen on yh ja liittyy asiaan olohuoneessa nukkumisella.

[/quote]

Ja kukaan muu ei voi nukkua olohuoneessa kuin yh?

Vierailija
11/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä varmaan tarkoitettiin normaalipalkkaisia yh- äitejä jotka asuvat vuokralla tai pienessä asunnossa.

mulla myös sänky olohuoneessa kulmasohvan takana "omassa" tilassa. 

Vierailija
12/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isohko kaksio, makuuhuone lapsella ja äiti nukkuu olohuoneessa sängyssä. Parisänky mahtuu sermeillä erotettuun tilaan, vaatteet ei eli ne säilytetään pääasiassa lapsen huoneen kaapeissa.

Vierailija
13/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te, jotka nukutte lasten kanssa samassa huoneessa, saatte harrastettua sitä kaikkein kauneimpaa puolisonne kanssa? Tietty seksiä voi harrastaa muuallakin kuin sängyssä mutta... Hiivittekö vaikka saunaan kun lapset ovat nukkumassa?

Vierailija
14/14 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun olohuoneessa vuodesohvalla. Seksiä eikä miestä ole eron jälkeen (pian 10 v) ollut, joten ei ole mitään ongelmia senkään asian osalta.