Miksi mieheni ällöttää minua?
En kiihotu enää miehestäni. Riitelemmekin liikaa enkä saa mielestäni loukkauksia joita on pyytänyt anteeksi. En myöskään enää nauti suuseksistä kanssaan, en haluaisi seksiä enää ollenkaan! Ulkonäkökin alkanut ärsyttämään.. Mikä hitto mua vaivaa? Hän on tukevoitunutkin liiaksi, tiedä johtuuko siitäkään :/
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:51"]
Olet erokypsä, fiksu ja itsenäinen nainen, joka on tajunnut ettei tarvitse oikeastaan miestä enää mihinkään. Lapsikin jo tehty. Lapsen mukana itse ehkä vielä kasvoit henkisesti, mies ei. Olet nyt vapaa lähtemään ja uskot pärjääväsi omillasi. Ei ole "enää" pakko pitää ällöä miestä ja sulkea silmiään sen epäkohdilta.
[/quote]
Jätä mies joka ei ole muuttunut arvoiseksesi! Itsekäs sika se on! Yök!
No nyt se kiukutteli mulle. Torui mua kuin pientä mukulaa, tai teiniä. Sitten ihmettelee miksei kiihota! Ajatus minä teininä ja puoliso kuin isäni: ei kiitos. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:27"]Muakin ällöttää, vaikka kaikki hyvin. Ukko vaan lähenee neljääkymppiä ja tekis mieli nuorempaa.
[/quote]
just näin. Mulla on 4 v nuorempi mies, joka haluaa asua ilmaiseksi maksamatta muita kuin kännykkä- ja autolaskun. En rakasta häntä, mutta on yhteisiä pieniä lapsia enkä pääse miehestä eroonkaan vaikka olen yrittänyt. Mies ryyppääkin liikaa ja sen sortin kaljamaha että. Tosi kivaa, kun luulin saavani nuoren ja terhakkaan miehen sen entisen reilusti vanhemman tilalle, niin nyt on eri lailla hyväksikäytetty olo. Kun vaadin laskujen maksua, alkaa vedättäminen. Kun vaadin pois muuttamista, mitään ei tapahdu. Poliisit varmaan auttais, mutta kun on nuo lapset.. Eikä tee mieli seksiä, mutta suostun, koska mies kiukuttelee ja pitää mykkäkoulua ja on ihan kamala, jos ei saa vähintään pari kertaa viikossa. Olin ihastunut toiseen mieheen, jota en tietenkään voinut saada, ja nyt on mennyt maku kaikista miehistä.
Miten ois aikakone? Tuskin sunkaan lettus varsinaisesti kiihottaa sun miestä, kun on nuorempiakin olemassa. Useammin nuori nainen kelpuuttaa vanhemman miehen, kuin nuori mies vanhan naisen. 20-v miehiä kiinnostaa ennemmin vaikka 16-vuotias. Sitten jos ei saa niitäkään, alkaa vähän vanhempi reikä kiinnostamaan, varsinkin kun saa vielä ilmaset ruuat ja karkkirahaakin.
[/quote]
meni tesktit keskelle lainausta.. Miten olis aikakone? teksti eteenpäin ei ollu enää 49 tekstiä
Kannattaa jo silloin aivan suhteen alussa ottaa sellainen mies, jossa ei näe ulkoisesti mitään vikaa. Tietysti mies voi muuttua suhteen aikana, mutta ei välttämättä radikaalisti. Minua on aina alkanut ällöttää, kun en ihan täysillä ole pitänyt miehen ulkonäöstä. Tuo kaunis poika puolestaan on ollut vierellä 7 vuotta ja saa jäädä vielä pidemmäksikin aikaa.
Mä aloin itkemään kun luin tätä ketjua. Tajusin ettei näin voi enää jatkua. Meillä ei sentää ole lasta mutta nyt 4 vuoden kohdalla mieheni vituttaa ja ärsyttää. Seksiä en pysty harrastamaan. Olen 22 vuotias. Mistä saan rohkeutta lähteä?
Tämän keskustelun lukeminen oli parasta ehkäisyä. Ja on muuten täysin normaalia että ällöttää seksi jos on pieni vauva ja hormonaalinen ehkäisy käytössä. Eikö silloin voi sanoa miehelle ettei nyt huvita? Meillä on miehellä erilaisia seksileluja itselleen ja minulla on niitä myös.
Ehkäisy muuten muuttaa naisella sitä millaisesta puolisosta viehättyy ja siitä on tutkimustakin tehty, että jos aloittaa hormonaalisen ehkäisyn ennen kumppanin valintaa esim. kuukautiskipujen takia, niin valitsee erilaisen puolison kuin ilman ehkäisyä koska puoliso valitaan tuoksun perusteella. Ehkäisy myös tekee muita lieveilmiöitä esim. Jos nainen käyttää alkoholia niin aggressiivisuus lisääntyy yhdistelmävaikutuksena humalassa.
Kuka nyt miestä haluaisi. Yök.
T. Nainen
Latentti lespolaisuus/lespiaanisuus? Woke?
Aloitin ehkäisyn ja miehen kosketus alkoi ällöttämään. No en kyllä muutenkaan välittänyt hirveämmin seksistä. Otin eron ja näin kymmenen vuotta myöhemmin elän täyttä elämää kun miehet ei kiinnosta ja tuntuu että muutenkin pää ja olo tasaisempi. Pillerit pelasti mun elämän, sen lisäksi että auttoi vuotoihin ja kuukautiskipuihin niin löysin elämästä muutakin tarkoitusta kuin olla seksiobjekti.
Hormonaalinen ehkäisy on kyllä miltei satavarma kun lähtee mies ja halut
Olet erokypsä, fiksu ja itsenäinen nainen, joka on tajunnut ettei tarvitse oikeastaan miestä enää mihinkään. Lapsikin jo tehty. Lapsen mukana itse ehkä vielä kasvoit henkisesti, mies ei. Olet nyt vapaa lähtemään ja uskot pärjääväsi omillasi. Ei ole "enää" pakko pitää ällöä miestä ja sulkea silmiään sen epäkohdilta.