Miksi mieheni ällöttää minua?
En kiihotu enää miehestäni. Riitelemmekin liikaa enkä saa mielestäni loukkauksia joita on pyytänyt anteeksi. En myöskään enää nauti suuseksistä kanssaan, en haluaisi seksiä enää ollenkaan! Ulkonäkökin alkanut ärsyttämään.. Mikä hitto mua vaivaa? Hän on tukevoitunutkin liiaksi, tiedä johtuuko siitäkään :/
Kommentit (54)
Sulla on 5 kuukautta vanha vauva, sä imetät ja syöt pillereitä. Kolme tosi pätevää syytä olla tahtomatta seksiä ja ällötä miestä. Hormonit, hormonit, hormonit. Sinuna jättäisin ne pillerit pois, se yksin voi vaikuttaa jo tosi paljon!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:30"]
Muakin yleensä jossain vaiheessa suhdetta mies alkaa ällöttämään. Jurppii vaan niin saatanasti, seksistä tulee ahdistaa ja kosketus vituttaa. Näin on käynyt jo kahden edellisen kanssa (suhteet kestivät 2,5-4 vuotta). Tuntuu, etten varmaan ikinä oikeasti löydä sellaista loppuelämän kumppania, jota en rupeaisi jossain vaiheessa inhoamaan.
[/quote]
tästä ei julkisuudessa puhuta mutta totuus on, että ihmisen jälkeläisten hankinnan olisi tarkoitus tapahtua sykleissä eri kumppanien kanssa, jotta geenipooli pysyisi monipuolisena.
SIksi on normaalia että tietyn ajan kuluttua (n. 4 v) nainen kylllästyy mieheen ja alkaa toivoa uuden kumppanin löytämistä uudelle jälkeläiselle. Siksi myös mies haluaa uusia parittelukumppaneita.
Jostain syystä kaikki ihmisyhteisöt ovat kuitenkin päätyneet taistelemaan kynsin hampain tätä biologista rytmiä vastaan pyrkimällä pitämään parit ikuisesti yhdessä. Olemme kaikki alistettuja yhteiskunnalle, jolle on jostain syystä etu, että ihmiset ovat toistensa vankeina. MIksi näin on, olisi kiinnostava tietää tai edes kuulla valistuneita arvauksia.
Mutta ei se siis ole luonnotonta, että haluaa lapsen saatuaan miehestä eroon ja uutta tilalle. Se nimenomaan on se luonnon oma toive ja on aika jännä miten tehokkaasti se on pystytty ehkäisemään ja syyllistämään naiset siitä, että heillä on jotain muitakin haluja kuin pysytellä joutsenparina yhden miehen kanssa koko ikä. Vielä oudompaa on se, miten hyvin naisille on pystytty aivopesemään idea siitä, että huomattavasit itseä vanhempi partneri on hyvä isä hänen lapsilleen, vaikka biologisesti vanha isä on syntyvälle lapselle terveysriski, kuten nykytutkimukset tehokkaasti osoittavat.
[/quote]
Mä en ainakaan halua viettää vanhuuttani yksin. Enkä kyllä millään jaksa koko ikääni vaihtaa miestä 4 vuoden välein. Varsinkin, kun se on oikeasti tosi vaikeeta löytää semmonen, josta oikeasti tykkää ja joka tykkää takas.
[/quote]
Tätä juuri tarkoitin. Yhteiskunta on tehty sellaiseksi, että me kaikki pelkäämme kuollaksemme, että jollemme laita ikuista palloa jalkaan, taivas tippuu niskaan. Joko ei pysty maksamaan talolainaa tai muutoin talous kusee tai että jää "yksin".
NÄmä ovat kaltaisessamme yhteiskunnassa todellisia pelkoja. Mutta yhteiskunta voisi järjestyä jollain sellaisellakin tavalla, joka ei perustuisi pelkoon yksinjäämisestä vaan siihen, että aikansa jengi parittelee ja hankkii lapsia sellaisen henkilön kanssa kuin haluaa ja sitten asettuu rauhassa paikoilleen sen vanhuudenkumppanin kanssa, jos sitä haluaa. Tätä mallia biologia suosisi. Sen sijaan ollaan päädytty pelkoyhteiskuntaan, jossa ei ole vara jättäytyä yksin vaan tulevaisuus täytyy turvata yhden parittelukumppanin varaan, halusi sitä tai ei. Eräänlainen rakkausdiktaturia siis, tasan yksi vaihtoehto.
Paitsi että nyt puhun vain tietyistä ihmisistä eli perusnaisista ja osasta miehiä. On kiinnostavaa, että hyvätuloisilla miehillä ei ole näitä yksinjäämispelkoja vaan vaihtavat vanhan akan alta pois pelottomasti niin kauan kuin heitä huvittaa tehdä niin. Mutta mitäpä jos yhteiskunta olisi niin turvallinen että kaikki uskaltaisivat tehdä niin? Se mahtaisi näyttää aika eri näköiseltä ja siinä saattaisi parinvalintakriteerit muuttua radikaalistikin. Esim. nyt seksuaalista valtaa paljon omaavat vanhat, äklöt mutta varakkaat miehet saattaisivat jäädä pahasti tappiolle.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:30"]
Muakin yleensä jossain vaiheessa suhdetta mies alkaa ällöttämään. Jurppii vaan niin saatanasti, seksistä tulee ahdistaa ja kosketus vituttaa. Näin on käynyt jo kahden edellisen kanssa (suhteet kestivät 2,5-4 vuotta). Tuntuu, etten varmaan ikinä oikeasti löydä sellaista loppuelämän kumppania, jota en rupeaisi jossain vaiheessa inhoamaan.
[/quote]
tästä ei julkisuudessa puhuta mutta totuus on, että ihmisen jälkeläisten hankinnan olisi tarkoitus tapahtua sykleissä eri kumppanien kanssa, jotta geenipooli pysyisi monipuolisena.
SIksi on normaalia että tietyn ajan kuluttua (n. 4 v) nainen kylllästyy mieheen ja alkaa toivoa uuden kumppanin löytämistä uudelle jälkeläiselle. Siksi myös mies haluaa uusia parittelukumppaneita.
Jostain syystä kaikki ihmisyhteisöt ovat kuitenkin päätyneet taistelemaan kynsin hampain tätä biologista rytmiä vastaan pyrkimällä pitämään parit ikuisesti yhdessä. Olemme kaikki alistettuja yhteiskunnalle, jolle on jostain syystä etu, että ihmiset ovat toistensa vankeina. MIksi näin on, olisi kiinnostava tietää tai edes kuulla valistuneita arvauksia.
Mutta ei se siis ole luonnotonta, että haluaa lapsen saatuaan miehestä eroon ja uutta tilalle. Se nimenomaan on se luonnon oma toive ja on aika jännä miten tehokkaasti se on pystytty ehkäisemään ja syyllistämään naiset siitä, että heillä on jotain muitakin haluja kuin pysytellä joutsenparina yhden miehen kanssa koko ikä. Vielä oudompaa on se, miten hyvin naisille on pystytty aivopesemään idea siitä, että huomattavasit itseä vanhempi partneri on hyvä isä hänen lapsilleen, vaikka biologisesti vanha isä on syntyvälle lapselle terveysriski, kuten nykytutkimukset tehokkaasti osoittavat.
[/quote]
Te molemmat, olette sielunsisariani <3
Ällöttää täälläkin. Kaikki eniten ällöttää että olen mennyt moisen kanssa naimisiin ja tehnyt vielä 3 lastakin. Mies ei ole mikään adonis mutta ei ulkonäköseikat mua ällötä vaan tyhmyys, äijä on siis tyhmä kuin saapas, kouluttamaton ja sivistymätön ja näin 10 vuoden jälkeen kaipais jotain muuta kuin seksiä. Vitsi kun ois rahaa niin vois vaan erota!
Muakin ällöttää se, että mies ei ole laihduttanut vaikka lupasi (on ainakin 10-15kg liikaa läskiä ) ja myös vanhat loukkaukset jne. ärsyttävät koko ajan. Meillä on myös alle 2kk vauva.
Täällä voi ja uskaltaa kertoa tunteistaan ;) Ei miehelle voi sanoa että hän ällöttää. Siispä naiset, kokoontukaamme täällä ;)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 16:56"]Ällöttää täälläkin. Kaikki eniten ällöttää että olen mennyt moisen kanssa naimisiin ja tehnyt vielä 3 lastakin. Mies ei ole mikään adonis mutta ei ulkonäköseikat mua ällötä vaan tyhmyys, äijä on siis tyhmä kuin saapas, kouluttamaton ja sivistymätön ja näin 10 vuoden jälkeen kaipais jotain muuta kuin seksiä. Vitsi kun ois rahaa niin vois vaan erota!
[/quote]noiden asioiden vuoksi otin ja lähdin! Vaikka ei ollutkaan rahaa mut hyvin pärjätään.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:07"]En kiihotu enää miehestäni. Riitelemmekin liikaa enkä saa mielestäni loukkauksia joita on pyytänyt anteeksi. En myöskään enää nauti suuseksistä kanssaan, en haluaisi seksiä enää ollenkaan! Ulkonäkökin alkanut ärsyttämään.. Mikä hitto mua vaivaa? Hän on tukevoitunutkin liiaksi, tiedä johtuuko siitäkään :/
[/quote]
" me ei olla enää me"
siinä sulle vastaus
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:07"]
En kiihotu enää miehestäni. Riitelemmekin liikaa enkä saa mielestäni loukkauksia joita on pyytänyt anteeksi. En myöskään enää nauti suuseksistä kanssaan, en haluaisi seksiä enää ollenkaan! Ulkonäkökin alkanut ärsyttämään.. Mikä hitto mua vaivaa? Hän on tukevoitunutkin liiaksi, tiedä johtuuko siitäkään :/
[/quote]
Jos tämä olotila on sulla jatkuvasti päällä, olet varma ettei se johdu vain vauvan tulosta etkä puhumalla saa asiaa muuttumaan, suosittelen, että eroat. Ällötys on ihan väärä tunne, kun puhutaan elämänkumppanista. Joitain piirteitä voi inhota, mutta jos inhoat pysyvästi koko ihmistä, pakkaa tavarasi ja vauvasi ja lähde.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 16:58"]Muakin ällöttää se, että mies ei ole laihduttanut vaikka lupasi (on ainakin 10-15kg liikaa läskiä ) ja myös vanhat loukkaukset jne. ärsyttävät koko ajan. Meillä on myös alle 2kk vauva.
[/quote]
Ai vauvanko myötä ne vanhat, ennen raskautta möläytetyt loukkaukset ovat alkaneet taas vaivaamaan? Syynä HORMONIT. Kuule on teidänkin miehillä aika paljon kestämistä, eivätkä he valita välttämättä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 16:56"]
Ällöttää täälläkin. Kaikki eniten ällöttää että olen mennyt moisen kanssa naimisiin ja tehnyt vielä 3 lastakin. Mies ei ole mikään adonis mutta ei ulkonäköseikat mua ällötä vaan tyhmyys, äijä on siis tyhmä kuin saapas, kouluttamaton ja sivistymätön ja näin 10 vuoden jälkeen kaipais jotain muuta kuin seksiä. Vitsi kun ois rahaa niin vois vaan erota!
[/quote]
Jotenkin tää kirjoitus ei vaan herättänyt yhtään sääliä. Tai no vähän, miestäsi kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 16:58"]
Muakin ällöttää se, että mies ei ole laihduttanut vaikka lupasi (on ainakin 10-15kg liikaa läskiä ) ja myös vanhat loukkaukset jne. ärsyttävät koko ajan. Meillä on myös alle 2kk vauva.
[/quote]
Oikein miehekäs mies, kun lupaa laihduttaa vaimon mieliksi. Ei ihme että ärsyyttää sua.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 16:58"]Muakin ällöttää se, että mies ei ole laihduttanut vaikka lupasi (on ainakin 10-15kg liikaa läskiä ) ja myös vanhat loukkaukset jne. ärsyttävät koko ajan. Meillä on myös alle 2kk vauva.
[/quote]
Ai vauvanko myötä ne vanhat, ennen raskautta möläytetyt loukkaukset ovat alkaneet taas vaivaamaan? Syynä HORMONIT. Kuule on teidänkin miehillä aika paljon kestämistä, eivätkä he valita välttämättä ollenkaan.
[/quote]
Eihän miehillä ole mitään oikeutta tuntea ällötystä naista kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No, mun mies on joskus sanonut, että ällötän sitä. Ehkä nyt sitten ällöän kostoksi takaisin. 27
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyt ei tiedä ollaanko tosissaan vai vaan trollailemassa itsekkäiden mammojen kustannuksella.
Minipillerit teki tuon minulla. Tosi tehokas ehkäisykeino, kun ei edes tee mielikään.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 16:56"]
[/quote]
Jotenkin tää kirjoitus ei vaan herättänyt yhtään sääliä. Tai no vähän, miestäsi kohtaan.
[/quote
Ihan muuta kaivataan kuin sääliä!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 16:56"]
[/quote]
[/quote
Ihan muuta kaivataan kuin sääliä!
[/quote]
Rahalahjoituksia?
Juu kyllä kelpaa rahalahjoitukset, palkankorotustakin olen pyytänyt (tuloksetta). Arvelen että yhden lapsen kanssa uskaltaisin lähteä, kolmen kanssa ja alle kolmen tonnin bruttopalkalla lähtö tuntuu "turvattomalta". Mihinkään kerrostaloyksiöön kun en ole valmis siirtymään, niin paljon ei vielä ällötä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:53"]Kokeilen nyt hetipaikalla lopettaa pillerit ja ottaa se kortsu. Tiedä vaan mitä mies tuumii, en voi hänelle sanoa: "kokeilen vaan johtuuko se pillereistä että inhoan sinua" :D Ap
[/quote]
Jos kerran inhoat miestäsi niin ettehän te silloin ole edes ehkäisyn tarpeessa? :D