Entä jos Moumou odottaakin kaksosia
Maha on niin valtava, jossa siellä muka on vaan 1 vauva, kun laskettuaikakin on vasta 2kk kuluttua. Eli kaksoset tulossa
Kommentit (22)
Tai kolmoset :D
Ai, mä en edes tiennyt että hän on raskaana. No onnea vaan!
Kuka on isä? Onko sekin ruodittu täällä?
Mahan peruusteella ei voi ikinä sanoa monta siellä on! Mun kaveri odotti kaksosia ja sillä oli pienempi maha kuin minulla joka odotti yhtä :D
Mietin vaan, että kuinka yleistä on jäädä äitiyslomalle noin aikaisin. Mutta blogissa on kyllä kertonut, että ei ole kaksosia tulossa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:17"]
Mietin vaan, että kuinka yleistä on jäädä äitiyslomalle noin aikaisin. Mutta blogissa on kyllä kertonut, että ei ole kaksosia tulossa.
[/quote]
ei olis eka kerta kun valehtelee
Raikku lienee isä. Vai sittenkin Tepi?
Mulla on yks vauva ja saman kokoinen maha, mäkin synnytän 2kk päästä. Ennen raskautta tosi hoikka, nytkin raskauden aikana muualta hoikka paitsi mahassta
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 19:42"]Raikku lienee isä. Vai sittenkin Tepi?
[/quote]
wot?
On postannut ultrakuviakin, ja yksi sikiö niissä näyttää olevan. Eiköhän tuota mahaa suurenna myös muutamat ylimääräiset kilot.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:31"]
wot?
[/quote]
Rainer Friman tai Teppo Ruohonen.
Se väittää olleensa ennen raskautta normaalipainoinen :D mun painoindeksi on 26, kropan malli samantyyppinen kuin Moukulla ja ihan tasan olen hoikempi.
Kyllä se iskias taitaa ihan johtua niistä ylikiloista.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:42"]
Raikku G tai Tepi H.
[/quote]
Jälkimmäinen.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:42"]
Raikku G tai Tepi H.
[/quote]
Jälkimmäinen.
[/quote]
Hudson?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:43"]