Vapaaehtoisesti laspeton mies vastailee hetken kysymyksiin
näiden yh-isien vastapainoksi. Lupaan, etten käytä yhtään hymiötä.
Perustiedot: kolmikymppinen, naimisissa, asiantuntijatyössä, asuntovelkainen, ei kummilapsia.
Kommentit (68)
Onko se hurjan vaikeaa oikolukea otsikko ennen lähetä-painikkeen painamista?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 11:58"]
Onko se hurjan vaikeaa oikolukea otsikko ennen lähetä-painikkeen painamista?
[/quote]
En voi puolustautua mitenkään. Hävettää. :( -ap
Onko sinusta outoa, että minua alkoi kiihottaa, kun luin tämän ketjun otsikon?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 11:52"]
Ärsyttääkö sinua ikinä, että joudut maksamaan ikätovereittesi porsimisen erilaisina tulonsiirtoina?
[/quote]
Ei mutta joidenkin "porsijoiden" valitus siitä, miten lapsiperheitä jatkuvasti sorretaan taloudellisesti, ärsyttää kyllä välillä. Tosiasiassa täällä tulisi aika hiljaista, jos jokainen joutuisi maksamaan itse lastensa koulutuksen ja terveydenhuollon kuten monissa muissa maissa. -ap
[/quote]
Mutta eihä niissäkin maissa, joissa porsimisen joutuu maksamaan itse ole mitenkään hiljaista. USA ja Intia nyt vaikkapa esimerkkeinä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 11:57"]
Pelkäätkö, että rouva sairastuu jossain vaiheessa vauvakuumeeseen?
[/quote]
En pelkää. En myöskään pelkää, että hän hurahtaisi äkkiä uskoon tai muuttuisi rasistiksi. Kaikki nämä persoonallisuuden muutokset johtaisivat eoon, mutta en pidä niitä todennäköisinä. -ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:00"]
[/quote]
Ei ole outoa. (Paitsi jos sinulla on fetissi kirjoitusvirheisiin. Se olisi vähän outoa joskaan ei väärin.) -ap
Miksi käytit hymiötä?!
mies=epäluotettava.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:01"]
Miksi käytit hymiötä?!
[/quote]
Jep, nopeasti unohtui se lupaus.
Onko vaimosi jo päässyt sterilisaatioon?
Tekisitkö lapsia, jos tapaisit ulkonäöllisesti (ja luonnekin +10) täydellimmän naisen, joka haluaisi sun kanssa naimisiin? Ja se täydellinen nainen haluaisi lapsen.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 11:52"]
Ärsyttääkö sinua ikinä, että joudut maksamaan ikätovereittesi porsimisen erilaisina tulonsiirtoina?
[/quote]
Ei mutta joidenkin "porsijoiden" valitus siitä, miten lapsiperheitä jatkuvasti sorretaan taloudellisesti, ärsyttää kyllä välillä. Tosiasiassa täällä tulisi aika hiljaista, jos jokainen joutuisi maksamaan itse lastensa koulutuksen ja terveydenhuollon kuten monissa muissa maissa. -ap
[/quote]
Mutta eihä niissäkin maissa, joissa porsimisen joutuu maksamaan itse ole mitenkään hiljaista. USA ja Intia nyt vaikkapa esimerkkeinä.
[/quote]
Tarkoitin hiljaisuudella sitä, että vanhemmat eivät valittaisi nykyisistä hyvinvointipalveluista, jos heillä olisi kokemusta yhteiskunnasta, jossa jokainen todella kustantaa lähtökohtaisesti itse oman lisääntymisensä. -ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:04"]
Tekisitkö lapsia, jos tapaisit ulkonäöllisesti (ja luonnekin +10) täydellimmän naisen, joka haluaisi sun kanssa naimisiin? Ja se täydellinen nainen haluaisi lapsen.
[/quote]
En tekisi lapsia enkä tietenkään menisi naimisiin, jos nainen haluasi lapsia. Silloin hän ei mitenkään voisi olla täydellinen kumppani minulle. Minulle on taas aivan mahdoton ajatus, että alkaisin haluta lapsia jonkun toisen kumppanin kanssa. Kun ei vaimoni saa minussa pintaan mitään isällisiä tunteita, ei sitä kyllä tee kukaan muukaan. -ap
Onko sinulle tehty vasektomia?
[/quote]
Tähän mennessä on käytetty tuplaehkäisyä, mutta vaimoni haluaisi lopettaa hormonaalisen ehkäisyn kokonaan. Selvittelemme vaihtoehtoja. Parin vuoden sisällä jompikumpi meistä on steriili. -ap
[/quote]
OT mutta mikä sinua otsikossa kiihottaa?
Oletko joskus kuitenkin halunnut lapsia?
Mikä on parasta ja huonointa lapsettomassa elämässä?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 12:45"]
Oletko joskus kuitenkin halunnut lapsia?
Mikä on parasta ja huonointa lapsettomassa elämässä?
[/quote]
En ole koskaan varsinaisesti halunnut lapsia. Nuorrena kai oletin, että sitten aikuisena mennään naimisiin ja hankitaan lapsia, se ikään kuin kuuuu väistämättä normaaliin elämään. Helpotus oli melkoinen, kun tajusin, että voinkin tehdä elämälläni mitä haluan. (jtkut tuntuvat kyllä vieläkin luulevan, että lasten hankinta on jonkinlainen velvollisuus)
Lapsettomuudessa parasta on se, ettei ole lapsia. En osaa sitä oikein sen paremmin selittää. Mikään vanhemmuudessa ei houkuttele mutta lasten myötä joutuisin luopumaan aika paljosta. Miksi ihmeessä siis ehdoin tahdoin huonontaisin elämääni?
Lasettomuudessa ei ole paljon huonoja puolia. Tietyistä kavereista on etääntynyt, kun ei ole omia lapsia, ja kaikki aika menee perhejuttuja tehdessä. Yllättävän monen kanssa tullaan kuitenkin edelleen mainiosti juttuun, vaikka lapsettomuudesta tuleekin välillä (hyväntahtoista) kuittia. -ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 11:50"]näiden yh-isien vastapainoksi. Lupaan, etten käytä yhtään hymiötä.
Perustiedot: kolmikymppinen, naimisissa, asiantuntijatyössä, asuntovelkainen, ei kummilapsia.
[/quote]
Pelkäätkö, että rouva sairastuu jossain vaiheessa vauvakuumeeseen?