Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ei toivota mulle hyvää uutta vuotta

Vierailija
31.12.2020 |

Pelkästään miehelleni vaan. Tällaista se on olla yksinäinen. T. Ammattivalittaja

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee.

Hyvää Uutta Vuotta.

Vierailija
2/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta 2021! Terveyttä ja rakkautta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille. Tuntuu vaan oudolta kun miehen facebook kuvassa on tykkäyksiä ja toivotuksia vaikka kuinka ja mulla ei yhtään. Edes oma ukko ei tykkää. ap

Vierailija
4/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää ja mukavaa Uutta Vuotta Sinulle, onnea ja menestystä sekä paljon palstailua meidän muiden seurana ja ilona!

Vierailija
5/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
6/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vutta sinulle 🎈✨🧨.

Vierailija
7/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta!

Vierailija
8/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pizzaa. Mulle nimittäin toivotti pizzakuski. :D

Vierailija
9/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa pizzaa. Mulle nimittäin toivotti pizzakuski. :D

Olet nainen?

Vierailija
10/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta! Eivät ne tykkäykset kerro tai määritä sinua ihmisenä. Tee itsellesi hyvä vuosi, tykkäyksistä viis.

Vierailija
11/22 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan. Ei kun unohdin. Alkoholisoitunut vanhempani toivotti tiistaina.

Oli niin soosit että erehtyi kai päivästä.

Vierailija
12/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta

Vierailija
13/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille. Tuntuu vaan oudolta kun miehen facebook kuvassa on tykkäyksiä ja toivotuksia vaikka kuinka ja mulla ei yhtään. Edes oma ukko ei tykkää. ap

Eikös tämä johdu Facen logiikasta. Eli kun tykkäät ja kommentoit, niin postaus nostetaan näiden kavereiden sivuille, joita olet siis tykännyt ja kommentoinut.

Passiivinen Facekäyttäjä ei saa postaustaan nosteeseen. Kun moni tykkää se lisää tykkäysten todennäköisyyttä kun päivitys pompahtaa useammin esiin.

Vierailija
14/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä parhainta uutta vuotta sinulle, Ammattivalittaja!

Vierailija
15/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee nyt ehkä liiankin syväluotaavaa analyysia tilanteeseen nähden, mutta silti...

Olen samanlainen tyyppi, joka "unohtuu". Syy on oikeastaan pohjimmiltaan se, että olen luontaisesti ihminen, joka pyrkii luomaan ns. sosiaalista liimaa ihmisten välille ja tasapainottamaan tilanteita - tervehdin, toivottelen pyhiä, muistan kysellä ihmisten tilanteista ja kuulumisista, esimerkiksi töissä. Tämä johtaa siihen, että minun "rakkauteeni", jos tällaista sanaa voi tässä yhteydessä käyttää, voi ikään kuin luottaa. Tällöin monelta unohtuu takaisin antaminen. Ollaan kuin äidin turvallisessa sylissä, jossa ei tarvi miettiä takaisin antamista. Muiden kanssa taas saatetaan kokea tietynlaista epävarmuutta ja siten tarvetta ostaa huomiota. Eli voi tavallaan ajatella, että ihmiset toimivat vähän niin kuin koulumaailmassa: sitä oikeasti kivaa kaveria ei kehuta, vaan sitä luokan kiusaajaa ja suosikkia, koska tätä tyyppiä halutaan miellyttää ja "ostaa" jokin asema suhteessa suosikkiin.

Sinuun voi luottaa. He tietävät saavansa sinulta, joten sinulle ei tarvitse antaa takaisin. Taas sitä, jonka suhteen ollaan epävarmoja, nuoleskellaan ja tällaiselta ihmiseltä kerjätään miellyttämällä huomiota.

Toinen ikävä puoli ihmisissä on, että monet ovat todella laskelmoivia. Esimerkiksi pomojen jutuista tykätään ja heitä mukaillaan edun vuoksi. Samoin ihminen psykologisista syistään etsii aina jonkun altavastaajan, jonkun johon omat pelot ja epävarmuudet puretaan. Tällainen ihminen "nauttii", kun voi käsitellä omaa hylätyksi tulemisen pelkoaan hylkäämällä jonkun toisen tai syrjimällä ja sorsimalla toista. Joskus ihmisillä tarve saada on suurempi kuin antaa.

Hyvää vuotta 2021 sinulle ja kaikille muille!

Vierailija
16/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee nyt ehkä liiankin syväluotaavaa analyysia tilanteeseen nähden, mutta silti...

Olen samanlainen tyyppi, joka "unohtuu". Syy on oikeastaan pohjimmiltaan se, että olen luontaisesti ihminen, joka pyrkii luomaan ns. sosiaalista liimaa ihmisten välille ja tasapainottamaan tilanteita - tervehdin, toivottelen pyhiä, muistan kysellä ihmisten tilanteista ja kuulumisista, esimerkiksi töissä. Tämä johtaa siihen, että minun "rakkauteeni", jos tällaista sanaa voi tässä yhteydessä käyttää, voi ikään kuin luottaa. Tällöin monelta unohtuu takaisin antaminen. Ollaan kuin äidin turvallisessa sylissä, jossa ei tarvi miettiä takaisin antamista. Muiden kanssa taas saatetaan kokea tietynlaista epävarmuutta ja siten tarvetta ostaa huomiota. Eli voi tavallaan ajatella, että ihmiset toimivat vähän niin kuin koulumaailmassa: sitä oikeasti kivaa kaveria ei kehuta, vaan sitä luokan kiusaajaa ja suosikkia, koska tätä tyyppiä halutaan miellyttää ja "ostaa" jokin asema suhteessa suosikkiin.

Sinuun voi luottaa. He tietävät saavansa sinulta, joten sinulle ei tarvitse antaa takaisin. Taas sitä, jonka suhteen ollaan epävarmoja, nuoleskellaan ja tällaiselta ihmiseltä kerjätään miellyttämällä huomiota.

Toinen ikävä puoli ihmisissä on, että monet ovat todella laskelmoivia. Esimerkiksi pomojen jutuista tykätään ja heitä mukaillaan edun vuoksi. Samoin ihminen psykologisista syistään etsii aina jonkun altavastaajan, jonkun johon omat pelot ja epävarmuudet puretaan. Tällainen ihminen "nauttii", kun voi käsitellä omaa hylätyksi tulemisen pelkoaan hylkäämällä jonkun toisen tai syrjimällä ja sorsimalla toista. Joskus ihmisillä tarve saada on suurempi kuin antaa.

Hyvää vuotta 2021 sinulle ja kaikille muille!

Ihmisyys on kuvottavaa.

Vierailija
17/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää ja rauhallista Uutta Vuotta Sinulle t. -nainen

Vierailija
18/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunausta uuteenvuoteen,

Vierailija
19/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä johdu Facen logiikasta. Eli kun tykkäät ja kommentoit, niin postaus nostetaan näiden kavereiden sivuille, joita olet siis tykännyt ja kommentoinut.

Passiivinen Facekäyttäjä ei saa postaustaan nosteeseen. Kun moni tykkää se lisää tykkäysten todennäköisyyttä kun päivitys pompahtaa useammin esiin.

Tuo on kyllä typerää, jos noin on. Sieltä saisi nousta esille kaikki postaukset. Voihan ne itse piilottaa jos ei halua jonkun postauksia lukea. 

Vierailija
20/22 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvää uutta vuotta 🎆