Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö sen tunteen kun istut junassa/metrossa/tms ja kun nostat katseesi puhelimesta, huomaat vastapäätä istuvan tuijottavan sinua

Vierailija
31.12.2020 |

Tätä tapahtuu silloin tällöin ja aina se vaan jaksaa herättää kysymyksen mikä minussa on niin mielenkiintoista tämän ihmisen silmissä? Älkää käsittäkö väärin, en kuvittele olevani aina se jota tuijotetaan kaikkialla, enkä kuvittele myöskään olevani Hollywood-tason kaunotar. Noissa tilanteissa vaan tulee se tunne, että miksi tuo tuijottaa. En voi kieltää sitä tunnetta itseltäni.

Oletko sinä huomannut sinua tuijotettavan vastaavissa tilanteissa? Mietitkö silloin syytä sille, miksi juuri sinua tuijotettiin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin! Vaikka nykyään puhelimet ovatkin korvanneet suurimmilta osin lehdet ja kirjat, niin otsikon kysymyksen voit muuttaa sinulle sopivaksi vaihtamalla puhelimen tilalle lehden/kirjan! 🙂

Tästä tulee kuitenkin sanomista 😁

Ap

Vierailija
2/13 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahtavaa. Kun ikää tulee enemmän niin joskus elämä maistuu vähän puulta. Sitä alkaa arvostaa kaikkia vähänkään poikkeavia hetkiä, outoja kohtaamisia ja nolojakin tilanteita. Itsekin saatan joskus tuijottaa jotakuta tai käyttäytyä lähes "oikein" mutta vähän siinä rajoilla. Mikäs sen mukavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mahtavaa. Kun ikää tulee enemmän niin joskus elämä maistuu vähän puulta. Sitä alkaa arvostaa kaikkia vähänkään poikkeavia hetkiä, outoja kohtaamisia ja nolojakin tilanteita. Itsekin saatan joskus tuijottaa jotakuta tai käyttäytyä lähes "oikein" mutta vähän siinä rajoilla. Mikäs sen mukavampaa.

Hyvin kuvattu, tajusin ilahtuvani tästä itsekin!

Vierailija
4/13 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen aina hyvälle mielelle tuollaisesta yllättävästä katsekontaktista. Se on minusta masentavaa miten kaikki vaan näpertää kännyköitä tai tuijottavat ikkunasta ulos, vältellen toisia ihmisiä. Minusta on kiva tulla ihmisenä huomatuksi.

Vierailija
5/13 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkina tykkään tuijottaa kanssamatkustajia kiusallisen pitkään silmiin. Pahaa en halua, vaan lähinnä se on hupia minulle. Lähes jokainen kiusaantuu jossakin vaiheessa.

Vierailija
6/13 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu niistä (hassuista) ilmeistä, mitä sun naamalla vilahtelee, kun sitä kännyä räpläät ja luet niin keskittyneesti.

Vierailija
7/13 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀👁️👁️

Vierailija
8/13 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jäävät ajatuksissaan tuijottamaan jotain tiettyä kiintopistettä, joka voi olla vaikka sen vastapäätä istuvan ihmisen naama. Jossain ruuhkajunassa tällainen on varmasti aika tavallista, kun joka suunnassa on laumoittain ihmisiä ja silmät osuvat väkisinkin johonkuhun, jos ympärilleen katselee.

Vierailija
9/13 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ja vähän aikaa sitten tämä henkilö ojensi minulle sellaisen pienen yksittäispakatun kosteuspyyhkeen, jolla putsata käsiä yms. Ilmeisesti hän puhui englantia joten seuraavaksi hän osoitti reppuani ja siinä oleva tahraa jota olin hetki sitten pyyhkäissyt. Hän ehdotti että puhdistaisin reppuni hihi.

Oletan että hän oli todellakin tarkkaillut minua.

Vierailija
10/13 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuijotan vain ajatuksissani, en edes huomaa sitä tuijotettavaa oikeasti koska mietin omiani. Jossain vaan silmien pitää levätä, joskus osuu vastapäiseen henkilöön.

Kerran olen kyllä tuijottanut nolosti, kun näin Lontoon metrossa ihailemani miesnäyttelijän. Yritin saada silmäni irti koska en todella halunnut häiritä tai olla nolo stalkkeri, mutta jotenkin jäin tuijottamaan häntä silmiin pystymättä kääntämään katsetta pois. Onneksi kohde vaan vähän hymyili ja käänsi huomionsa puhelimeensa. Lienee tottunut tuollaiseen.

Vierailija
11/13 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Tiedän. Ja vähän aikaa sitten tämä henkilö ojensi minulle sellaisen pienen yksittäispakatun kosteuspyyhkeen, jolla putsata käsiä yms. Ilmeisesti hän puhui englantia joten seuraavaksi hän osoitti reppuani ja siinä oleva tahraa jota olin hetki sitten pyyhkäissyt. Hän ehdotti että puhdistaisin reppuni hihi.

Oletan että hän oli todellakin tarkkaillut minua.

Olipas hieno ihminen!

Ap

Vierailija
12/13 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuijotan vain ajatuksissani, en edes huomaa sitä tuijotettavaa oikeasti koska mietin omiani. Jossain vaan silmien pitää levätä, joskus osuu vastapäiseen henkilöön.

Kerran olen kyllä tuijottanut nolosti, kun näin Lontoon metrossa ihailemani miesnäyttelijän. Yritin saada silmäni irti koska en todella halunnut häiritä tai olla nolo stalkkeri, mutta jotenkin jäin tuijottamaan häntä silmiin pystymättä kääntämään katsetta pois. Onneksi kohde vaan vähän hymyili ja käänsi huomionsa puhelimeensa. Lienee tottunut tuollaiseen.

Saanko udella kuka tämä miesnäyttelijä oli? Uskon voivani kuvitella miten mahtavalta tuollainen tuntuu 😱

Ap

Vierailija
13/13 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi