Millaisia ovat nuoren naisen kanssa seurustelevat vanhemmat miehet?
Ovatko aina ikäistään lapsellisempia? Voivatko olla fiksuja ja aikuisia?
Kommentit (27)
Onnistujia yleensä. On rahaa, koulutusta ja ulkonäköä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 00:35"]Väestöliiton tutkimusten mukaan yleensä alempia sosiaaliluokkia.
[/quote]
Lähde? Harkimo ja Jungner ehkä, mutta ei muuten.
Tiedän että ikäfoobikoiden ja muiden vihaajien on vaikea uskoa, mutta siskoni ei ole koskaan ollut yhtä onnellinen kun rupesi seurustelemaan vanhemman miehen kanssa. Takana vaikea suhde ja löysi rinnalleen miehen joka aidosti välittää, rakastaa, kunnioittaa jne.. Sisko myös rakastaa miestään ja sen kyllä näkee kun katselee heitä kuinka onnellisia ovat.
Veljeni on varakas, hyvässä asemassa, hyvä isä, hellä, hauska ja komea vajaa nelikymppinen ja hänen tyttöystävänsä on vastikään täyttänyt 20 vuotta. Tyttö opiskelee yliopistossa ja on oikein fiksu, mukava ja tietysti tosi kaunis.
On naisia, jotka tykkäävät itseään vanhemmista miehistä ja on miehiä, jotka pitävät itseään nuoremmista naisista. Kysyntä ja tarjonta tapaavat kohdata. Miksi tätä asiaa pitäisi ihmetellä ollenkaan, vaikkei itse kuuluisi kumpaankaan näistä ryhmistä?
No tuo on kyllä hieman omituista. 10 vuotta sinne tai tänne, 20 vuotta alkaa olemaan jo todella reippaasti koska siinä erottuvat sukupolvet eikä parikymppisellä ole sellaista elämänkokemusta kuin itseään 20 vuotta iäkkäämmällä.
Minun mieheni on minua 15 vuotta vanhempi, eikä kyllä ole mitenkään lapsellinen koskaan ollut. Rauhallinen, hiljainen, vakava insinöörimies, sellainen oikein kunnon kiltti suomalainen perus-mies. Ei vastaa ollenkaan stereotyyppejä lapsellisesta tyypistä tai sitten jostain elostelijasta joka erityisesti haluaisi "nuorta lihaa" itselleen.