Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni näki unta työkaveristaan ja sai orgasmin :(

Vierailija
05.06.2014 |

Tämä tuli siis ilmi kun vietettiin kahdestaan iltaa mökillä ja oltiin molemmat aika huppelissa. Mies oli minua enemmän, ei muuten koskaan kertoisi mitään tällaista kun ei edes suostu koskaan kertomaan milloin on viimeksi runkannut.

Tuo kyseinen työkaveri, joka on siis naispuolinen, on muutenkin vaikuttanut melko läheiseltä mieheni kanssa. Ovat olleet samassa työpaikassa neljä vuotta, me ollaan miehen kanssa seurusteltu kolme vuotta. Joskus epäilin ihastumista, mutta mieheni ainakin kieltää kaiken eikä ole pahemmin tuosta naisesta sen jälkeen mulle puhunut.

Tuli lipsauttaneeksi että heräsi eräs yö kesken seksiunen ja koki ihan rehellisen orgasmin joka tuntui yhdeltä parhaimmasta koskaan. Sammui melko pian tämän kertomisen jälkeen ja aamulla väitti ettei koskaan ollut mitään sellaista sanonut, muistan väärin tai että se oli vitsi.

Yleensä pidän itseäni ihan rationaalisena ja unet on unia eikä niille mitään voi, näenhän itsekin joskus unia miehistä. Mutta tieto siitä että mieheni on nähnyt seksiunta toisesta naisesta, kenestä olen vieläpä ehkä vähän mustasukkainen, ja kenet hän näkee päivittäin töissä, ja vieläpä sai tyyliin parhaimman orgasminsa "hänen kanssaan", etoo, ahdistaa ja surettaa todella paljon. Tuntuu melkein kuin hän olisi pettänyt mua!

Mietin vain niitä tilanteita kun hän töissä näkee tuon naisen niin aivan varmasti muistuu tuo uni mieleen, ehkä jopa kiihottuu ajatuksesta? Aivan varmasti tuo uni on hänen mielessään koska on tästäkin kuulemma aikaa kun tuon unen näki... Jos ei aikaisemmin ollut ihastunut tähän naiseen niin varmasti on nyt viimeistään.

En tiedä mitä teen... En tahtoisi heittää suhdetta hukkaan tällaisen vuoksi kun mitään ei varsinaisesti ole tapahtunut ja olisihan tuo nyt aivan naurettava syy sanoa että miksi erottiin. Mutta en tiedä pystynkö elämäänkään tämän tiedon kanssa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamarin kanalja! Kumpikin olette!

Vierailija
22/25 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12-vuotiaat saa yöllisiä orgasmeja, ei aikuiset miehet.

höpöä. Pidä mies ilman tarpeeksi kauan (myös runkkaus kielletty) niin joku yö vehje hoitaa itse tyhjentymisen. Faktaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavaa tuossa on nimenomaan se että meni sulle tunnustamaan, ihan normaalia tuntea mustasukkaisuutta. Älä sitä unta itsessään nyt liikaa vatvo, kuten tiedät, ei se kerro mitään mistään että miehesi olisi ihastunut ja/tai haluaisi oikeasti panna sitä naista.

Vierailija
24/25 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule mun mies kertoo nähneensä joskus unta entisestä oppikoulun opettajastaan ja saaneensa märät! Siis ihan aikuisena, parikymmentä vuotta oppikoulun jälkeen (tosin erittäin kriittisessä ja seksittömässä elämänvaiheessa). En saanut kohtausta tästä.

Vierailija
25/25 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oikeus nähnä niitä unia mitä näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi